Arkadaşlar haftasonu İstanbul-Zonguldak arası git gel seklinde 600 km lik bir yolculuk yaptım. Şunu söylemeliyim ki uzun yolda bu hacımde başka bir motorla bu kadar rahat bir yolculuk yapılamaz. hararet göstergesini izleyerek ortalama 85-90 km hızla arada trafiğin durumuna göre hızlanarak Zonguldak'a vardım. Şehir içi 40-50 km daha yapıp İstanbula dönüş yoluna çıktım. Bu sefer motoru daha iyi tanıdığım için 90-100 km ortalama hızla gittim. Sıcaklık 4 dişin üstüne hiç çıkmadı, en az 10 kere son hıza (128km) çıktım. Allaha şükür hiçbir problem yaşatmadı. Eksi olarak söyleyebileceğim tek şey sürekli 100km üstü gidince titreşim rahatsız ediyor. Ve 3 saati geçen yolculuklarda mıçınız biraz ağrıyor

. net km bakmadım fakat +600km yolculukta toplam 55 TL yakıt aldım ve hala bitmedi.. Gerçekten mükemmel
Güzel yolculuk yapmışsın abim bayağı da yol yapmışın şaşırdım bu motorun böyle yakmasına doğrusu.
Zonguldak'ın neresindesin abi ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:10 ----------
Beyler iyi gunler bu motoru dusunuyorumda bugun 2 bin km daha plakasi cikmamis adima faturalandirilabilecek bir motor icin 7 bin fiyat aldik (Vade farksiz taksit yapacak yer komsu esnaf sayilir)sizce deger mi ben ogrenci olarak bu motoru yurutebilir miyim motordan sogutur mu veyahut 7 bin liraya deger mi aldim mi 2 sene kullanicam cunku maddiyattqn dolayi.Ne dersiniz bu konuda ?150 AS de listemde var
Ikisini de kullanmadım kıyaslamak istemem ama CF daha tatlı geliyor.
Bajaj Bir tık daha kaliteli gibi geliyor. Parça konusunda falan daha iyi.
Yanlış hatırlamıyorsam 150 as de enjeksiyon yok,sıvı soğutma yok,5 vites,arka fren kampana.Cf ise 6 vites enjeksiyon var,sıvı soğutmalı,full disk.
Aralarında 5 beygir kadar fark var Bajaj bu konuda daha iyi.
Seçim sizin 1,2 bayi gezin bir yerde test etme imkanı bulursanız test edin.
Fikrimi sorarsanız şekil olarak Cf tercih ederdim.