Cehennem Melekleri Türkiye'ye Geliyor.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Daha önce Türkiye'de bir kamyon sopa yiyen zebaniler bir kez daha Türkiye'ye, bu sefer İzmir'e geliyorlar :)

17262943.jpg


Dünya’nın her yerinden toplam 500 kişinin katılacağı 'Asya Run Partisi'ne sadece Almanya’dan 300 kadar Hells Angels üyesinin katılacağı öğrenildi.

Kendilerini özgür motosiklet kulübü olarak tanıtan Hells Angels motosiklet kulübü adına konuşan Adem Kılınç ve Selo Atik, "Herkes bizi sabıkalı ve kriminal olaylarla karışmış gözüyle görüyor. Ancak gerçek öyle değil. Bizler özgürlüğü, barışı ve serbestliği seven dünyada meydana gelen doğal afetlere yardım eden Cennet Melekleriyiz" dediler.

Her yıl geleneksel olarak düzenlenen Asya Run Partisi'nin sadece Türkiye ve Kuzey Kıbrıs'ta kutlandığını belirten Adem Kılınç, "Partiye dünyanın her yerinden 500'e yakın arkadaşlarımız katılıyor. Sadece Almanya'dan 300 kişi gelecek. Burada yiyor, içiyor, müzik dinliyor, dans edip arkadaşlarla hasret gideriyoruz. Biz Türk kökenli Hells Angels üyeleri olarak vücutlarımıza ve giysilerimize Türk Bayrağı ve Türk motiflerinden oluşan dövmeler yaptırıyoruz" dedi.
Bir süre önce Köln, Krefeld, Viersen ve birçok illerde Hells Angels’e ait dernek ve işyerlerinin polis tarafından basılıp arandığı olaylarına da değinen Adem Kılınç, şunları söyledi: "Alman polisi bize hep ön yargı ile yaklaşmıştır. Bu nedenle işyerlerimiz basılıyor. Kulübümüze üye olan arkadaşlarımız bilinmeyen nedenlerle işten çıkarılıyor. Bizler barış ve yasalardan yanayız.“

CEHENNEM MELEKLERİ HAKKINDA EUROPOL RAPORU

Cehennem Melekleri (Hells Angels) başta Türkiye ve Arnavutluk olmak üzere Güney ve Doğu Avrupa’da faaliyet gösteriyor. Europol 2010'da yaymımladığı raporunda söz konusu grupların üyelerinin kendilerini “yüzde 1’likler” olarak tanımladıkları ve haraç, gasp, cinayet, adam dövme, organize hırsızlık, sahtecilik, mali suçlar, silah ve patlayıcı kaçakçılığı, fuhuş amaçlı insan kaçakçılığı ve uyuşturucu kaçakçılığı gibi yasadışı işlerle uğraştıklarının altı çizilmişti. Yasadışı motosiklet çetelerinin aralarında kurdukları yeni ittifaklarla “altyapı, bağlantı, kaynak ve deneyim” sahibi olduklarını ve böylece “Balkan Yolu”nu kullanarak Güney ve Doğu Avrupa’da uyuşturucu kaçakçılığı yapabilecek kapasiteye eriştikleri ifade edilen raporda, “ağır uyuşturucuların başka bölgelere taşınmasında Türkiye’nin bir kilit noktası ve önemli bir yükleme bölgesi” olduğuna dikkat çekilmişti.

Kaynak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geldikleri gibi giderler.
M.K.ATATÜRK
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz cennet melekleriyiz diyosunuz ama adınızı neden cehennem melekleri koydunuz?Biz yardımsever yararlı bir örgütüz diyosunuz ama her türlü suça bulaşmışsınız.Bence büyük bir kimlik bunalımı içersindesiniz.Sopayı yiyince cennet meleği oluyosunuz galiba.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
gurbetçiyse uzak olsun...hele 300 ü 500 ü bi yerde mazallah...
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
130
"Daha önce Türkiye'de bir kamyon sopa yiyen zebaniler" demişsinizde.. ben önceki olaylarıda bilmediğim için anlıyamadım arkadaşlar.. Çok uzun bi süredirde foruma takılmıodum.. Kim bunlar acaba? Yukarıdaki acıklamada okudugum kadaroıyla EUROPOL RAPORU'daki bu grup kötü kendi deyimlerile ise iyiler.. bilmediğim için Muallaktayımmm :silent:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Gecen sana marmariste toplanip yapilmayacak bir hataya imza attilar. Marmaris esnafina satastilar, esnafta bir anda voltran oldu , arkadaslara bir guzel sopa atti. Sesleri soluklari cikmadan kuyruklarini kistirip gittiler. Avrupada hayli korkulan , pek bulasilmak istenmeyen bir gurup. Onlarin barlarina, mekanlarina yada guruplarina kimse girmek istemez. Cogunun sabika kaydi var. Asilik ile motorculugu bir birine karsitirip rezil bir kimlik yaratiyorlar. Tum dunyada boyle olmasalarda ozelikle Hollanda ve Almanya ayaklari hayli belali.

Tabiki her hikayede oldugu gibi bu arkadaslarin borusuda Osmanli Tokadi ile tanisana kadar otuyordu.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
bu çeteleşme neden hep cruisercılarda, choppercılarda, custumcılarda oluyo anlamıyorum..bu yelek tripleri falan...
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
130
Gecen sana marmariste toplanip yapilmayacak bir hataya imza attilar. Marmaris esnafina satastilar, esnafta bir anda voltran oldu , arkadaslara bir guzel sopa atti. Sesleri soluklari cikmadan kuyruklarini kistirip gittiler. Avrupada hayli korkulan , pek bulasilmak istenmeyen bir gurup. Onlarin barlarina, mekanlarina yada guruplarina kimse girmek istemez. Cogunun sabika kaydi var. Asilik ile motorculugu bir birine karsitirip rezil bir kimlik yaratiyorlar. Tum dunyada boyle olmasalarda ozelikle Hollanda ve Almanya ayaklari hayli belali.
Tabiki her hikayede oldugu gibi bu arkadaslarin borusuda Osmanli Tokadi ile tanisana kadar otuyordu.

Teşekkür ederim açıklamaların için.. Gerçekten yardımcı oldu.

bu çeteleşme neden hep cruisercılarda, choppercılarda, custumcılarda oluyo anlamıyorum..bu yelek tripleri falan...
Racing'cilerdede oluyor hocam ya.. Filmlerde cok var :)))
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Şu mesajını mı diyorsun:



İnsan kendi mesajını görmez mi yahu :p
Valla arkadasin mesaji ben de göremiyorum.
O kendi mesajini görmüyor ama ben de kendisinin mesajini göremiyorum.
Kendi kendime dedim ki eger ben kendi mesajini görmeyen adamin kendisini görüyor ama kendi mesajini göremiyorsam; ben kendim bir problem mi yasiyorum yoksa kendiside kendi mesajini görmeyerek kendi kendine bir problem mi yasiyor?
Ama bu durumu kendisine sorsak, kendi mesajini kendi görmedigi gibi kendisinin disindaki insanlarin da kendi mesajini görmedigi gerçegini kendi kendine sorgulayarak buraya kendince bir mesaj yazacaktir.
Ben kendim de bu konuya kendimce katkida bulunacagim.
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
hala görmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:40 ----------

sorguladım "suçsuzum" :mrgreen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Tamam sen yırttın, coq'a 1 adet aspirin yazıyorum. Onu içip yatsın, yarın foruma baktığında senin mesajı şıp diye görecek :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
hala görmüyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:40 ----------

sorguladım "suçsuzum" :mrgreen:
siz mesajınızı haber bölümündeki cehennem melekleri haberine yazmışsınız buraya değil :cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Sevgili admin benden saatler sonra aynı konuyu açtı.
Her ikimizin konusu ana sayfada 1 saat kadar aynı anda göründüğü halde gene de farkedip benimkini silmedi veya kendi açtığı konu ile birleştirmedi.
Bütün suç onda aslında :)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Sevgili admin benden saatler sonra aynı konuyu açtı.
Her ikimizin konusu ana sayfada 1 saat kadar aynı anda göründüğü halde gene de farkedip benimkini silmedi veya kendi açtığı konu ile birleştirmedi.
Bütün suç onda aslında :)
olur öyle arada napayım sileyim mi şimdi bu topiği:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst