Cem kardeş hayırlı uğurlu olsun cok güzel bir makine.
Benim dikkatimi montun çekti marka ve fiyatı hakkında bilgi verebilirmisin?.
Aslına bakarsanız bu bir tulum

evet gerçekten tulum 2 parça altıyla üstü içten fermuarla birleştirebiliyorsunuz ne cebi var nede başka birşeyi tek kötü yanı bu. fakat kanguru derisinin verdigi koku ve vücunuzu sımsıkı sarması rüzgarı hissetmemenize sebeb oluyor.
bu tulum bana çok sevdigim bir arkadaşımın hediyesi diyebilrim
türkiye fiyatını bilmiyorum fakat alırken yurt dışı fiyatına buradan bakmıştım.
burada videosu var
http://www.furygan.com/
burdada fiyatı
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Categories/Furygan-Shop/Furygan-Lederbekleidung/Furygan-Lederkombis
Tsubasa= dostum yazdıkların için ve bilgilendirmen için teşekkür ederim uzun bi araştırmadan sonra aldım bu makina bütçemi aşıyordu fakat 3e 5e bakmadan sagdan soldan bularak bi şekilde aldık
Umarım sende temizini bulursun ve bulacagınada inanıyorum sabretmek en iyisi
engin_deniz= sizi zaten er6f er6n topiginden gayet iyi tanıyorum

teşşekür ederim.
mkaptan= benimde tanıdıgım 2 fazerlı yakın arkadaşım var 1i fazerını satıyor digeri yeni aldı toplamda 5 kişiyiz diyebilriz
tr_select = dostum pek hızlı kullanıyor sayılmam o yüzden dikizden görebilirsin beni
c3nk= teşşekür ederim dediklerinize aynen katılıyorum..
sakinseytan= elimden geldiginde hakkını verecez bakalım
CİHAN= cihan bey sizin fazer topiginden tüm yazılarını okudum tanışmasakta sanki 2-3 yıldır sizi tanıyor gibiyim
Fabrisio= dediklerinize aynen katılıyorum arka freni biraz yokladım fakat kitlemedi hyosung daha çabuk kitledigi için biraz korkarak davranıyorum orasıda kesin. fakat en kısa zamanda kitledigi noktayı bulmam gerek teşşekür ederim
F54= teşşekkürler nede olsa yamaha evet yamahacı olduk
