CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
Bende birsey sorayım bu motoru hızlandırmanın bir yolu varmı acaba yani stabil 120-130 gitmek gibi
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
o hızlarda stabil gidemezsiniz cc yükseltmeniz gerekir. suzuki gsxr 250- ktm duke 250 gibi 250cc ler bile o hızlarda stabil gidemez
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
Ben su an 100 105 gidebiliyorum cok değil 10 km kaysak yeter üzerine. Hiç hızlandırmaya calışan deneyen olmadımı acaba
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Ben su an 100 105 gidebiliyorum cok değil 10 km kaysak yeter üzerine. Hiç hızlandırmaya calışan deneyen olmadımı acaba

Ben Birgün İstanbul'da motoventto şenliğinde biriyle karşılaştım 150 NK kullanıyordu yazılım mi attırmışti kesiciyi mi kaldırmıştı tam hatırlamıyorum ama motoru 137 yi görüyordu açıkçası çok da onemsememistim fakat yapan var onu biliyorum
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Arkadaşlar, oringli zincir takayım dedim 428-128 oringli zincir olmadı. Bir bakla kısa. Ne yapacağız
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
25
Benim motorum uzun yılda 9 10 bin devir arasında gidersen 3.8 lt yakıyo normaldede 3. 5 lt yakıyor 100 km ye kafayı yiyecem burda millet 2.2 2.5 şi geciremediya yazıyo ne yapmam gerek
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
10 bin km yol yaptım, altı üstü olmadı, 3.5lt.seninde çok abartı yakıyor. Bujiye bakımlarda hiç bakılıp temizlenmedi. Firmayı ilk aldığımda aradım normal bu yakıt dediler. serviste üstünden çıkan buji yoktu, başka taktılar. İYİ kide yokmuş 56tl.. baktım yedek parça sitelerinden. Aynı buji İnternet te 25 TL. Sonrası yakıt 2,80-3 e düştü. Bujiyi motor ustası arkadaşa gösterdim, tırnak aralığı çok aşırı açıkmış dedi. Anafikir şu, bu motosiklet adamı verem eder. Yukarıda sordum cevap gelmedi, 128bakla oringli zincir olmuyor
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Bende 428, 128 bakla zincir aldım kısa geldi. Daha sonra 428, 132 bakla aldım Did O-ringli zincirden diş almadan olduğu gibi taktım tam oldu. Ayrıca motor adamı verem eder diyorsunuz da neyi var motorun? Motorun hiçbir kronik sıkıntısı yok, ustalarınız detaylı bakım yapamıyorsa ürünü kötülemenin gereği yok bence. Ngk nın çift tırnak bujisini takın kafanız rahat etsin.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Verem eder, Uma aşmış kendini, başına ii gelince zorlanıyorsun, buji piyasada aynı marka 25 Uma da 56... Zinciri NERDEN aldınız. Buji siz değiştiniz mi. Link verebilirmisin İlginize teşekkür ederim
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Bu tür sarf malzemeler için umaya bağlı kalmanıza gerek yok. Zaten o tür parçalar umanın sitesinde piyasaya fiyatına göre daha yüksek bir bedel olacak.

Zinciri ve bujiyi çevrenizde ekipman ve sarf malzeme satan yerlerden alabilirsiniz ben oyle yaptım. Zincirde Did O-ringli 132 bakla aldım gayet memnunum hiç sarkma yapmadı. Bujide çift tırnak ngk Cr10ek modeli. 7bin kmdir ikisinden de hiç bir sorun yaşamadım.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Semih bey, buji ömrümü 7Bin km. Başka bir başlıkta ön dişliyi değiştirdiğinizi yazmışsınız, orijinal dişli ile 132bakla çıkarma yapmadan tam olurmu ki?
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Hayır kardeş buji ömrü 7bin km değil. 7bin km önce taktım o zamandan bu yana hiçbir sorun yaşamadım onu diyorum.

Evet ön dişliyi değiştirdim. Orjinali 14diş, ben hız amaçlı değil sadece motor rahatlasın devir düşsün diye 15 dişe yükselttim. Bu dişi 14 ten 15e yükseltmek zincir boyunda değişiklik yapmıyor.

İster ön orjinal dişli olsun, ister 15 dişli olsun. Kaliteli bir 428 / 132 bakla zincir alın takın ben oyle yaptım, ikisiyle de sorunsuz bir şekilde tam uydu.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Hayır kardeş buji ömrü 7bin km değil. 7bin km önce taktım o zamandan bu yana hiçbir sorun yaşamadım onu diyorum.

Evet ön dişliyi değiştirdim. Orjinali 14diş, ben hız amaçlı değil sadece motor rahatlasın devir düşsün diye 15 dişe yükselttim. Bu dişi 14 ten 15e yükseltmek zincir boyunda değişiklik yapmıyor.

İster ön orjinal dişli olsun, ister 15 dişli olsun. Kaliteli bir 428 / 132 bakla zincir alın takın ben oyle yaptım, ikisiyle de sorunsuz bir şekilde tam uydu.

Teşekkür ediyorum. Motosiklet konusunda gerçekten iyi makina. Sıkıntı UMA
 
Katılım
25 Ağu 2017
Mesajlar
15
Top speed soran arkadaşlar dün deneme fırsatım oldu 6 ay dir hiç denememistim. Motosikletim cf150-3 serisi,6 bin km de titizlikle bakiyorum . İki kişi cantalarimizla beraber spor modda duz yolda 134 gördük mesafe kısaydı rede sokamadim ama devir 10bindi. Yani 140 i zorlar gibi duruyor . Motosiklet eğimde ve duzde 110 stabil gidebilir. İki kişi yokuşta en fazla 90 a düşüyor tek kişiyken hiç sorun yaşamadım.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
cr9e ngk buji kullanıyorum memmunum bende zincir değiştireceğim ama ön dişliyide mi değiştirsem acaba şimdi düşünmedim değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------

Hayır kardeş buji ömrü 7bin km değil. 7bin km önce taktım o zamandan bu yana hiçbir sorun yaşamadım onu diyorum.

Evet ön dişliyi değiştirdim. Orjinali 14diş, ben hız amaçlı değil sadece motor rahatlasın devir düşsün diye 15 dişe yükselttim. Bu dişi 14 ten 15e yükseltmek zincir boyunda değişiklik yapmıyor.

İster ön orjinal dişli olsun, ister 15 dişli olsun. Kaliteli bir 428 / 132 bakla zincir alın takın ben oyle yaptım, ikisiyle de sorunsuz bir şekilde tam uydu.

ön dişliyi 15 yapman nasıl bir avantaj sağladı acaba , ön dişliyi nereden temin ettin. birde zincir markası söyler misin
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
cr9e ngk buji kullanıyorum memmunum bende zincir değiştireceğim ama ön dişliyide mi değiştirsem acaba şimdi düşünmedim değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------



ön dişliyi 15 yapman nasıl bir avantaj sağladı acaba , ön dişliyi nereden temin ettin. birde zincir markası söyler misin

Hız artar, tork düşer
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Beyler disliyle oynamak motorun ömrünü kısaltır mı acaba ben dişli büyütüp Torku arttırmak istiyorum da

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:28 ----------

Beyler disliyle oynamak motorun ömrünü kısaltır mı acaba ben dişli büyütüp Torku arttırmak istiyorum da

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:09 ----------

Beyler peki dişliler le oynamak motor ömrünü kısaltır mı
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
U. M. A dan yine fiyasko, Basit bir parça, sağ ön basamak. Yok ellerinde. Tedarik edince döneceğiz diyorlar. Anlatmak istediğim bu arkadaşlar. Motosikletin Başına bir iş gelirse yandınız, almayın yanarınız. Motosiklet e lafım yok, bıktım artık bu yedek Parça elimizde yok demelerinden. İki ay bekle şimdi.. Getir sat ürünü, sonrası vay geldi halimize. Paranla rezil ederler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst