saat tam olarak 22:10 civarı, yani saat tam 22 de kamyonların ahırdan boşanan mal gibi saldırdığı zaman.
sanırım saat 22 de bir yasak kalkıyordu :silent:
videoyu çekmeme sebeb olan görüntü aslında video başlamadan 30 saniy önceydi ama kaçırdım. !
bir tır sol şeritte bir mercedes splinter ile kapışıyordu inılmaz korkunçtu o sırada tempo daha yüksekti ama ben çekmeye başlayınca tempo biraz daha düştü.
bazen bunlara kızıp köklüyorum gazı

feraha çıkınca yavaşlıyorum sağa çekiyorum. uyuz oluyorlar.. uzun süre asla yarışmam kimse ile.
içinden geçer bırakırım :bounce: