Cehennem Melekleri Türkiye'ye Geliyor.

Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
39
bu çeteleşme neden hep cruisercılarda, choppercılarda, custumcılarda oluyo anlamıyorum..bu yelek tripleri falan...


Bu ülkede kanun , hak , hukuk var diyosan aç tv'yi adam akıllı izle hocam biraz. Yada git bir ihaleye katıl. Bak bakalım kaç tane bmw'li , takım elbiseli adam yanına doluşup geliş sebebini soracak. Dünyayı döndüren çarklardan sadece biri bu adamlarda. Fuhuş , kaçakcılık , uyuşturu illa olacak. Ama özenmiyoda değilim bu oluşuma. Kriminal kısmına değil motosiklet kulübü kısmına. Birbirini kollayan 300 kişi ne demektir be abi?
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
Bu ülkede kanun , hak , hukuk var diyosan aç tv'yi adam akıllı izle hocam biraz. Yada git bir ihaleye katıl. Bak bakalım kaç tane bmw'li , takım elbiseli adam yanına doluşup geliş sebebini soracak. Dünyayı döndüren çarklardan sadece biri bu adamlarda. Fuhuş , kaçakcılık , uyuşturu illa olacak. Ama özenmiyoda değilim bu oluşuma. Kriminal kısmına değil motosiklet kulübü kısmına. Birbirini kollayan 300 kişi ne demektir be abi?

birbirini kollayan 300 kişi çok şeydir. mesela bu sitede ki üyeler birbirini kollasa iktidar oluruz:)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Evet birbirlerini kolluyolar .. ama bu dayağın ağa babasını yemelerine engel teşkil etmiyor :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
olay greenhause barda çıkıyor ilk evvel kendi aralarında kapışıyolar güvenlik müdahele ediyor bunlarda güvenliğe saldırıyorlar. güvenlik yardım istiyor gelen yunuslar a da saldırılınca barlar sokağında kim var kim yok hallaç pamuğu gibi attılar. olay gecesi ben yoktum .. ertesi gün güya girip sokağı dağıtacaz demişler sokakta önlemini aldı :) ama tekne gezisine götürdüler ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olay greenhause barda çıkıyor ilk evvel kendi aralarında kapışıyolar güvenlik müdahele ediyor bunlarda güvenliğe saldırıyorlar. güvenlik yardım istiyor gelen yunuslar a da saldırılınca barlar sokağında kim var kim yok hallaç pamuğu gibi attılar. olay gecesi ben yoktum .. ertesi gün güya girip sokağı dağıtacaz demişler sokakta önlemini aldı :) ama tekne gezisine götürdüler ..
Birbirleri ile kapışmaları yüksek ihtimalle daha sonra olacaklar için zenim hazırlamak danışıklı döğüş dediklerinden olmalı.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
öteki konuyada yazdım. Kaşınanı kaşırlar, gelecekleri varsa görecekleride var. Denize dökeriz, hiç farketmez. Adam gibi dursunlar, yoksa bikaç Türk onlara cennetide, cehennemide gösteriverir :cat:
 
Katılım
5 Mar 2012
Mesajlar
187
ağır bir kriminal suç örgütü bunlar. Belki artık yoktur belki azalmıstır bilemiyorum ama tc'de döversin adamları tabi burası bizim memleket ama yurtdışında özellikle bir dönem herkese kan kusturdular. Tabi ki bir yerden desteklilerdir vs
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Geçen sene Marmaris te olaya karışanlar Hell's Angels'ın Türkiye şubesinden diye biliyorum.Hell's Angels,Free Souls,Red Devils gibi normalde kendi ülkelerinde suç ile iç içe olan motorsiklet kluplerinin Türkiye şubelerinin üyeleri genelde varlıklı,sakin,suçla alakası olmayan,aklı başında insanlar.Geçen sene içkinin gazıyla biraz dağıtmışlar Hell's yeleklerini giydikleri içinde olay basına güzel malzeme olmuş.Türkiye'de durum böyle ama yurt dışında farklı özellikle Hell's in ana vatanı Amerika ve İngilterede.Orda ki klüp üyeleri geçiminini nerdeyse tamamını suç ile sağlayan çoğu sabıkalı,sırf motorsiklet satın almak,motorun bakımları ve benzin masrafları için adam öldüren,uyuşturucu satan,fuhuş sektörünü döndüren tipler.Dediğim gibi bütün bunları merkezinde motorsiklet olan yaşamlarını devam ettirmek için kafalarına göre yaşamak için yapıyorlar.Toplam üye sayıları 27 ülkede 2500 civarı.Büyük ihtimalle Hell's Angel en büyük uluslar arası suç örgütlerinin arasında.Yanlış anlamayın bu klüpleri savunmuyorum yada sempatizanı değilim sadece bilgi veriyorum.Tabii Türkiye'de pek arkaları ve destekleri olmadığından fazla olay çıkaracaklarını sanmıyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst