Ben su an 100 105 gidebiliyorum cok değil 10 km kaysak yeter üzerine. Hiç hızlandırmaya calışan deneyen olmadımı acaba
Hayır kardeş buji ömrü 7bin km değil. 7bin km önce taktım o zamandan bu yana hiçbir sorun yaşamadım onu diyorum.
Evet ön dişliyi değiştirdim. Orjinali 14diş, ben hız amaçlı değil sadece motor rahatlasın devir düşsün diye 15 dişe yükselttim. Bu dişi 14 ten 15e yükseltmek zincir boyunda değişiklik yapmıyor.
İster ön orjinal dişli olsun, ister 15 dişli olsun. Kaliteli bir 428 / 132 bakla zincir alın takın ben oyle yaptım, ikisiyle de sorunsuz bir şekilde tam uydu.
Hayır kardeş buji ömrü 7bin km değil. 7bin km önce taktım o zamandan bu yana hiçbir sorun yaşamadım onu diyorum.
Evet ön dişliyi değiştirdim. Orjinali 14diş, ben hız amaçlı değil sadece motor rahatlasın devir düşsün diye 15 dişe yükselttim. Bu dişi 14 ten 15e yükseltmek zincir boyunda değişiklik yapmıyor.
İster ön orjinal dişli olsun, ister 15 dişli olsun. Kaliteli bir 428 / 132 bakla zincir alın takın ben oyle yaptım, ikisiyle de sorunsuz bir şekilde tam uydu.
cr9e ngk buji kullanıyorum memmunum bende zincir değiştireceğim ama ön dişliyide mi değiştirsem acaba şimdi düşünmedim değil
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------
ön dişliyi 15 yapman nasıl bir avantaj sağladı acaba , ön dişliyi nereden temin ettin. birde zincir markası söyler misin