- Konu Yazar
- #1
Baktım bugün açtım drenajı ince küçük siyah hortumdan benzin aktığını gördüm. Bunun sebebi nedir acaba vidalarda gevşeme mi yoksa karbiratördeki bi sorun mu?
Marşa bastığım an şırıl şırıl benzin akıyor
Ek olarak akan benzin biraz pis gibi geldi yer simsiyah oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
Yarıya kadar benzin var ama ibre dipte görünüyor?
Marşa bastığım an şırıl şırıl benzin akıyor
Ek olarak akan benzin biraz pis gibi geldi yer simsiyah oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
Yarıya kadar benzin var ama ibre dipte görünüyor?