- Katılım
- 19 May 2014
- Mesajlar
- 106
- Konu Yazar
- #1
Uzun süredir aksilikler yüzünden CBR250r yi alalamıştım ve yeni kasası çıktı iyikide alamamışım. Herşeyde bir hayır vardır ve öylede oldu. Siyahını istiyordum fakat onunda siyahi türkiyeye malesef gelmedi diğer renkleride çok fazla renk vardı bende sade olsun dedim kırmızıyı seçtim :wiinkk:
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
http://hizliresim.com/7maYGN
http://hizliresim.com/7maYGN