cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
Hasan'a geç kalacağımı arayıp söylemiştim buluşmaya gelecek diğer arkadaşların telefonları bende mevcut olmadığı için diğer arkadaşları arayamadım.Hasan ordan ayrıldığını ama Ulus parkında oturduğunuzu söyledi.Ben de kalktım bostancıdan hemen ulus parkına geldim ama motorları göremedim.Yine hasan'ı aradım sizlerden birini aradı ama sürüş esnasındaydınız galiba ki telefon açılmadı.Neyse sağlık olsun bir daha ki sefer umarım. :) :pr:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Dostum ben yazmıştım numaramı tüh bak gelseydin keşke.

Gerçi cbr buluşması deilde normal bir mt buluşmasına dönüştü olay, cunku herkes gelmişti, cbr sayısından fazla farklı motorlar vardı. Neyse artık birdahakini kapalı zarf usulü yapacağız.

Hadi resim bekliyorum :)
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dostum ben yazmıştım numaramı tüh bak gelseydin keşke.

Gerçi cbr buluşması deilde normal bir mt buluşmasına dönüştü olay, cunku herkes gelmişti, cbr sayısından fazla farklı motorlar vardı. Neyse artık birdahakini kapalı zarf usulü yapacağız.

Hadi resim bekliyorum :)

Bence de gizli yapalım :queen: :queen: .
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
selam arkadaşlar öncelikle davetimizi kırmayıp geldiğiniz için (davetsiz gelenler de dahil:p ) teşekkür ediyor ve iş nedeniyle aranızdan erkenden ayrılmak zorunda kaldığım için de hepinizden teker teker özür diliyorum. sizden ayrıldıktan sonra eve dönüp üstüme değiştim ve tekrar işe döndüm. kabus gibi bir gecenin ardından eve az önce geldim (saat 01.00) benden sonra naptınız bakalım? umarım güzel geçmiştir bendeki fotoğrafları artık yarın ekleyebilirim ancak çünkü beyin fonksiyonlarım gerçekten işlemez hale geldi :pale:

Hasan'a geç kalacağımı arayıp söylemiştim buluşmaya gelecek diğer arkadaşların telefonları bende mevcut olmadığı için diğer arkadaşları arayamadım.Hasan ordan ayrıldığını ama Ulus parkında oturduğunuzu söyledi.Ben de kalktım bostancıdan hemen ulus parkına geldim ama motorları göremedim.Yine hasan'ı aradım sizlerden birini aradı ama sürüş esnasındaydınız galiba ki telefon açılmadı.Neyse sağlık olsun bir daha ki sefer umarım. :) :pr:

uğur senin için de üzüldüm gerçekten o kadar yol geldin ama sağlık olsun bir daha sefere artık hem bu biraz acemiliğimize geldi ve iş azizliğine uğradı bir dahakine daha organize olup tam istediğimiz gibi bir gezi yapacağız inş.

Gerçi cbr buluşması deilde normal bir mt buluşmasına dönüştü olay, cunku herkes gelmişti, cbr sayısından fazla farklı motorlar vardı. Neyse artık birdahakini kapalı zarf usulü yapacağız.


aynen katılıyorum :cat:

bu arada sonradan bize katılan arkadaşların grup sürüşünde gösterdikleri dikkat takdire şayandı, barbaros bulvarında sağ cenahımdan fırlayan bir kardeşimizin önümdeki taksiciyle kapışması süperdi daha çooook yolumuz var
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
selam arkadaşlar öncelikle davetimizi kırmayıp geldiğiniz için (davetsiz gelenler de dahil:p ) teşekkür ediyor ve iş nedeniyle aranızdan erkenden ayrılmak zorunda kaldığım için de hepinizden teker teker özür diliyorum. sizden ayrıldıktan sonra eve dönüp üstüme değiştim ve tekrar işe döndüm. kabus gibi bir gecenin ardından eve az önce geldim (saat 01.00) benden sonra naptınız bakalım? umarım güzel geçmiştir bendeki fotoğrafları artık yarın ekleyebilirim ancak çünkü beyin fonksiyonlarım gerçekten işlemez hale geldi :pale:



uğur senin için de üzüldüm gerçekten o kadar yol geldin ama sağlık olsun bir daha sefere artık hem bu biraz acemiliğimize geldi ve iş azizliğine uğradı bir dahakine daha organize olup tam istediğimiz gibi bir gezi yapacağız inş.




aynen katılıyorum :cat:

bu arada sonradan bize katılan arkadaşların grup sürüşünde gösterdikleri dikkat takdire şayandı, barbaros bulvarında sağ cenahımdan fırlayan bir kardeşimizin önümdeki taksiciyle kapışması süperdi daha çooook yolumuz var

Sağlık olsun Hasan'cım , dostlar sağolsun :) :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
bu arada sonradan bize katılan arkadaşların grup sürüşünde gösterdikleri dikkat takdire şayandı, barbaros bulvarında sağ cenahımdan fırlayan bir kardeşimizin önümdeki taksiciyle kapışması süperdi daha çooook yolumuz var

:silent: Barbaros bulvarında ben bi taxi ile olay yaşadım acaba onumu kasdettin?

kelsinus, ın üstüne çıkacaktı herif bende atladım onune yawaşlasın diye, olay bundan ibaret.:pale:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
arkadaşlar günaydın dün merterde starsailor ve destinofraock ile karşılaştık cıbır buluşması war ona gidiyoruz dediler ben masum masum baktım ama sen gelemezsin dediler bastılar gittiler:silent:
şaka bi yana benim bakım km si geldiği için gelemedim selamlarımı iletmelerini söledim ve uğurladım dostları:mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
:silent: Barbaros bulvarında ben bi taxi ile olay yaşadım acaba onumu kasdettin?

kelsinus, ın üstüne çıkacaktı herif bende atladım onune yawaşlasın diye, olay bundan ibaret.:pale:

yok senden önce olan oldu, kim olduğunu bilmiyorum yanımdan geçti ve taksiyle burun buruna geldi sonra taksici de gaza gelip aranıza daldı

arkadaşlar günaydın dün merterde starsailor ve destinofraock ile karşılaştık cıbır buluşması war ona gidiyoruz dediler ben masum masum baktım ama sen gelemezsin dediler bastılar gittiler:silent:
şaka bi yana benim bakım km si geldiği için gelemedim selamlarımı iletmelerini söledim ve uğurladım dostları:mrgreen:

keşke sen de gelseydin alper zaten olay cıbır buluşmasından çıktı :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
arkadaşlar günaydın dün merterde starsailor ve destinofraock ile karşılaştık cıbır buluşması war ona gidiyoruz dediler ben masum masum baktım ama sen gelemezsin dediler bastılar gittiler:silent:
şaka bi yana benim bakım km si geldiği için gelemedim selamlarımı iletmelerini söledim ve uğurladım dostları:mrgreen:

alper sen bizim şeref konuğumuz olurdun yav gelseydin:queen:
zaten bi ton şeref konuğu vardı dün:pale:
ya bu arada RESİMLER nerdeeeee
hasaaaaaaaaaaaaaan:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıbırların toplantısına bende eski bir cıbırlı olarak hatta defalarca üyeligimin sonlandırılmasına (cbr ye moped diyen modlara savundugum için) ragmen katıldım .
verdigimiz rahatsızlıktan dolayı özürdileriz.
imza.
cıbırların haricindeki motosiklet tutkunları...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
alper sen bizim şeref konuğumuz olurdun yav gelseydin:queen:
zaten bi ton şeref konuğu vardı dün:pale:
ya bu arada RESİMLER nerdeeeee
hasaaaaaaaaaaaaaan:bounce:

birazdan geliyo ama ben fazla çekmedim sadece dolmabahçede çektiğim bir iki kare var. siz neler yaptınız benden sonra
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
birazdan geliyo ama ben fazla çekmedim sadece dolmabahçede çektiğim bir iki kare var. siz neler yaptınız benden sonra

Ulus tan sonra Arnavutköy e inerek sahil yolundan Sarıyer üzerinden Garipçe Köyü ne gittik ..
sahil kenarı şirin bir yer..
balık ,köfte salata ve içecek mönüsüyle aç olan karınlarımızı doyurarak:cherry: geri döndük sahil yoluna ve herkes evlerinin yolunu tuttu..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Ulus tan sonra Arnavutköy e inerek sahil yolundan Sarıyer üzerinden Garipçe Köyü ne gittik ..
sahil kenarı şirin bir yer..
balık ,köfte salata ve içecek mönüsüyle aç olan karınlarımızı doyurarak:cherry: geri döndük sahil yoluna ve herkes evlerinin yolunu tuttu..

süper olmuş desene çok şey kaçırmışım aksilikler bir türlü yakamı bırakmıyorki ama önümüzdeki günler için süper planlarım var du bakalım

bendeki resimleri ekliyorum











 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Canlarım iYiki plansız bazı şeyler yaptık süperdi ama bacak ve adelelerim hala ağrımaktalar çok yorulmuşum ama süperdi resimlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Canlarım iYiki plansız bazı şeyler yaptık süperdi ama bacak ve adelelerim hala ağrımaktalar çok yorulmuşum ama süperdi resimlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen:

mustafa beni arayıp durdu gece boyunca :queen: niye çocuğa haber vermedin merak etmiş seni haklı olarak :bounce:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Aytt abicim bu kadarda güsel çıkılmazki, anlamıyorum benmi çok yakışıklıyım, motorummu gıcır gıcır, yoksa makinemi çok iyi çekiyor. :):mrgreen:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
Canlarım iYiki plansız bazı şeyler yaptık süperdi ama bacak ve adelelerim hala ağrımaktalar çok yorulmuşum ama süperdi resimlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:queen:

valla ben sabah zor uyandım:pale:
ve şuan klavyeyi bile zor kullanıyorum:pale:
heryerim ağrıyo yaaaaaa:pale: :salut:
destiny senin çektiğin fotolar nerdeeeeeeeee?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst