maşallah Allah kaza bela vermesin, bende kırmızı almak istiyorum. Önce siyah diyordum da kırmızı rengi de çok güzel. Oturuş pozisyonu nasıl rahatmı, önceki kasada bu yönde şikayetler var
nekadar dik densede one egiliyorsun çok rahat sayılmaz
benim çok hoşuma gitti cok guzel gidiyor cok hizli bir sekilde 140 km hiza ulasiyor bence bu parayi hakediyor bukadar seri olavagini beklemiyordum garantisi de 4 yıl olmuşBU FİYATA ALINMAZ MI SİZCE ?kararsızlık çekiyorum. motor tecrübem oldu ama vitesli motosikleti çok kullanmadım. başlangıç için alıp bir iki sene kullanıp kendimi geliştirmek istiyorum
Adana suculardan alacağım, kredi kartına taksit yapmazlar mı, siz nasıl aldınız ?
kredi kartina taksit yapiyorlar. pesin aldim

[/url


malesef degilsiniz2.fotodaki boruyu,ağzındaki büyük bi sigara gibi gören bir ben miyim?![]()
Öncelikle sağolunHayırlı olsun. Çok beğendim kırmızısını.
2 sorum olacak. Depo kapağı menteşeli mi yoksa hala elde mi kalıyor? Egzoz yenilenmiş sanırım, yorumlarınız neler?
Paraya kıysam direk alacağım şu kırmızısını, Pulsar 200 aklımı çeliyor...