cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
vay be cok gusel gezı olmus ne yazıkkı katılamadım..tekrarlarız ısallah(gelemedım ama kalbım sızınleydı:))))
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben sabah zor uyandım:pale:
ve şuan klavyeyi bile zor kullanıyorum:pale:
heryerim ağrıyo yaaaaaa:pale: :salut:
destiny senin çektiğin fotolar nerdeeeeeeeee?

Cnm eve geçim atarım ok bi şey dağıtıyolardı thy bende gittim aldım şimdi dükkandayım mustea ile:cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
abi dün akşamki gittiğimiz köyde haftasonu traktör bakım günleri başlıyormuş
sana haber gönderdiler şeref konuğumuz olur mu diye:mrgreen:

ha ha ha diyorum..:p
2.si hane naptın şu çocuk esirgeme kurumunu dıyorum..3. ise traktor kadar kafanıza taş düşsün diyecem...:cherry:
ama demiyorum çızık çızık dolşamak eyü olmuyor...:queen: :queen:
4. tekrar ediyorum traktorun var desınlerde motorlu bisikletin varmış demesinler...:queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ha ha ha diyorum..:p
2.si hane naptın şu çocuk esirgeme kurumunu dıyorum..3. ise traktor kadar kafanıza taş düşsün diyecem...:cherry:
ama demiyorum çızık çızık dolşamak eyü olmuyor...:queen: :queen:
4. tekrar ediyorum traktorun var desınlerde motorlu bisikletin varmış demesinler...:queen: :queen:

savaş abi bir sonraki toplantımıza da seni de bekleriz :p

vay be cok gusel gezı olmus ne yazıkkı katılamadım..tekrarlarız ısallah(gelemedım ama kalbım sızınleydı:))))

hazırlan hacı yakında yine buluşabiliriz ama bu sefer tam gün olacak ona göre hazırlanın
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
vallah kıskandım. umarim bi gün istanbul a gelirim motorumla(önümüzdeki bahar?). o zaman tanisirim hepinizle.
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hazırlan hacı yakında yine buluşabiliriz ama bu sefer tam gün olacak ona göre hazırlanın

İyi dedin Hasan üstadım.Ben feci ısındım bu vitesli motora.Tam gün yapalım.Uzaklara gidelim.:cat: Yalnız oturduğum bölgem köşeli olmuştu dün gece:queen: :queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
vallah kıskandım. umarim bi gün istanbul a gelirim motorumla(önümüzdeki bahar?). o zaman tanisirim hepinizle.

berleriz dostum ne zaman istersen buyur gel yeterki CBR'ın olsun :cat:

İyi dedin Hasan üstadım.Ben feci ısındım bu vitesli motora.Tam gün yapalım.Uzaklara gidelim.:cat: Yalnız oturduğum bölgem köşeli olmuştu dün gece:queen: :queen: :queen:

sen daha çukurlara filan sert düşüş yapmadan o zaman, bak neler oluyor o zaman :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mobiletlerin arasında bi tane farklı motosiklet gördüm sanki hani sadece mobilet buluşmasıydı o motosikletin ne işi var aranızda :)
 
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
70
arkadaşlar bu gezi işini seneye ertelesek olmazmı daha yeni aldım motoru hem ehliyettte yok napcaz
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
arkadaşlar bu gezi işini seneye ertelesek olmazmı daha yeni aldım motoru hem ehliyettte yok napcaz

mümkün :) biz de motorları garaja çekip üstünü örtelim seneye kadar madem :p neyse öncelikle motorun hayırlı olsun güle güle kullan diyelim sen seneye kadar ehliyetini filan hallet acele etme yavaş yavaş :cat:
 
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
170
abi yokmu antalyaya geleniniz yada burada bir gezi düzenleyeniz biz burada öksüz kaldık valla:salut:

hasan abi msn açsana

beyler öldünüzmü yaa bakın havalar da güzelken antalyada gelirseniz şöle bir kemer tekirova göynük yaparız yanlız ruhsat ve ehliyetinizide getirin malum burda bomba patlattı teröristler kalleşler motorun alt kısmına yerleştirmişler düzeeneği uzaktan patlatmışlar sizde sakata gelmeyin yani gelirseniz

arkadaşalr aramızda antalyalı olanlar varsa msn açık buluşalım bir hafta sonuda şöle bir turlayalım msn adresim :bounce: yakamoz_072002:bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen de scooter var di mi?
yoksa hayabusa da,ben mi öyle görüyorum:queen:

scooter var ama donniedarko yu 2km de bir nerde kaldı bu adam diyerek sağa çekip 10 dk bekleyen bi scooter var :mrgreen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
scooter var ama donniedarko yu 2km de bir nerde kaldı bu adam diyerek sağa çekip 10 dk bekleyen bi scooter var :mrgreen:

olm arada 125 cc fazlan var senin ondan oluyo herhalde ne diolardı grenaj takılmış mobileytmiydi neydi bunların buluşması:p
şaka maka iyi gezmişler sanırım baksana hepsinin bi yerleri ağrıyo:queen: :queen:
izmite mi gittiler ne:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne izmiti be o mobilet istanbul sınırından dışarı cıkamaz istanbul bile büyük onlara :mrgreen:

bu arada arkadaslar 10 eylül de abant gezisi var resimlere bakın cok begeneceksiniz gerci mobiletciler dayanamaz oraya kadar ama neyse :)

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20940
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
scooter var ama donniedarko yu 2km de bir nerde kaldı bu adam diyerek sağa çekip 10 dk bekleyen bi scooter var :mrgreen:

yokluğumdan faydalanıp arkamdan ne konuşuyor öyle bakim:p senin köfteci motorunla muhatap olmamak için mümkün olduğunca geriden takip ediyom seni, napim önden basıp gitsem bulamayacan beni mecburan arkadan geliyorum napim :cherry:

ne izmiti be o mobilet istanbul sınırından dışarı cıkamaz istanbul bile büyük onlara :mrgreen:

bu arada arkadaslar 10 eylül de abant gezisi var resimlere bakın cok begeneceksiniz gerci mobiletciler dayanamaz oraya kadar ama neyse :)

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20940

o gün çalışmıyor olsaydım görürdün senin köfte motorun mu gidemiyor yoksa mobilet mi:bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yokluğumdan faydalanıp arkamdan ne konuşuyor öyle bakim:p senin köfteci motorunla muhatap olmamak için mümkün olduğunca geriden takip ediyom seni, napim önden basıp gitsem bulamayacan beni mecburan arkadan geliyorum napim :cherry:



o gün çalışmıyor olsaydım görürdün senin köfte motorun mu gidemiyor yoksa mobilet mi:bounce:

ula sen benle gezmeye geldigin zaman karizmayı düzeltiyosun az da olsa ne konusuyon akülü bisiklet :)

bükemedigin bileği öpeceksin bak bende cbr600f i gecemiyorum mesela ayıp bişe değilki :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst