1.Görüntü beni tatmin etmiyor(Özellikle arka lastik.Değiştiren arkadaşlar da var ama bunun doğru olmadığını öğrendim)
2.Başlangıç için yanlış bir seçim demedim,motosiklete yeni başlayan biri için 130 km maksimum hızın yeterli olduğunun ben de farkındayım,yarışlara katılmayı da düşünmüyorum.
3.Motosikletin kalitesi ve performansıyla ilgili herhangi bir problemim yok,honda kalitesini tartışacak değilim.
4.Şimdiki aklım olsa,250 cc lik bir motosiklet alırdım ve bu benim şahsi seçimim,bu başlığı da bunun üzerine,benim gibi düşünenlerle bilgi alışverişi yapma amaçlı açtım..
5.Herkes istediği şeyden kısa ya da uzun süreli sıkılma hakkına sahiptir ,kimseyi yönlendirme gibi bir amacım yok.
6.Bu motosikletten her yönden memnun olan arkadaşlar da yazarsa bu başlıkta,kıyaslamalar sayesinde herkes istediği yönde seçim yapabilir.....