CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
53
Sağ ön basamak 150tl + kargo. Komple baraket denilen basamakların bağlı olduğu kısım, 250 TL... Sudan ucuz, başınıza küçücük bir kaza gelirse yandınız. Kapıdan çıkarırken taktım, masraf bu
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Beyler ön dişliyi küçülten var mı ? Tork ta artışı sağlamak için

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

Beyler ön dişliyi küçülten var mı ? Tork ta artışı sağlamak için
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
Dişliyi küçültmen tork artışında fark ettirecektir fakat, vites devir aralıkların azalacak, muhtelemen de 10km civarında hız kaybı yaşayacaksın. Motosiklet 90km hız ile giderken diğerine göre daha fazla devir çevirecek ve yakıt tüketecektir.
 
Katılım
26 Nis 2018
Mesajlar
1
motorda güç yok 5000km ye gelmeden motordan ses geliyor dağılıyor.çın motoru NK kullanıcılarını sorabilirsiniz
 
Katılım
28 Eki 2016
Mesajlar
92
motorda güç yok 5000km ye gelmeden motordan ses geliyor dağılıyor.çın motoru NK kullanıcılarını sorabilirsiniz

Bügün üye olmuşsun, hemen buraya yazmışsın. Ne kullandığın ne yaptığın belli değil. Ne kullanıyorsun bilmem belki sorun sendedir? 150nk ile 15.000 km yaptım hala ilk günkü performansında ve stabilliğinde çalışıyor. HERHANGİ bir motorun bakımlarını yapmazsan hor kullanırsan, japonun hası da olsa çinin hası da olsa o motor elinde kalır ve kalacakta.
 
Katılım
28 Nis 2018
Mesajlar
10
Sizce 0 alıp 2 sene kullansam başım agrır mı? Ogrenciyim hergun 10 km yol gidip gelicem, hız tutkunu değilim bunden önce ns150 sürdum 2 seneye yakın mutluydum temiz baktım ve hıç üzmedi sonra mecburen sattım. Şimdi benelli bn 251 istiyorum ama maddi olarak biraz skntılarım var, bu motorla ilgili tavsiyeleriniz nelerdir? 250 nk yı beklemek daha mı mantıkli
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
20
Motorun bakımlarını düzenli olarak yaptır hiç birşey olmaz @sdemircan dediği gibi düzgün bin motora bak oda sana baksın :)
 
Katılım
1 May 2018
Mesajlar
1
Arkadaşlar merhaba bende yeni 150 nk aldım ikinci el aldığım kişi arka egzozu değiştirmiş çıkma orjinal yada uyumlu sessiz bir egzoz bulabilirmişim teşekkürler
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
11
merhaba arkadaşlar EFI ikaz ışığı sürekli yanıp sönüyo ,ateşlemede bi sıkıntı yaşamıyorum ,motorun gidişindede bi sorun yok ama o lamba sürekli yanıp sönüyo ,yardımcı olabilcek varsa sevinirim.
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
20
merhaba arkadaşlar EFI ikaz ışığı sürekli yanıp sönüyo ,ateşlemede bi sıkıntı yaşamıyorum ,motorun gidişindede bi sorun yok ama o lamba sürekli yanıp sönüyo ,yardımcı olabilcek varsa sevinirim.

Serviste gittin mi gitmediysen rica et söndürürler
 
Katılım
24 Eki 2017
Mesajlar
11
Serviste gittin mi gitmediysen rica et söndürürler

servise gitmedim daha cumaya kadar olmazsa gidicem

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:58 ----------

Kontağı açar açmaz Marşa bas. Söner....

sabah ilk işim bunu yapmak olucak belki sigortadandır diye sigortaları çıkar tak yaptım ama olmadı sensör arızası diye düşündüm ,bu yöntem işe yarar umarım
 
Katılım
3 May 2018
Mesajlar
7
Foruma bugün üye oldum ama yaklaşık 4-5 aydır forumu dikkatlice takip ediyorum motorumu daha yeni sattım 2 günde 1. Sayfadan son sayfaya kadar bütün yazılanları okudum...

Anladığım kadarıyla 150nk modeli parça sorunu bazılarının yaşadığı bazılarının yaşamadığı görünüşüyle çoğu insanı etkileyen çinden bir tık üst japondan bir tık düşük bir motosiklet bu etkileyici görünüşü tabiki bir genç olarak beni de vurdu herşeye rağmen almak için kafamın her tarafına bu motoru ekledim ve azmin zaferini başarıcağıma inanıyorum aramızda satan varsa benimle iletişime geçebilirse gerçekten çok güzel olur herkese kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
20
Foruma bugün üye oldum ama yaklaşık 4-5 aydır forumu dikkatlice takip ediyorum motorumu daha yeni sattım 2 günde 1. Sayfadan son sayfaya kadar bütün yazılanları okudum...

Anladığım kadarıyla 150nk modeli parça sorunu bazılarının yaşadığı bazılarının yaşamadığı görünüşüyle çoğu insanı etkileyen çinden bir tık üst japondan bir tık düşük bir motosiklet bu etkileyici görünüşü tabiki bir genç olarak beni de vurdu herşeye rağmen almak için kafamın her tarafına bu motoru ekledim ve azmin zaferini başarıcağıma inanıyorum aramızda satan varsa benimle iletişime geçebilirse gerçekten çok güzel olur herkese kazasız belasız sürüşler...

Şimdiden hayırlı olsun doğru seçim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst