motorda güç yok 5000km ye gelmeden motordan ses geliyor dağılıyor.çın motoru NK kullanıcılarını sorabilirsiniz
merhaba arkadaşlar EFI ikaz ışığı sürekli yanıp sönüyo ,ateşlemede bi sıkıntı yaşamıyorum ,motorun gidişindede bi sorun yok ama o lamba sürekli yanıp sönüyo ,yardımcı olabilcek varsa sevinirim.
Serviste gittin mi gitmediysen rica et söndürürler
Kontağı açar açmaz Marşa bas. Söner....
Kontağı açar açmaz Marşa bas. Söner....
Foruma bugün üye oldum ama yaklaşık 4-5 aydır forumu dikkatlice takip ediyorum motorumu daha yeni sattım 2 günde 1. Sayfadan son sayfaya kadar bütün yazılanları okudum...
Anladığım kadarıyla 150nk modeli parça sorunu bazılarının yaşadığı bazılarının yaşamadığı görünüşüyle çoğu insanı etkileyen çinden bir tık üst japondan bir tık düşük bir motosiklet bu etkileyici görünüşü tabiki bir genç olarak beni de vurdu herşeye rağmen almak için kafamın her tarafına bu motoru ekledim ve azmin zaferini başarıcağıma inanıyorum aramızda satan varsa benimle iletişime geçebilirse gerçekten çok güzel olur herkese kazasız belasız sürüşler...