CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne UMA nın elemanı olacağım bu doğuş sanki bu sorun sadece UMA da varmış gibi empoze ediyor.TÜRKİYE de böyle şeyler oluyor UMA ya has değil eğer sorununuz umarım kısa sürede hallolur zaten en fazla 45 sürüyor diye biliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:10 ----------

ARKADAŞLAR PARÇA SIKINTISI OLAN BANA ULAŞSSIN HER TÜRLÜ YARDIMCI OLACAĞIM (İSTANBLDAYIM)

Bende sorun olmayan honda yamaha gibi markalara yoneliyorum.Kurumsal firmalar farkli boyle yuksek para verilen mallar tahtakale ve milyoncu mantigi ile motor satmaya calisanlarin harci degilmis anladik cok sukur.Bu saatten sonra una ve benzeri rezillik dolu firmalarla isim asla olmaz.Bu merdiven altı firma ve yetkisiz yetkili servisleri olan firmadan bıktım artık sorumsuzlugundan.Sen kullan motoru ama insanları kandırmaya uğraşma sözlerinle ok.
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Arkadaşım 8000 devirde 65km/s diye göstermiyordur o ; mil/saat olmasın. O da 104 km/saat e uyuyor. Bunu şundan dolayı düşündüm; bizim motorlarda hız km/h ve mil/h cinsinden gösterebiliyor. Hangisinin ayarına girerseniz onu gösterir.

Yok kardeş km olduğuna emindim. Lastik çapı ayarı bozulunca böyle oldu. Şimdi düzeldi çok şükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------

bu oldumu ben saana birde benimkileri atayım neden farklı anlamadım

6. vites 8000 devir giderken motosiklet tam olarak 100km/s yapıyor. Yani resimdeki ayarlar doğru. Eğer bu devirde farklı bir hız görüyorsan senin ayarlarda problem var. Çünkü yolda giderken arabanın tekiyle teyit ettim hızımı. Resmi yolla bir bakalım kardeş
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Yok kardeş km olduğuna emindim. Lastik çapı ayarı bozulunca böyle oldu. Şimdi düzeldi çok şükür.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------



6. vites 8000 devir giderken motosiklet tam olarak 100km/s yapıyor. Yani resimdeki ayarlar doğru. Eğer bu devirde farklı bir hız görüyorsan senin ayarlarda problem var. Çünkü yolda giderken arabanın tekiyle teyit ettim hızımı. Resmi yolla bir bakalım kardeş

tamam atıcam resmi birde test edeyim nasıl gidiyor diye

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------

Bende sorun olmayan honda yamaha gibi markalara yoneliyorum.Kurumsal firmalar farkli boyle yuksek para verilen mallar tahtakale ve milyoncu mantigi ile motor satmaya calisanlarin harci degilmis anladik cok sukur.Bu saatten sonra una ve benzeri rezillik dolu firmalarla isim asla olmaz.Bu merdiven altı firma ve yetkisiz yetkili servisleri olan firmadan bıktım artık sorumsuzlugundan.Sen kullan motoru ama insanları kandırmaya uğraşma sözlerinle ok.

kardeşim ben senin zaten UMA nın hehangibir motorunu kullandığını sanmıyorum gelip buraya marka kötülüyorun sadece anlayacağın adam olamamışsın bence daha da cevap atmam sana çünkü bende sorun yaşadım ve bu yüzden YARDIM İSTEYEN OLURSA ÇEKİNMEDEN YAZSIN EDERİM https://www.facebook.com/mert.akguner
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen öyle san ispatlarim burda çok zor bişey degil.Biz senin gibi kuru ski atıp yalan yanlış konusmuyoruz.Motor kullanmiyormusum.Adam olamamis olan sensin ben insanları bilgilendiriyorum zorunami gitti.Zoruna giden bi seni görüyorum uma dan skistiriyorlar mi :):)

 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Sen öyle san ispatlarim burda çok zor bişey degil.Biz senin gibi kuru ski atıp yalan yanlış konusmuyoruz.Motor kullanmiyormusum.Adam olamamis olan sensin ben insanları bilgilendiriyorum zorunami gitti.Zoruna giden bi seni görüyorum uma dan skistiriyorlar mi :):)

[url]https://i.hizliresim.com/7N3lPN.jpg[/url]

