Ordu Motosiklet Grubu olarak gerçekleştirdiğimiz günlük geziden fotoğrafları paylaşıyorum.
Gezide Ordu merkezden, Akkuş Tokat Yolu, Niksar, Erbaa, Amasya, Suluova, Havza, Kavak, Samsun merkez ve geri dönüş yolu Ordu.
7 Motosiklet ile gerçekleştirdiğimiz gezide toplam 600km yol katettik. Bizi karşılayan ve ağırlayan Tokat ve Amasyadaki motosiklet gruplarına teşekkürleri borç biliriz.
Geziden birkaç fotoğraf:
Ordu merkezde arkadaşları beklerken;
Akkuş yolu rampalarına sararken;
Niksar Yolu, Her çıkışın bir inişide vardır :mrgreen:
Niksarda Motosiklet grubu ile buluşarak Amasya ya gitme kararı aldık. Amasya Merkeze girmeden önce;
Güzel bir grup yolculuğundan sonra Amasya merkeze giriş yaptık;
Açlığımızı yatıştırmak için amasya merkezi yüksekten gören bir tepeye çıkarak manzara eşliğinde yemek yedik;
Çok geç olmadan geri dönüş için hazırlıklara başladık;
Buda ben :mrgreen:
Gerçekleştirmiş olduğumuz gezinin rotası ve benim Cfmoto 150Nk ile toplamda yaptığımız yol;
Geri dönüşü gece geç saate kalmamak için kısa molalar ile Suluova, Havza, Kavak, Samsun üzerinden yaptık.
Yeni arkadaşlarla tanışmak, manzara eşliğinde güzel hava ve rüzgarın tadını çıkarmak çok güzeldi.
Buradan bizimle beraber yola çıkan arkadaşlarıma ve bize eşlik eden Tokat ve Amasyadaki motosiklet gruplarına tekrar teşekkür ederim.