Cem ve Yeni Motoru Fazer

İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem kardeş hayırlı uğurlu olsun cok güzel bir makine.
Benim dikkatimi montun çekti marka ve fiyatı hakkında bilgi verebilirmisin?.

Aslına bakarsanız bu bir tulum :) evet gerçekten tulum 2 parça altıyla üstü içten fermuarla birleştirebiliyorsunuz ne cebi var nede başka birşeyi tek kötü yanı bu. fakat kanguru derisinin verdigi koku ve vücunuzu sımsıkı sarması rüzgarı hissetmemenize sebeb oluyor.

bu tulum bana çok sevdigim bir arkadaşımın hediyesi diyebilrim :)

türkiye fiyatını bilmiyorum fakat alırken yurt dışı fiyatına buradan bakmıştım.

burada videosu var http://www.furygan.com/

burdada fiyatı http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/10207048/Categories/Furygan-Shop/Furygan-Lederbekleidung/Furygan-Lederkombis


Tsubasa= dostum yazdıkların için ve bilgilendirmen için teşekkür ederim uzun bi araştırmadan sonra aldım bu makina bütçemi aşıyordu fakat 3e 5e bakmadan sagdan soldan bularak bi şekilde aldık :)

Umarım sende temizini bulursun ve bulacagınada inanıyorum sabretmek en iyisi :)

engin_deniz= sizi zaten er6f er6n topiginden gayet iyi tanıyorum :) teşşekür ederim.

mkaptan= benimde tanıdıgım 2 fazerlı yakın arkadaşım var 1i fazerını satıyor digeri yeni aldı toplamda 5 kişiyiz diyebilriz :)

tr_select = dostum pek hızlı kullanıyor sayılmam o yüzden dikizden görebilirsin beni :D

c3nk= teşşekür ederim dediklerinize aynen katılıyorum..

sakinseytan= elimden geldiginde hakkını verecez bakalım :) :)

CİHAN= cihan bey sizin fazer topiginden tüm yazılarını okudum tanışmasakta sanki 2-3 yıldır sizi tanıyor gibiyim :)

Fabrisio= dediklerinize aynen katılıyorum arka freni biraz yokladım fakat kitlemedi hyosung daha çabuk kitledigi için biraz korkarak davranıyorum orasıda kesin. fakat en kısa zamanda kitledigi noktayı bulmam gerek teşşekür ederim :)

F54= teşşekkürler nede olsa yamaha evet yamahacı olduk :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
cihan54= cihan abi izmire birdaki gelişinde telefonunu beklıyorum ona göre aynı zamanda erro içinde geçerli kalıcak yer ve konaklama için buyrun gelin kapım açık.

diger arkadaşlarda öyle alınganlık yapmasın kimse :)

Zaten biz İzmire bir dahakine Erhanla birlikte gelcez. Islatmadan olur mu len, delinin zoruna bak :mrgreen:
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Zaten biz İzmire bir dahakine Erhanla birlikte gelcez. Islatmadan olur mu len, delinin zoruna bak :mrgreen:

Ben kurban bayramı haftası, 12 Ekimde yine izmir deyim:) zaten yıllardır yol ettik..bu sefer arabayla gidiyorum ama bi organizasyon olursa buluşabiliriz ekiple..
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Yok arabayla değil.. Bir gün motorlarla gidicez :)
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
223
Cem dostum fazer'in hayirli olsun Allah kazalardan nazarlardan korusun , herkezin gonlune gore versin.
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
motorun hayırlı olsun cem, yollar aksın altında kazasız belasız :)
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Çok yakışıklı motor almışsın.Kazasız,belasız,nazardan ırak,güle güle kullan. :rendeer:
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
herkeze çok teşekkür ederim sagolun :)
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
hayırlı olsun gerçekten basmakları hakkı ile çıkmışın. yeni motorunla allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
140
Cem hayırlı olsun kardeşim. İnan bana kendim motor almış gibi sevindim. Kazasız belasız inşallah kardeşim benim. Tekerine taş değmesin. Görüşmek üzere...
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Cem hayırlı olsun kardeşim. İnan bana kendim motor almış gibi sevindim. Kazasız belasız inşallah kardeşim benim. Tekerine taş değmesin. Görüşmek üzere...

sende sagol dostum mct zamanı az paslaşmadık seninle :) ne güzelde canlı tutuyorduk mct topigini :) görüşmek üzere dostum... bu arada beycivan abi geri döndü bi ayrı sevindim ..
 
Katılım
22 Tem 2011
Mesajlar
140
Kardeşim güzel günlerdi vallahi. Biliyorsun askerlik için satmıştım motoru. O zamandan beri takip etmiyorum mct topiğini. Beycivan abi için takip etmeye başlayacağım tekrar. Saolsun çok yardımları olmuştu. Kardeşim Ankara'ya yolun düşerse beklerim her zaman.
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Kardeşim güzel günlerdi vallahi. Biliyorsun askerlik için satmıştım motoru. O zamandan beri takip etmiyorum mct topiğini. Beycivan abi için takip etmeye başlayacağım tekrar. Saolsun çok yardımları olmuştu. Kardeşim Ankara'ya yolun düşerse beklerim her zaman.

Beycivan abinin başını az agrıtmadım bende :) hayırlısı diyelim hatırlıyorum hepsini.. ankaraya birgün gelirsem mutlaka haber ederim saglıcakla kal dostum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst