Cbr250r 2014 kırmızı (kırmızı motor aldın mı aldın mı :) )

Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Hayırlı uğurlu olsun. İlk etapta bende kocaman bi sigara var ağzınızda sandım :))
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
106
nekadar dik densede one egiliyorsun çok rahat sayılmaz
maşallah Allah kaza bela vermesin, bende kırmızı almak istiyorum. Önce siyah diyordum da kırmızı rengi de çok güzel. Oturuş pozisyonu nasıl rahatmı, önceki kasada bu yönde şikayetler var
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
nekadar dik densede one egiliyorsun çok rahat sayılmaz

BU FİYATA ALINMAZ MI SİZCE ? :) kararsızlık çekiyorum. motor tecrübem oldu ama vitesli motosikleti çok kullanmadım. başlangıç için alıp bir iki sene kullanıp kendimi geliştirmek istiyorum
 
Son düzenleme:

izo

Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
83
Masallahi var vallaha Allah kaza bela vermesin tekerin düz bassin...
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
106
BU FİYATA ALINMAZ MI SİZCE ? :) kararsızlık çekiyorum. motor tecrübem oldu ama vitesli motosikleti çok kullanmadım. başlangıç için alıp bir iki sene kullanıp kendimi geliştirmek istiyorum
benim çok hoşuma gitti cok guzel gidiyor cok hizli bir sekilde 140 km hiza ulasiyor bence bu parayi hakediyor bukadar seri olavagini beklemiyordum garantisi de 4 yıl olmuş
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
330
Adana suculardan alacağım, kredi kartına taksit yapmazlar mı, siz nasıl aldınız ?
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
401
Hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız sürüşler nasip etsin
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
106
Katılım
15 May 2014
Mesajlar
358
Hayırlı günlerde kullan kardeşim, kazasız belasız. Bende CBR 125r alırken kırmızısını istemiştim nasip değilmiş : )
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
106
belki siyahda motor hatlari belli olmuyor gri olsa daha mi hoş olur du

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

sağolasın. Bende cbr125 alirken siyahini istemistim malesef ellerinde olmadigi icin beyaz almıştım. cbr250r dede aynisi oldu yine siyah istedim malesef bu seferde kırmızı nasipmis :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
2.fotodaki boruyu,ağzındaki büyük bi sigara gibi gören bir ben miyim? :)
 
Katılım
19 May 2014
Mesajlar
106
ilk gören onu görüyor yahu:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:01 ----------

2.fotodaki boruyu,ağzındaki büyük bi sigara gibi gören bir ben miyim? :)
malesef degilsiniz :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------

Hayırlı olsun. Çok beğendim kırmızısını.

2 sorum olacak. Depo kapağı menteşeli mi yoksa hala elde mi kalıyor? Egzoz yenilenmiş sanırım, yorumlarınız neler?

Paraya kıysam direk alacağım şu kırmızısını, Pulsar 200 aklımı çeliyor...
Öncelikle sağolun
Depo kapağı yine tutanin elinde kalıyor :D
Egzoz ses acisindan bakacak olursak yeniyle eskiyi yan yana koyup denemek lazim sesini de buraya koymaya çalışayım
görüntü olarak pek hoşuma gitmiyor
 
Katılım
25 May 2014
Mesajlar
23
Motor denilince akla honda gelir hayırlı olsun kardesim Allah kaza bela vermesin
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
O2vk4D.jpg


Agzında sigara çok hoş durmuş :) Güle güle kullan, kazasız belasız...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst