CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Eki 2017
Mesajlar
3
Merhaba, motorun lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Ön 100/80 Arka 130/70miş ön 100/80 arka 140/70 yapmayı planlıyorum ölçüleri uygun mu takılabilir mi?
Bir de Pirelli Diablo rosso 2 takıcam izmirde güvenilir alabileceğim yerler var mı? Teşekkürler.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Merhaba, motorun lastikleri değiştirmeyi düşünüyorum. Ön 100/80 Arka 130/70miş ön 100/80 arka 140/70 yapmayı planlıyorum ölçüleri uygun mu takılabilir mi?
Bir de Pirelli Diablo rosso 2 takıcam izmirde güvenilir alabileceğim yerler var mı? Teşekkürler.

öncelikle arkayı 140 yapman çok manasız emin ol çekiş düşer. cbr 250 140lık gerçekten gerek yok. jantta yeterli büyüklükte değil sanırım yanlardan baskı yapar uydursalar bile lastiğin yanaklardan çalarsın bir anlamı olmaz viraj kaliten düşer. Lastik seçimin çok iyi eğer ki çok yağmurda falan çıkmam dersen mitas MC 50 kullanıyorum tavsiye ederim. ol tutuşu gayet yerinde ve başarılı yağmurda da tutuyor ama rosso 2 olamaz. ama kuru zaminde çok başarılı mc 50 üzmez seni
 
Katılım
27 Eki 2017
Mesajlar
4
Merhabalar. Bir sorun hakkında bilgi paylaşımı yapmak istiyorum. Motorumun su sıcaklığı bugün şehiriçinde 6 tık kadar oldu ve 6 tıka kadar fan açmadı 6 tıkta fan açıp 4 tıka kadar indirdi. Mesela neden 3 tık gibi stabil bir düzeyde durmuyor. Ve bundan 1 hafta önce dik ve yorucu bir dağ yolunda motorum 9 tık sıcaklığa kadar çıkarak hararet yaptı ve fan çalışmadığı için. Nedense çalışmadı ama sonrasında motoru stop ettim bekledim soğudu tekrar devam ettiğimde çalıştı fan. Eksik olan suyu ekledim tabiki. Bir başkasından aldığım duyuma göre aynı 150Nk kullanıcısı da bu durumu yaşamış ve serviste çok ufacık bir işlemle bunu halletmişler ama işlemin ne olduğunu bilmiyor. Görüşlerinizi önerilerinizi bekliyorum
 
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Merhaba,

Ben ilk motorumu alacağım ve malumunuz ülke ekonomisi ve gelir ortalamamızdan ötürü 150NK almaya kara verdim. Fakat 250NK modelini youtube daki videolardan gördüm ve Cf Moto' ya sordum, bu ay yapılacak fuarda modelin olacağını ve fiyatının belli olmadığını söylediler.

Hali hazırda 150NK kullanan arkadaşlara sorum;sizce almışken bekleyip 250NK almak daha mantıklı olur mu?

Şimdiden teşekkürler.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Merhaba,

Ben ilk motorumu alacağım ve malumunuz ülke ekonomisi ve gelir ortalamamızdan ötürü 150NK almaya kara verdim. Fakat 250NK modelini youtube daki videolardan gördüm ve Cf Moto' ya sordum, bu ay yapılacak fuarda modelin olacağını ve fiyatının belli olmadığını söylediler.

Hali hazırda 150NK kullanan arkadaşlara sorum;sizce almışken bekleyip 250NK almak daha mantıklı olur mu?

Şimdiden teşekkürler.

Tecrübeniz varsa 150 cc bir müddet sonra sizi sıkabilir.

250 cc alma imkanınız varsa bence 250 cc almak daha mantıklı.
 
Katılım
9 Şub 2018
Mesajlar
10
Tecrübeniz varsa 150 cc bir müddet sonra sizi sıkabilir.

250 cc alma imkanınız varsa bence 250 cc almak daha mantıklı.

Aslında ehliyet kursunda aldığım dersler hariç, hiç tecrübem yok. Aldığım eğitimlerde de sırası ile yamaha cbf 125 sonra MT-25 son olarakta MT-07 ile eğitim aldım. Kullandığım o motorlardan sonra 250NK bana daha mantıklı geldi. Bu nedenle 250NK alayım diye düşünüyorum.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Aslında ehliyet kursunda aldığım dersler hariç, hiç tecrübem yok. Aldığım eğitimlerde de sırası ile yamaha cbf 125 sonra MT-25 son olarakta MT-07 ile eğitim aldım. Kullandığım o motorlardan sonra 250NK bana daha mantıklı geldi. Bu nedenle 250NK alayım diye düşünüyorum.

250 cc başlangıçta biraz dikkat edilirse hiçbir sorun çıkarmaz.

Hatta uzun yolda,hızlı akan trafikte gücüyle daha güvenlidir.

Hakkınızda hayırlısı olsun.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Merhabalar. Bir sorun hakkında bilgi paylaşımı yapmak istiyorum. Motorumun su sıcaklığı bugün şehiriçinde 6 tık kadar oldu ve 6 tıka kadar fan açmadı 6 tıkta fan açıp 4 tıka kadar indirdi. Mesela neden 3 tık gibi stabil bir düzeyde durmuyor. Ve bundan 1 hafta önce dik ve yorucu bir dağ yolunda motorum 9 tık sıcaklığa kadar çıkarak hararet yaptı ve fan çalışmadığı için. Nedense çalışmadı ama sonrasında motoru stop ettim bekledim soğudu tekrar devam ettiğimde çalıştı fan. Eksik olan suyu ekledim tabiki. Bir başkasından aldığım duyuma göre aynı 150Nk kullanıcısı da bu durumu yaşamış ve serviste çok ufacık bir işlemle bunu halletmişler ama işlemin ne olduğunu bilmiyor. Görüşlerinizi önerilerinizi bekliyorum

Valla bende çok uzun yol yaptım motorla böyle bir sorun yaşamadım servise götür bilgisayarda baksınlar birde motora belki sensörler de hata vardır

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------


Eğer aralarında çok çok Bir fiyat farkı yoksa 250 NK almanı tavsiye ederim.zaten şase falan 150 NK ile aynı ben 150 NK kullanıcısı olarak kesinlikle 250 NK yı tavsiye ederim
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
Bu motoru hIzlandıran varmı acaba. Birde ben herseyi değiştirdim fakat yakıt 3 lt civarı
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Bu motoru hIzlandıran varmı acaba. Birde ben herseyi değiştirdim fakat yakıt 3 lt civarı

valla ben biriyle konuşmuştum 140 km ye kadar yapabildiğini söylemişti fakat hızla işim olmadığı için ilgimi çekmemişti kesiciyi mi kaldırmıştı yazılım mı attırmıştı bilmiyorum ama birşeyle oynamıştı motorunun daha iyi gittiini söylemişti
 
Katılım
1 Ağu 2017
Mesajlar
361
Arkadaşlar merhaba;

Araştırmalarım sonucu bir iki motor arasında kalmıştım, NK150 hoşuma gitti. Bugün baktım gayet güzel duruyor.(nk400 daha iyi ama malum parası daha yüksek :bounce: )
Sorum şu; bu yeni gelenlerde Vites göstergesi varmı ? Yani benim için önemli bu. Satıcı vardı yeni gelenlerde dedi ama emin olmak istiyorum (çalışırken görme fırsatım olmadı.

2. sorumda artçı rahatsız felan demişlerdi hep incelemede ama selesi yumuşak geldi bana, onu da değiştirmiş olabilirler mi ? 2 sorumuda Cevaplarsanız sevinirim.
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Ordu Motosiklet Grubu olarak gerçekleştirdiğimiz günlük geziden fotoğrafları paylaşıyorum.

Gezide Ordu merkezden, Akkuş Tokat Yolu, Niksar, Erbaa, Amasya, Suluova, Havza, Kavak, Samsun merkez ve geri dönüş yolu Ordu.

7 Motosiklet ile gerçekleştirdiğimiz gezide toplam 600km yol katettik. Bizi karşılayan ve ağırlayan Tokat ve Amasyadaki motosiklet gruplarına teşekkürleri borç biliriz.

Geziden birkaç fotoğraf:


Ordu merkezde arkadaşları beklerken;


Akkuş yolu rampalarına sararken;


Niksar Yolu, Her çıkışın bir inişide vardır :mrgreen:


Niksarda Motosiklet grubu ile buluşarak Amasya ya gitme kararı aldık. Amasya Merkeze girmeden önce;


Güzel bir grup yolculuğundan sonra Amasya merkeze giriş yaptık;



Açlığımızı yatıştırmak için amasya merkezi yüksekten gören bir tepeye çıkarak manzara eşliğinde yemek yedik;



Çok geç olmadan geri dönüş için hazırlıklara başladık;


Buda ben :mrgreen:


Gerçekleştirmiş olduğumuz gezinin rotası ve benim Cfmoto 150Nk ile toplamda yaptığımız yol;



Geri dönüşü gece geç saate kalmamak için kısa molalar ile Suluova, Havza, Kavak, Samsun üzerinden yaptık.


Yeni arkadaşlarla tanışmak, manzara eşliğinde güzel hava ve rüzgarın tadını çıkarmak çok güzeldi.
Buradan bizimle beraber yola çıkan arkadaşlarıma ve bize eşlik eden Tokat ve Amasyadaki motosiklet gruplarına tekrar teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
güzel gezmişsin kardeşim bizim de istanbulda motorsiklet grubumuz var bizde böyle günü birlik geziler yapıyoruz ama 300 400 km yi aşmayan geziler malum istanbula dönüş trafik çilesi falan şimdilik ara verdim ben. arada böyle şeyler paylaşman güzel inşallah ağustos itibariyle bende tekrar başlayacağım turlara ben sadece küçük günlük 100 km yi geçmeyen turlar yapabiliyorum şimdilik yoğunluktan arkadaşımda da 150mk var onunla birlikte geziyoruz motorun kaç binde şuan
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
11
150 nk nın söküp takmalar için bi kitapçığı olması lazım ama bulamadım elinde olan var mı
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
11
arkadaşlar mahallede bi köpekle başım dertte geçen gün seleyi ve sol elçiği parçalamış,sürekli bu mahallede duruyo ve ne zaman motoru çalıştırsam saldırmaya başlıyo ,önerisi olan var mı ne yapabilirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:12 ----------

teşekkürler buldum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst