CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 May 2018
Mesajlar
1
Aynı sorunla bende karşılaştım ama 40 tl ye çözdüm işi başka basamak taktım kardeş orjinalden daha iyi oldu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:09 ----------

Akü basliklarini sök tak tamamdır..ben öyle yaptım söndü
 
Katılım
25 Ağu 2017
Mesajlar
15
merhaba arkadaşlar EFI ikaz ışığı sürekli yanıp sönüyo ,ateşlemede bi sıkıntı yaşamıyorum ,motorun gidişindede bi sorun yok ama o lamba sürekli yanıp sönüyo ,yardımcı olabilcek varsa sevinirim.

o benimde başıma geldi iki kez . ikiside mecburiyetten ucuz benzin aldığım için yanmış ilkini serviste söndürttüm ( fakir karışım arıza sebebi) ikinciside servise 100 metre kala söndü kendiliğinden . benimde calışmada ve yakıtında sorun yoktu
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar forumda daha önceden (2016) yazılarımı takip etmişsinizdir, motorum 20.000km oldu, şimdiye kadar sıkıntısız kullandım,birçok kişiye de tavsiye ettim, almasına vesile ta ki yedek parça ihtiyacım olana kadar, motorun dişlileri ve zinciri değiştirmem gerekti ancak 1 aydır fabrika zincir ve dişli yok, aramadığım servis, görüşmediğim yetkili kalmadı, artık motorun iade sürecini başlatmayı düşünüyorum ancak motordan da genel olarak memnun olduğum için yan sanayi de olsa dişli takımı ve zincir arıyorum, bildiğiniz biryer var ise istanbul anadolu yakası ve kocaeli Gebze çevresi lütfen yardımcı olun, son olarak da, 8 yıldır motosiklet kullanıyorum, mondialden piaggio’ya, yamaha’dan cfmoto’ya kadar birçok motosiklet kullandım ancak yeni alacak arkadaşlara tavsiyem uma ile bağlantısı olduğu sürece motorun görüntüsüne vs, kanıp almayın, uzak durun, servisler değiştirdik dediği parçalar temizlenip takılıyor, parça sıkıntısı olduğunda kabadayı gibi konuşup ilgilenmek istemiyorlar, zorla garanti dışı bırakmaya çalışıyorlar vs. Halen de alacak olan var ise servise gittiğinde aracınızın başında durun, bahsettiğim parçalar için yardımcı olabilecek arkadaşlar lütfen Facebooktan bana ulaşsın, tekeriniz düz basaın (Celal Durna)
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Arkadaşlar forumda daha önceden (2016) yazılarımı takip etmişsinizdir, motorum 20.000km oldu, şimdiye kadar sıkıntısız kullandım,birçok kişiye de tavsiye ettim, almasına vesile ta ki yedek parça ihtiyacım olana kadar, motorun dişlileri ve zinciri değiştirmem gerekti ancak 1 aydır fabrika zincir ve dişli yok, aramadığım servis, görüşmediğim yetkili kalmadı, artık motorun iade sürecini başlatmayı düşünüyorum ancak motordan da genel olarak memnun olduğum için yan sanayi de olsa dişli takımı ve zincir arıyorum, bildiğiniz biryer var ise istanbul anadolu yakası ve kocaeli Gebze çevresi lütfen yardımcı olun, son olarak da, 8 yıldır motosiklet kullanıyorum, mondialden piaggio’ya, yamaha’dan cfmoto’ya kadar birçok motosiklet kullandım ancak yeni alacak arkadaşlara tavsiyem uma ile bağlantısı olduğu sürece motorun görüntüsüne vs, kanıp almayın, uzak durun, servisler değiştirdik dediği parçalar temizlenip takılıyor, parça sıkıntısı olduğunda kabadayı gibi konuşup ilgilenmek istemiyorlar, zorla garanti dışı bırakmaya çalışıyorlar vs. Halen de alacak olan var ise servise gittiğinde aracınızın başında durun, bahsettiğim parçalar için yardımcı olabilecek arkadaşlar lütfen Facebooktan bana ulaşsın, tekeriniz düz basaın (Celal Durna)
Aylardır, söylüyorum, Uma ömrünü yer adamın
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
10
Merhaba arkadaşlar kendimi tanıtmak istedim adım kubilay yaşım 23 mersinde yaşıyorum, bende nisan başı itibariyle cfmoto150 nk alarak aranıza katıldım ve şuan 450 kmdeyim daha önce 100lük seger cub, kuba çita 170fx,lifan em150l, Tvs apache rtr 150 kullandım ve 4 yıldır aktif motosiklet kullanıcısıyım herkese kazasız belasız sürüşler 👍🏼
 
Katılım
14 May 2018
Mesajlar
38
herkese iyi forumlar, ilk motosikletimi almayı planlıyorum ve iki model arasında kararsız kaldım. ikince el 150nk ve 0 rks titanium 220. siz 150 nk kullanıcılarını hangisini tavsiye eder.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Rks hava soğutmalı ve karbüratörlü, beygir güçleri aynı gibi,donanım olarak 150nk birkaç adım daha öndedir.en büyük tavsiyem iyi bir servis seçmendir.
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Dostum o hafta orjinal parça temin edileceği söylendi ben de o yüzden garanti kapsamında olduğu için orjinal parça taktırmak istedim ancak halen parça fabrikada mevcut değil ve artık bekleyemiyorum, mecburen yan sanayi taktıracağım, rica etsem mesaj ile ustanın numarasını bana ulaştırabilir misin?
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
20
Beyler 1 hafta önce EFI ışığım yandı ana sigortayı çıkartarak sistemi sıfırladım fakat bu gün tekrardan yanmaya başladı ve motor canımı sıkmaya başladı cözümü nedir servise gitmek istemiyorum cünkü motorumda led xenon var büyük ihtimal ondan dicekler aynı sorunu yaşayan varmıdır ?
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Beyler 1 hafta önce EFI ışığım yandı ana sigortayı çıkartarak sistemi sıfırladım fakat bu gün tekrardan yanmaya başladı ve motor canımı sıkmaya başladı cözümü nedir servise gitmek istemiyorum cünkü motorumda led xenon var büyük ihtimal ondan dicekler aynı sorunu yaşayan varmıdır ?

Yukarıda akü başlığı yazmış tekrar dene ucuz yakıt yazmış ondan mı acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------

Beyler 1 hafta önce EFI ışığım yandı ana sigortayı çıkartarak sistemi sıfırladım fakat bu gün tekrardan yanmaya başladı ve motor canımı sıkmaya başladı cözümü nedir servise gitmek istemiyorum cünkü motorumda led xenon var büyük ihtimal ondan dicekler aynı sorunu yaşayan varmıdır ?

Yukarıda akü başlığı yazmış tekrar dene ucuz yakıt yazmış ondan mı acaba
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
20
Yukarıda akü başlığı yazmış tekrar dene ucuz yakıt yazmış ondan mı acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------



Yukarıda akü başlığı yazmış tekrar dene ucuz yakıt yazmış ondan mı acaba

bu gün antalya ya gittim Kymco Cfmoto-antalya Ahmet Bunarcı abinin yanına sorunu bilgisayar ile söndürdü.
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
10
Arkadaşlar şimdi motorun ilk bakımı yaptırdım geldim 700 kmde, kafama birşey takıldı ilk bakım ücretsiz değil mi UMA servisinde?? . Ayrıca 75 tl sadece işçilik ücreti aldı, 1 tl bile inmedi yıllardır gittiğim adam neymiş normalde 100 tlymiş de bana 75miş yemin edince verdim çıktım parayı. 60 yağlara + 75 işçilik, yav alt tarafı yağını değiştirdi sadece yağ filtresini bile değiştirelim dedim ona da gerek yok dedi diğer bakıma değiştiririz dedi değiştirmedi. Yağ fiyatı neysede işçilik gerçekten canımı sıktı çünkü herşeyi gözümün önünde yaptı. Sizler ne kadar veriyorsunuz bakıma yazarsanız sevinirim ona göre servis değiştircem.
 
Katılım
6 Haz 2018
Mesajlar
1
kullandığı yağın markası nedir eğer mondoilse iyi kitlemiş servisiniz ben rodaj bakımında yağ(mondoil)+işçilik 80 tl ödemiştim
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
10
Aynen mondoil yağ koydu, banada kitledi gibi geldi ondan soruyorum, hayır yıllardırda tüm motorlarımı ordan yaptırırım bana dedim bu fiyat ney böyle su soğutmalılar üst segment sayılıyormuş, hayır suyunu muyunu koysa yine çok demiycem sadece yağ değişti sonra eliyle vidaları elden geçirdi o kadar. Bence bakıma gelmesinler garantiden çıksınlar yada gelsinler kaz gibi yoliyim mantığındalar. Neyse mersin merkezde bu motokaçardan başa 2 tane daha servis var gidip onlara önce fiyat konuşup yaptırcam bundan sonra, ben kaybetmedim o yıllardır gelen müşteriyi kaybetti.
 
Katılım
9 Haz 2018
Mesajlar
20
Gerçekten artık insanın aklı almıyor.. Şu an cf moto 150 nk'nın sıfır fiyatı 11.490 olmuş durumda. Çinli motosiklet alt tarafı bu fiyatlarla neyi amaçlıyorlar anlamış değilim. Söylediklerim diğer markalar için de geçerli. Sanırım dış mihraklar Türklerin motosiklet kullanmasını istemiyor. Umarım fiyatları daha da artar. Çünkü herkes çok memnun görünüyor..
 
Katılım
16 Haz 2016
Mesajlar
23
Arkadaşlar geçtiğimiz günlerdeki sıkıntılarımı yukarıda okumuşsunuzdur, geçtiğimiz günlerde motorun iade sürecini başlatacağımı söyledikten bir gün sonra arayıp yedek parçaların temin edildiğini söyleyip kadıköydeki servisten teslim alabileceğimi söylediler, ertesi gün teslim almaya gittiğimde parçaları hazırlayıp verdiler ancak sadece kaplin lastiği ve zincir orjinal geri kalan ön dişli cbf 150nin dişlisini verdiler, arka dişli de yoktu, yani 2 ay cbf dişlisi için beklemişim, halbuki elinizi sallasanız bulabileceğiniz bir motorun parçası, ayrıca arka dişli için astronomik rakamlara satılmasına rağmen onu da araştırıp yamaha ybr125 ile uyumlu olan arka dişliyi de yamaha bayisinden orjinalini 60 tlye aldım, diyeceğim o ki boşuna servisle muhattap olmayın, komedi gibi beni kendi elleriyle başka markalara yönlendirip kendilerinin nekadar aciz bir şirket olduğunu birkez daha gösterdiler, UMA kadar alakasız bir şirket daha yoktur, cfmoto umarım dağıtıcısını kısa sürede değiştirir aksi halde Türkiye piyasasında işleri bitiktir.dişli,zincir vb. Birçok yedek parçaları piyasadaki birçok marka motorlarla aynı, araştırıp işinizi hızlandırabilir, çinli parçanın 1/3 fiyatına japon yedek parçaları kullanabilir, motorunuzun ömrünü uzatabilirsiniz, benim aldığımda 6.900 iken oldukça cazipti ancak bundan sonraki süreçte 11.490 ve üzeri fiyatlarla sakın almayı düşünmeyin...
 
Katılım
2 Ocak 2014
Mesajlar
10
Ben bu yıl nisan ayında 9000 tlye aldım. İyiki almışım çünkü 9000 tl ye başka taksitli sıfır motor bulamamıştım. Hondanın yeni çıkan cb125f sini inceledim 9.990 peşin fiyat çektiler, ybr 125 desen o da öyle 12.500 çektiler ve ikiside bisiklet tipli, kampana frenli bana göre yıllardır hiç geliştirilmeyen ve artık yüzü eskimiş modası geçmiş motorlardı bende (ön arka disk frenli, dijital göstergeli, vites göstergeli, euro4 uyumlu gaz emisyonlu, çelik fren hortumlu, kiska tasarımlı, tüp şaseli, turkuaz cantlı) cfmotoyla karşılaştırınca tabiki cfmoto galip geldi ve içime sine sine aldım, iyikide almışım aldım 1 ay geçmeden 11.490 yaptılar hem zamdan etkilenmedim ama şuan 11.490 verirmiydin derseniz kesinlikle vermezdim kimseye de verdirtmezdim. Ama arkadaşlar ben alırken aslında fiyat olarak mesela hondanın cb125fsiyle karşılaştırdım ama özellik olarak hondanın cb125r modeli ile karşılaştırılmalıdır. Çünkü abs hariç honda cb125rden bizim cfmotoların hiçbir farkı yok ve o abs yede cfmoto150nk da hiç gerek yok bence. Çünkü cfmotonun frenleri harika özellikle ön freni ebc teknolojisi kullanılmış ve mükemmel çalışıyor. 18.500 tl honda cb125r a vereceğime iki tane cfmoto 150nk eskitirim diye düşündüm ben. Yoksa siz belki bilmezsiniz 9000 bile çok geliyor size ama öyle değil. Herkes 7.000 lik fiyatını biliyor cdmotonun ben 2014 te ilk görüp sorduğumda fiyatı 5.400 tldi bende çin malı olduğunu duyunca çok beğensemde gidip 5.400 e Tvs apache almıştım. Bende 7000e alanları çok bulmuştum o zaman ama bence cfmoto kendini kanıtladı artık çokda küçümsemeyelim ama şuanda 9000 tl iyi fiyattı 11.490 tl kabul edilmez kimsede alamaz zaten. Ama alacak olanlar hemen alsın bazı bayiler hala 9-10 arası 2016 modelleri veriyor bir sorun fiyatını ve kaçırmayın onları.
 
Katılım
13 Haz 2018
Mesajlar
2
kardeşlerim motoru yeni aldım ve koruma demiri taktırmak istiyorum? acaba fiyat/performans ürünü tavsiye etme şansınız var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst