- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 755
vay be moblyetciler buluşacağız dediler buluştular helal osunnn
abi dün akşamki gittiğimiz köyde haftasonu traktör bakım günleri başlıyormuş
sana haber gönderdiler şeref konuğumuz olur mu diye:mrgreen:
vay be moblyetciler buluşacağız dediler buluştular helal osunnn
valla ben sabah zor uyandımale:
ve şuan klavyeyi bile zor kullanıyorumale:
heryerim ağrıyo yaaaaaaale: :salut:
destiny senin çektiğin fotolar nerdeeeeeeeee?
abi dün akşamki gittiğimiz köyde haftasonu traktör bakım günleri başlıyormuş
sana haber gönderdiler şeref konuğumuz olur mu diye:mrgreen:
ha ha ha diyorum..![]()
2.si hane naptın şu çocuk esirgeme kurumunu dıyorum..3. ise traktor kadar kafanıza taş düşsün diyecem...:cherry:
ama demiyorum çızık çızık dolşamak eyü olmuyor...:queen: :queen:
4. tekrar ediyorum traktorun var desınlerde motorlu bisikletin varmış demesinler...:queen: :queen:
vay be cok gusel gezı olmus ne yazıkkı katılamadım..tekrarlarız ısallah(gelemedım ama kalbım sızınleydı)))
hazırlan hacı yakında yine buluşabiliriz ama bu sefer tam gün olacak ona göre hazırlanın
vallah kıskandım. umarim bi gün istanbul a gelirim motorumla(önümüzdeki bahar?). o zaman tanisirim hepinizle.
İyi dedin Hasan üstadım.Ben feci ısındım bu vitesli motora.Tam gün yapalım.Uzaklara gidelim.:cat: Yalnız oturduğum bölgem köşeli olmuştu dün gece:queen: :queen: :queen:
mobiletlerin arasında bi tane farklı motosiklet gördüm sanki hani sadece mobilet buluşmasıydı o motosikletin ne işi var aranızda![]()
arkadaşlar bu gezi işini seneye ertelesek olmazmı daha yeni aldım motoru hem ehliyettte yok napcaz
mobiletlerin arasında bi tane farklı motosiklet gördüm sanki hani sadece mobilet buluşmasıydı o motosikletin ne işi var aranızda![]()
sen de scooter var di mi?
yoksa hayabusa da,ben mi öyle görüyorum:queen:
scooter var ama donniedarko yu 2km de bir nerde kaldı bu adam diyerek sağa çekip 10 dk bekleyen bi scooter var :mrgreen:
scooter var ama donniedarko yu 2km de bir nerde kaldı bu adam diyerek sağa çekip 10 dk bekleyen bi scooter var :mrgreen:
ne izmiti be o mobilet istanbul sınırından dışarı cıkamaz istanbul bile büyük onlara :mrgreen:
bu arada arkadaslar 10 eylül de abant gezisi var resimlere bakın cok begeneceksiniz gerci mobiletciler dayanamaz oraya kadar ama neyse
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=20940
yokluğumdan faydalanıp arkamdan ne konuşuyor öyle bakimsenin köfteci motorunla muhatap olmamak için mümkün olduğunca geriden takip ediyom seni, napim önden basıp gitsem bulamayacan beni mecburan arkadan geliyorum napim :cherry:
o gün çalışmıyor olsaydım görürdün senin köfte motorun mu gidemiyor yoksa mobilet mi:bounce:
bükemedigin bileği öpeceksin bak bende cbr600f i gecemiyorum mesela ayıp bişe değilki :cherry: