"CBR125 R 'dan sıkılanlar"Bilgi Paylaşım Başlığı:))))

Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimleri begenırsem ve anlasırsak gelip alacagım.. veya orda bı kuzenım var o servıse gosterırı motora bakar saglam cıkarsa gelip alırım motoru :wiinkk:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Bu başlığı motosiklet alım satımı amaçlı açmamıştım ama:silent:
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
8
resimleri begenırsem ve anlasırsak gelip alacagım.. veya orda bı kuzenım var o servıse gosterırı motora bakar saglam cıkarsa gelip alırım motoru :wiinkk:

Tabiki, akşam msn den yollarım,

Ben ihtiyaçtan satıyorum, hiç istemeden yani. Resimleri yollayınca görürsün
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu başlığı motosiklet alım satımı amaçlı açmamıştım ama:silent:

starsailor kusura bakma başlığı biraz amaç dışı kullanıyoruzda motoru satan arkadaş ile akşam birbirimizi msn de ekleyince .. moderatorlerden rica ederim gereksiz yazıların silinmesi için:wiinkk:

Tabiki, akşam msn den yollarım,

Ben ihtiyaçtan satıyorum, hiç istemeden yani. Resimleri yollayınca görürsün

Hocam az sonra işten cıkıyorum ewe gelince sanıırm 19:30 20:00 gıbı olur.. ozamn sneı eklerım msn ıme ben:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
elimde biraz param olsa benimkini de üzerine verip gri mavi kırmızı 2005 hemde 9000km de temiz se kaçırmazdım ..
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
evet cbr satışları başlamıştır alıcı müşteriler lütfen öne çıksın ..bakanlarda dağılsın kardeşim kış kış...

Damla bu arada dediğim gibi fazer sana yakışır ..takasa git ..cbr la ..:cherry:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Topicte kavga çıktı bende buraya yazim bari. :) şaka şaka.

yaw şöle bişi sölicem. ben avr.den cbr 250 alsam Tr de kullansam, bakımlarını falan honda bayiler yaparmı? yoksa biz bu motoru satmıyoruz diye ilgilenmezlermi?

Yani bana göre garantisi faturası vs.vs. gösterirsem ilgilenirler gibime geliyor.

Yani almanyada gidip cbr 250 alıp tr ye geleceksin, :p olurmu acep ?
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suspect oyle bısey olursa bende düşünüyorum :bounce:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
evet cbr satışları başlamıştır alıcı müşteriler lütfen öne çıksın ..bakanlarda dağılsın kardeşim kış kış...

Damla bu arada dediğim gibi fazer sana yakışır ..takasa git ..cbr la ..:cherry:

:bounce:öhm öhm...kankam john anthony frusciante :pDucatı Monsterını kelepir fiyata bırakıyor...yabancıya gitmesin...21.000 sterlin...


iletişim adresi..Kuzey Londra Asfaltı...21.Banliyö Arkası No21/1 UK...:p
 
Katılım
23 Eyl 2006
Mesajlar
404
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:bounce:öhm öhm...kankam john anthony frusciante :pDucatı Monsterını kelepir fiyata bırakıyor...yabancıya gitmesin...21.000 sterlin...


iletişim adresi..Kuzey Londra Asfaltı...21.Banliyö Arkası No21/1 UK...:p

ayıptır söylemesı Banliyö nedemek :queen: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
rs 125 verelim :queen:

6.jpg
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Cbr ye bi$i buldum sanirim.. Ciliz Bir Race :p ahah topa tutarlar beni $imdi.. Kaciyorum hemen olay mahallinden
 
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
528
bence cok gereksiz bi topic olmuş
cbr dan sıkılmak cokda kolay deil aslında ilk başlarda bende bi kac neden yuzunden sogudum alınca ama
sonradan o eksikleri halledince bi kaçda deişiklik yaptım son bi puruzum kaldı kafamı kurcakayan
onuda halledeyım canavar gıbı olcak 130 km bence mugla yolarında artar bile ama otobanda yetmez
burdada heryer tehlike
bazen hız arıorum ama boşver gitmedigi daha ii az hız az tehlike
130 yeterde artar bile rampadada iki kişi en az 70 le gidio oda yeter 125 cc ye gore performasnı super
goruntusu zaten tartışılmaz bide depoyu bıraz buyuk yapsalar ii olcakmışş..
Cbr ye bi$i buldum sanirim.. Ciliz Bir Race :p ahah topa tutarlar beni $imdi.. Kaciyorum hemen olay mahallinden

hiç komik deil ..yorumsuzzz
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bende cbr125 almak istiyorum ama bu yorumları okuyunca:silent:
starsailor neden sıkıldıgını anlayamadım.. motorda bir problem mi olustu yoksa kucuk geldıgı ve perfonmas olmadıgı ıcınmı sıkıldın..
bu arada motorunu satarsan alabilirm..:)

al işte.... "başlığı beğenmeyebilirsin , beğendirme amacında da değilim" demişsin... fakat bu tür topic'ler insanları gerçekten yanlış yöndendiriyor... yukarıdaki örnekte de olduğu gibi.
neden sıkıldığını nedenleriyle detaylı olarak yazsan bence daha açıklayıcı olacaktı... 140 yaptın ama performansı yetmiyor 250 yapan bir makine mi istiyorsun mesela? yoksa sadece güzel görünmüyor diye mi?...
benim sorgulamaya hakkım yok tabiki , fakat yeni gelen hevesli arkadaşların hevesini kırmaktır bu başlığın götürüsü...

size bırsey danısacagım bana bır motor geldı...
honda cbr125 2005 model 9000 km garantısı agustos ayında bıtıyor
rengı kırmızı mavi gri pek hosuma gıtmeyen bır renk :silent:
fiyatı 3200
ayrıca motor tanıdıgmın cok temız kullandı.. fıyatı snaırm pıyasaya gore ucuz ama rengı konusunda endısem var kırmızı sıyah olsa guzel ama..
yada arka kuyruğu siyaha boyatsam nasıl olurkı :silent:

eğer temizliğinden eminsen uygun bir motor... fakat dıştan ne olduğu hiçbir zaman belli olmaz , 9.000 km nasıl kullanılmış bilmelisin.. eğer biliyorsan hiç düşünme.
ama rengi çok kafama takılacak dersen 3.500'e de temiz motorlar mevcut.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
1.Görüntü beni tatmin etmiyor(Özellikle arka lastik.Değiştiren arkadaşlar da var ama bunun doğru olmadığını öğrendim)
2.Başlangıç için yanlış bir seçim demedim,motosiklete yeni başlayan biri için 130 km maksimum hızın yeterli olduğunun ben de farkındayım,yarışlara katılmayı da düşünmüyorum.
3.Motosikletin kalitesi ve performansıyla ilgili herhangi bir problemim yok,honda kalitesini tartışacak değilim.
4.Şimdiki aklım olsa,250 cc lik bir motosiklet alırdım ve bu benim şahsi seçimim,bu başlığı da bunun üzerine,benim gibi düşünenlerle bilgi alışverişi yapma amaçlı açtım..
5.Herkes istediği şeyden kısa ya da uzun süreli sıkılma hakkına sahiptir ,kimseyi yönlendirme gibi bir amacım yok.
6.Bu motosikletten her yönden memnun olan arkadaşlar da yazarsa bu başlıkta,kıyaslamalar sayesinde herkes istediği yönde seçim yapabilir.....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst