selam arkadaşlar öncelikle davetimizi kırmayıp geldiğiniz için (davetsiz gelenler de dahil

) teşekkür ediyor ve iş nedeniyle aranızdan erkenden ayrılmak zorunda kaldığım için de hepinizden teker teker özür diliyorum. sizden ayrıldıktan sonra eve dönüp üstüme değiştim ve tekrar işe döndüm. kabus gibi bir gecenin ardından eve az önce geldim (saat 01.00) benden sonra naptınız bakalım? umarım güzel geçmiştir bendeki fotoğrafları artık yarın ekleyebilirim ancak çünkü beyin fonksiyonlarım gerçekten işlemez hale geldi

ale:
uğur senin için de üzüldüm gerçekten o kadar yol geldin ama sağlık olsun bir daha sefere artık hem bu biraz acemiliğimize geldi ve iş azizliğine uğradı bir dahakine daha organize olup tam istediğimiz gibi bir gezi yapacağız inş.
aynen katılıyorum :cat:
bu arada sonradan bize katılan arkadaşların grup sürüşünde gösterdikleri dikkat takdire şayandı, barbaros bulvarında sağ cenahımdan fırlayan bir kardeşimizin önümdeki taksiciyle kapışması süperdi daha çooook yolumuz var