Tamam kardeşim gel şimdi kadıköye motoaras a gidicez hangi parçan eksikse alıcaz. hadi beyler eğer sıkıntısı olan varsa bende gelicem onunla motorcuya adam istediğin bütün parçaları buluruz dedi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tamam bu konuyla ilgili irtibata gecicem seninle.Bu firmanın bişey becerebilecegine hiç inanmasam da seninle bu konuda irtibata geçmeyi düşünüyorum.Keşke sen haklı çıksan ben yanılsam ama bu firma inancımı çok kırdı hiç bir sozu inandırıcı gelmiyor.Aklımda mesajın haberleşicem en kısa zamanda tesekur ederim yardımcı olmak gayretinden saol


Bu arada moto aras yetkili servis değil bildıgım kadarı ile
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2017
Mesajlar
11
CFMOTO sahibi olanlar forumda yorum yapsınlar bence, motoru olmayan , sadece marka kötüleyenler bu forumda yeri olduğuna inanmıyorum. Herkes kendi motorunun sayfasında motoru ile ilgili forum sayfasında yorum yapsın. Bu şekilde hem gerginlik oluyor, hem de kimseye bir faydası olmuyor. Gereksiz polemiklerle boşa zaman harcanıyor.
Sonuçta insanlar zevkine, cebindeki paraya göre motor seçip onun keyfini çıkarmaya çalışıyorlar. Ülkeye gelen belli başlı markaların fiyatları belli, bunların 125 cc, 250 cc modelleri sınırlı, arkasından hemen 650-750 cc lik motorları başlıyor. Eldeki olanaklara göre motor seçmek zorunda kalıyoruz. Kimseyi yermeye, aldığı motora göre kötülemeye gerek yok. Biraz saygı lütfen.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Tamam bu konuyla ilgili irtibata gecicem seninle.Bu firmanın bişey becerebilecegine hiç inanmasam da seninle bu konuda irtibata geçmeyi düşünüyorum.Keşke sen haklı çıksan ben yanılsam ama bu firma inancımı çok kırdı hiç bir sozu inandırıcı gelmiyor.Aklımda mesajın haberleşicem en kısa zamanda tesekur ederim yardımcı olmak gayretinden saol


Bu arada moto aras yetkili servis değil bildıgım kadarı ile

ya sen yaz beraber gidelim benim baskı balatam bitti buluruz dedi söyle sipariş verelim gelsin dedi sonuçta adamda işçilik alıp para kazancak abi neden bulmasın sen gel beraber gidelim bi çay kahve içeriz hem yetkili servisBu arada bende ciddi ciddi seneye 250nk gelmezse zontes alıcam.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Nis 2017
Mesajlar
48
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zaten bende bu firmanın bu huyunu çözemedim. Motoru getirince parçayı da getir.Ne güzel motor getirmişsin parçayı başımıza neden bela edersin.Tavsiye edeceğim motoru tavsiye edemiyorum.Valla ben motordan memnunum ama olaki motoru satarsam bidaha bu firmanın değil önünden adının zikredildigi yerde bile uzun sure beklemem.Burnumdan getirdi dünyayı. Parça için seninle en yakın zamanda haberlesiriz saol tekrar tekrar.Servisler yardimci olmak istitor ama Fabrikada olmadığı için cok sorun oluyor.ön amortisör keçesi istedim bulamadım.Arka balata aradım aylar sonra zor zahmet buldum.Enjeksiyon sensör gurubu soruyorum yok diyolar. Bazı diger motorlarla uyumlu parçalar var biraz arastirdim.Ama ben müşteri olarak hepsini getiren firmadan almak isterim.Sonucta yan sanayi parça arayışım yok.Kapı kapı neden başka firmalardan parça arayayım. Adamlar diyor kardeşim motoru aldığın yere ne olmuş burda ne arıyorsun. Bu firma rezil rüsva etti beni aylardır aklıma geldikçe sinirim kabarıyor. Ben yinede tavsiye etmiyorum bu yaşadıklarımdan dolayı ancak motoruna bisi demem güzel motor.Parca konusunda haberlesiriz
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Yukarıdaki yazıları okudum da arkadaşlar gerçekten boşuna polemiğe giriyoruz birbirimizle. Biriniz UMA'ya söver, diğeriniz ruhsat paylaşır. Gerçekten anlayamadım neyi ispat etmek istediğinizi...

Ortada tartışmayı gerektirmeyen bir çok gerçek var. Motora kimse kalitesiz demesin. Gerek parça kalitesi gerekse motor aksamı olarak gerçekten harika bir motor. Ancak UMA sıkıntılı.

Servis olarak bilemiyorum. Her servis aynı değil. Daha dün Özkan Aras'a gittim Kadıköy'deki. Adam PDA'yı taktı, sorunu buldu. Resetledi düzeltti, aha dedi problem yok. Meğer anlık olarak kafası karışmış. Başkası olsa belki yanlışlıkla yanan oksijen sensörü arızasından 350 lira kitlerdi. Sonuçta arıza ışığı yanıyor, PDA ne olduğunu gösteriyor. Adam dürüst beyler, gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.

Ancak iş yedek parça tarafına gelince sıkıntı var mı? Evet var! Sağ ayaklığım kırıldı, fabrikaya sordum 2 ayda gelir dedi. EVET 2 AY! Adama sezonu kapattırır resmen. Buldum başka bir ayaklık taktırdım. Yoksa Eylül ortası gibi anca gelecekti ayaklık.

Sözün özü arkadaşlar gerçekten boşuna tartışmayın. Evet sorunlar var ve bunları UMA'nın düzeltmesi gerekiyor. Onu al, bunu alma, alınmaz UMA var, UMA olmasa alırdım, motor iyi/servis kötü tartışmalarını bırakın. Bu motor kaliteli ancak yedek parça ağı sıkıntılı. Bunun elbette bir şekilde düzeltilmesi gerekiyor. Problem halinde UMA'ya mesaj atabilir ya da yasal haklarımızı kullanabiliriz. Motoru alıp almamak ise tamamen bir tercihtir.

Asıl anlamadığım ise motor sahibi olmayıp burada UMA şöyle böyle diyenler. Arkadaşlar bilincindeyiz biz durumun. Yedek parça sıkıntısı olduğunu ben bu motoru almadan da biliyordum. Ancak bu paraya, bu donanımda ve kalitede başka bir motor olmadığı için bunu tercih ettim. Bilgilendirme için teşekkür ederiz, ancak ortalığı karıştırmanın gerçekten fazla yararı yok.

Sene 2012 civarı, Honda servisine balata değiştirmeye gittim. Balata bitti paslı vida yüzünden kaliper sökülmüyor. Adamlar paslanan vida yüzünden sökemedikleri kaliperi değişmek istedi, hem de garanti dışı! Neymiş kullanıcı hatasıymış. "Kardeşim balata bu, şeker mi erisin. Paslanacak madde kullanmasaydınız" sözlerime aldırmadan 300 küsür lira istediler kaliperi komple değişmek için. Gittim sanayiye 20 liraya matkapla deldirdim, üstüne de 30 liraya balata taktırdım.

Yani sözün özü her markanın her servisin ayrı ayrı problemleri var. Bunu bilgilendirme olarak, tartışma uslübuyla dile getirirseniz hiçbir problem çıkmaz. Ancak yukarıdaki muhabbet tamamen gereksiz stres dolu olarak gidiyor. Sakin beyler, oluruna bırakın :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

Bu motor çok can sıkar. Ama yol yapar

Yol yapar ama Allah yedek parça aramaya düşürmesin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

Tamam bu konuyla ilgili irtibata gecicem seninle.Bu firmanın bişey becerebilecegine hiç inanmasam da seninle bu konuda irtibata geçmeyi düşünüyorum.Keşke sen haklı çıksan ben yanılsam ama bu firma inancımı çok kırdı hiç bir sozu inandırıcı gelmiyor.Aklımda mesajın haberleşicem en kısa zamanda tesekur ederim yardımcı olmak gayretinden saol


Bu arada moto aras yetkili servis değil bildıgım kadarı ile

Moto Aras yetkili servis. Yukarıda dün yaşadığım durumu da yazdım. Gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2016
Mesajlar
82

r2okkM.png
[/url][/IMG]
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Maalesef motor dediğiniz,oturma odasına koyacağınız köşe kanepesi değil. İlla ki yedek parça ihtiyacı olacak. O zaman da "iyi ki bajaj aldım" diyeceksiniz :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Ben bir CF moto kullanıcısı olarak Bajaj'ın yedek parça ağının çok ama çok iyi olduğunu biliyorum. Neredeyse her türlü parçayı stoklarında tutuyorlar. Ancak her iki motoru da inceleyen biri olarak CF'nin parça kalitesinin daha üst düzey olduğunu söyleyebilirim. Arkadaşlar gerçekten Bosch enjeksiyon bile yeter sistemin kalitesini anlatmaya.

Aman kardeş gözünü seveyim standart modda Bajaj'ı kötülüyorum sanma. Biz CF'nin yedek parçasından çok ağladık. Muhtemelen daha da çok ağlarız. Ama motosiklet parasının karşılığında risk almaya değecek bir motor.
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Ben bir CF moto kullanıcısı olarak Bajaj'ın yedek parça ağının çok ama çok iyi olduğunu biliyorum. Neredeyse her türlü parçayı stoklarında tutuyorlar. Ancak her iki motoru da inceleyen biri olarak CF'nin parça kalitesinin daha üst düzey olduğunu söyleyebilirim. Arkadaşlar gerçekten Bosch enjeksiyon bile yeter sistemin kalitesini anlatmaya.

Aman kardeş gözünü seveyim standart modda Bajaj'ı kötülüyorum sanma. Biz CF'nin yedek parçasından çok ağladık. Muhtemelen daha da çok ağlarız. Ama motosiklet parasının karşılığında risk almaya değecek bir motor.
oh be kardeşim 9 liraya bu kaliteyi aliyorsun bırak riski olsun ve bakın hala diyorum bence bu adamlar bu sorunu aşar Bu arada arkadaşlar 400nk konusuna bir açıklık getireyim İstanbul/Kadıköy de cf bayi açılacak yakındda 400nk test aracı gelecekmiş 400nk nın geç gelme sebebi talebe yetişememesiymiş
 
Katılım
17 Ağu 2017
Mesajlar
11
Herkese selam bayadır forumu takip ediyorum motoru almadan ve aldıktan sonra bile hep okudum sonra 5-10 sayfadır motoru tanıtmaktan çok tartışmaya dönmüş konu ben konunun amacına uyarak yazıcam.

Almayı düşünenler mutlaka almalı diye düşünüyorum. Özellikle acemi biri için ülkedeki fiyat performans konusunda bir numara fren, lastik, gidiş, duruş ve yakışıklılık gerçekten çok kaliteli bir motor.

Ancak uma bu motoru getirdiği için kanser olabilirsiniz çünkü beni kanser ediyorlar. Motor gerçekten çok güzel ve aşırı memnunum ancak benim motorum 140 kilometrede 10 litre yakıyor nedenini kimse anlayamıyor. Bayi sorun var diyor. Müşteri hizmetleri rodajdandır diyor servislerin yarısı sorun vardır getirin diyor yarısıda bişi yoktur rodajdandır diyor. Kafayı yemek üzereyim. 800 Km 110 TL'ye gidenleri duyunca sinir krizleri geçiriyorum. 140 Kilometre 10 litre yiyor. Jipmi aldık motormu belli değil. Ancak bu sorun olmasaydı tamamiyle memnun kalabilirdim. Servisler biraz ilgisiz hatta baya ilgisiz. Şu ana kadar yaşadığım sorunlar 1 ayda;

Gaz kapatırken gaz kolunun birşeye takılması, (Son zamanlarda hiç denk gelmedim ama tahminim takılan plastik vs bir parçaydı ve koptu veya aşındı.)
3. Viteste çok hafif bir titreşim ve motor veya zincirden gelen bir sürtme sesi, (Düşük devirlerde ve son zamanlarda 1-2. viteslerde de geliyor.)
140 Kilometrede 10 litre benzinimin bitmesi, (Rodaj kuralları içinde sürdüm. Yüksek vites düşük devir. 6000 Geçmedim.)

Onun dışında fren,denge, lastik, gidiş ve hatta acemi biri için gücü bile çok yeterli seviyede ama dediğim gibi en büyük eksisi servis ve benim gibi şanssızlık yaşama ihtimaliniz. Muhattap bulmak cok zor başıma kalıcak diye korkuyorum.

Başına buna benzer sorunlar gelenler varsa yorumlarını alabilirim. Nasıl çözüldü veya hala oluyormu gibi.. Birde geçen benzin ışığım yandı depoyu fulledim ve 6 litre yüklendikten sonra depom doldu ya 140 kilometrede 10 litre yiyor yada 4 litre kaldığında ışığım yanıyorki çok saçma, bu seferde 140 kilometre 6 litre gene fazla geliyor bana bilmiyorum bunun sonu nereye varır çok memnunum ve aşırı beğeniyorum motorumu herkes 400-600 cc sanıyor 30-40 bine aldım dediğim bile oldu :D ama can sıkan büyük sorunlarım var umarım alıcakların başına gelmez.

Servis yarın beylikdüzüne kadar sürüp test edelim dedi bana biraz saçma geldi ama tamam demekten başka çarem yok umarım güzel sonuçlanır onlarda görür ve bu sorunlarımda düzelir.

iyi sürüşler
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ağu 2017
Mesajlar
4
Arkdaşlar bu 650 nin fiyatı aynı muhabbeti son 10 sayfada devam etmekte 650 fiyatı yayınlandıda benmi görmedim yoksa bu bhsedilen farklı bir 650 mi?
 
Katılım
28 Nis 2017
Mesajlar
260
Herkese selam bayadır forumu takip ediyorum motoru almadan ve aldıktan sonra bile hep okudum sonra 5-10 sayfadır motoru tanıtmaktan çok tartışmaya dönmüş konu ben konunun amacına uyarak yazıcam.

Almayı düşünenler mutlaka almalı diye düşünüyorum. Özellikle acemi biri için ülkedeki fiyat performans konusunda bir numara fren, lastik, gidiş, duruş ve yakışıklılık gerçekten çok kaliteli bir motor.

Ancak uma bu motoru getirdiği için kanser olabilirsiniz çünkü beni kanser ediyorlar. Motor gerçekten çok güzel ve aşırı memnunum ancak benim motorum 140 kilometrede 10 litre yakıyor nedenini kimse anlayamıyor. Bayi sorun var diyor. Müşteri hizmetleri rodajdandır diyor servislerin yarısı sorun vardır getirin diyor yarısıda bişi yoktur rodajdandır diyor. Kafayı yemek üzereyim. 800 Km 110 TL'ye gidenleri duyunca sinir krizleri geçiriyorum. 140 Kilometre 10 litre yiyor. Jipmi aldık motormu belli değil. Ancak bu sorun olmasaydı tamamiyle memnun kalabilirdim. Servisler biraz ilgisiz hatta baya ilgisiz. Şu ana kadar yaşadığım sorunlar 1 ayda;

Gaz kapatırken gaz kolunun birşeye takılması, (Son zamanlarda hiç denk gelmedim ama tahminim takılan plastik vs bir parçaydı ve koptu veya aşındı.)
3. Viteste çok hafif bir titreşim ve motor veya zincirden gelen bir sürtme sesi, (Düşük devirlerde ve son zamanlarda 1-2. viteslerde de geliyor.)
140 Kilometrede 10 litre benzinimin bitmesi, (Rodaj kuralları içinde sürdüm. Yüksek vites düşük devir. 6000 Geçmedim.)

Onun dışında fren,denge, lastik, gidiş ve hatta acemi biri için gücü bile çok yeterli seviyede ama dediğim gibi en büyük eksisi servis ve benim gibi şanssızlık yaşama ihtimaliniz. Muhattap bulmak cok zor başıma kalıcak diye korkuyorum.

Başına buna benzer sorunlar gelenler varsa yorumlarını alabilirim. Nasıl çözüldü veya hala oluyormu gibi.. Birde geçen benzin ışığım yandı depoyu fulledim ve 6 litre yüklendikten sonra depom doldu ya 140 kilometrede 10 litre yiyor yada 4 litre kaldığında ışığım yanıyorki çok saçma, bu seferde 140 kilometre 6 litre gene fazla geliyor bana bilmiyorum bunun sonu nereye varır çok memnunum ve aşırı beğeniyorum motorumu herkes 400-600 cc sanıyor 30-40 bine aldım dediğim bile oldu :D ama can sıkan büyük sorunlarım var umarım alıcakların başına gelmez.

Servis yarın beylikdüzüne kadar sürüp test edelim dedi bana biraz saçma geldi ama tamam demekten başka çarem yok umarım güzel sonuçlanır onlarda görür ve bu sorunlarımda düzelir.

iyi sürüşler
Kardeşim boşver beylikdüzünü gel yarın kadıköye motoaras a gidelim şimdi benzin meselesini anlatayım benim motorda son diş yanıp sönmeye başladığı zaman ben yaklaşık 7-8 lt civarı benzin alıyorum kalan benzinde yedek depo diye geçiyor bir nevi, anlayacağın seni madur olmaman için erken uyarıyor motor yani. sen 7-8 lt ye 140 km yol gidiyorsun bekle rodajın bitsin bi sehir içi biraz fazla yakar motor uzun yolda yada dur kalk yapmadan kullanacağınız noktada 45 tl ye (benzin lt si 5.20 tl iken) 300 km üzeri yol yaparsınız motoru fazla sıkıştırmadığınız takdirde (ben yaptım) yani rodajı bitirbakalım ne olaacak baktın rodaj bitti ama hala yakıyor o zmaan enjeksiyon sorunu yada yazılımsal sorun olabilir garantiyle çözersin işini
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst