Cbr125r tahliye hortumundan benzin akıtması

Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
46
Baktım bugün açtım drenajı ince küçük siyah hortumdan benzin aktığını gördüm. Bunun sebebi nedir acaba vidalarda gevşeme mi yoksa karbiratördeki bi sorun mu?
Marşa bastığım an şırıl şırıl benzin akıyor
Ek olarak akan benzin biraz pis gibi geldi yer simsiyah oldu

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

Yarıya kadar benzin var ama ibre dipte görünüyor?
 
Katılım
19 Mar 2007
Mesajlar
1,250
yeni konu açmana gerek yoktu eskisine devam etseydin.
resim çekip koycaktın ya hani şimdi hangi hortum olduğunu anlayamicaz karburatorun altından çıkan hortummu yoksam depodan karburatore gidenmi?
 
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
46
yeni konu açmana gerek yoktu eskisine devam etseydin.
resim çekip koycaktın ya hani şimdi hangi hortum olduğunu anlayamicaz karburatorun altından çıkan hortummu yoksam depodan karburatore gidenmi?

karburatorun altından çıkan hortum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

marşa basınca motor çalışır hale geliyodu motor da çalışmıyo boğuk boğuk ses geliyo valla anlamadım sebebini.
 
Katılım
28 Eyl 2011
Mesajlar
46
Karburator samandirasi takılı kalmış veya delinmis

karburartore ulaşamadım. grenajın arkasını sökmek için elimde anahtar yoktu malum öğrenciyiz öğrenci evindeyiz...
bilmiyorum biraz daha kurcalayayım bakalım olmazsa tamirciye götüreyim. böyle böyle öğrenicez. hemen pes edip sarı dolmuşa binseydik ohoo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

isteyenler için ise resim : http://hizliresimyukle.com/image/aDu
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
karburartore ulaşamadım. grenajın arkasını sökmek için elimde anahtar yoktu malum öğrenciyiz öğrenci evindeyiz...
bilmiyorum biraz daha kurcalayayım bakalım olmazsa tamirciye götüreyim. böyle böyle öğrenicez. hemen pes edip sarı dolmuşa binseydik ohoo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:39 ----------

isteyenler için ise resim : http://hizliresimyukle.com/image/aDu

Madem sarı dolmuşa binmeyeceksin . Bir yıldız tornavida 6 allen ve 8 açıkağız ile sokmeye başla
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst