cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Hep gaza getiriyosun hemde ilk giden sen oluyosun::yanliss: ::yanliss: ::yanliss:

haklısın ama meşhur etmemi bekleyen o kadar çok insan var ki napim :queen: yarın da yine 4'te işyerinde olmam lazım ama o saate kadar epey bi vakit var dimi, sabah 11 gibi buluşursak mesela
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
oraya giderseniz bu sefer ben de gelirim söliim:)

olmaz abi bu sefer yeni bi şartımız daha var, üniversiteliler değil, mezunlar katılabilecek sadece :queen:

ama işte bi sorun var, haftasonu normal ziyaretçi almıyorlar, önceden arayıp randevu alıp isim yazdırmak gerekiyormuş ve de ücretli, ya da haftaiçi...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mobiletciler hareketlenmiş yine :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
olmaz abi bu sefer yeni bi şartımız daha var, üniversiteliler değil, mezunlar katılabilecek sadece :queen:

ama işte bi sorun var, haftasonu normal ziyaretçi almıyorlar, önceden arayıp randevu alıp isim yazdırmak gerekiyormuş ve de ücretli, ya da haftaiçi...
geçen sefer gelmeyin dediniz gelmedim. ayıp oluo ama artık:)
ayrıca 4. sınıf bitti benim, mezun sayılırım artık:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kim kime gelme diyo yaw isteyen gider kardesim ayrımcılık yapıyosanız gidin msn den organizasyon yapın burası halka acık bi yer bende gelecem ula hadi durdur bakim beni ahahahaa :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
kim kime gelme diyo yaw isteyen gider kardesim ayrımcılık yapıyosanız gidin msn den organizasyon yapın burası halka acık bi yer bende gelecem ula hadi durdur bakim beni ahahahaa :mrgreen:

amma ağladığınız heee gelin len gelin tamam biliyoruz içinizdeki o gizli cbr hayranlığını ama işte dışavurumunuz niye bu kadar farklı oluyo onu anlamıyorum

bak şimdi savaş ekstra larç abimden gelecek cevaba bak :queen:

geçen sefer gelmeyin dediniz gelmedim. ayıp oluo ama artık:)
ayrıca 4. sınıf bitti benim, mezun sayılırım artık:cherry:


tamam serkan kardeşim ilk buluşmamızın onur konuğu olacaksın :cherry:

ama büyük serkan gelemez ona göre :p o köfteci motoruyla aramıza katılamaz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst