cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
la nooli burda dağılın bakem dağılın iki dakka uzak kaldık neler olmuş burda

ben gelcem zaten cıbırcılara kebapcı motorunu göstercem :)

biz senin kebapçı motorunu görmek istemiyoruz serkan git kepaçı kardaşlarına göster hem seninkiyle aynı anda kebap ve lahmacun servisi yababilirler belki pizza bilem olur :queen:

yarınkı gazetelerdekı başlığa bak..
MOBİLYETCİLER İSTANBUL TURU ATTILAR...
İÇLERINDE BAYAN MOBİLYETCİLERDE VARDI...:p

yok savaş başlık şu: İŞTE YOLLARDA GÖRMEK İSTEDİĞİMİZ MANZARA

pardon Serkan cım ..
bütün mobilyetcilerden özür diliyorum ..
cbr cıları sıze benzettım dıye...

savaş abi telin açık olsun da traktöre ihtiyacımız olursa haber veririz :queen:

ben de gelmek istesem?
cbr'ım yok ama ybr'ım var.
hoş gelme deseniz de gelcem:queen: (yani inşallah bi aksilik olmazsa düşünüyorum gelmeyi)

abi üzgünüm ya bu sadece bir CBR 125 buluşması :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ben gelcem zaten cıbırcılara kebapcı motorunu göstercem :)

cıbırcı hoş olmuş...:queen:


bugün bitanesini Nişantaşında gördüm..öldüm gülmekten...ya kendilerini kandırıyorlar...ya da birileri fena gaz vermiş...CeBeRe üzerinde 1000 rr daymış gibi tripler yapmaları çok hoşuma gidiyor...:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
nası ya? cıbır dışında katılamıyoz mu yani? o cıbırsa benimki de yıbır, ne var yani?
hem öyle buluşma mı olurmuş o gelsin bu gelmesin die:p
ben gitcem serkan abi, beklerim:p sen de gel:)

anlaşıldı bir de polis ekibi çağıracaz buluşma yerine :queen:

cıbırcı hoş olmuş...:queen:


bugün bitanesini Nişantaşında gördüm..öldüm gülmekten...ya kendilerini kandırıyorlar...ya da birileri fena gaz vermiş...CeBeRe üzerinde 1000 rr daymış gibi tripler yapmaları çok hoşuma gidiyor...:p

heh bi sen eksiktin

uğur kardeşim noldu senden ses seda çıkmaz oldu yarın geliyosun dimi
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cıbırcı hoş olmuş...:queen:


bugün bitanesini Nişantaşında gördüm..öldüm gülmekten...ya kendilerini kandırıyorlar...ya da birileri fena gaz vermiş...CeBeRe üzerinde 1000 rr daymış gibi tripler yapmaları çok hoşuma gidiyor...:p

sen hasan ı görcen grenajlı motorlu bisikletin üzerinde dünyayı ben yarattım havasında :mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
3 Eylül Pazar günü saat 15.30'da Dolmabahçe çay bahçesinde Honda Cbr 125 ciler buluşuyor.Tekrar duyuralım , tüm cbr 125 cileri bekliyoruz.

Nazar etme ne olur çalış senin de olur :p :p :rendeer: Kıskananlar çatlasın .:p :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hadi sibiarcılar bekliyoruz yarın, sonra haberim yoktu elektrikler kesildi çalışamadım yağmur yağdı ayağıma çiçek battı demeyin bak :queen:

kardeşlerim abilerim ablalarım hanımlar beyler kimse alınmasın lütfen sadece cıbırları yada mobiletleri yada grenajlı mopedleri çağırıyoruz diye bu da böyle bir gezi yani her gezi aynı formatta olacak herkese açık olacak diye bir kural yok bildiğim kadarıyla lütfen anlayış ve saygı gösterelim dımı
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet yahu.Ne öyle "ben de gelcem bende gelcem".Cıbırı olan gelecek.:mrgreen: Kızdırmayın Hasan kardeşimi.
Yarın görüşürüz Hasan'cım.:cat:



İmza:
Sonradan olma cıbırcı
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Evet yahu.Ne öyle "ben de gelcem bende gelcem".Cıbırı olan gelecek.:mrgreen: Kızdırmayın Hasan kardeşimi.
Yarın görüşürüz Hasan'cım.:cat:



İmza:
Sonradan olma cıbırcı

ozan vitesli motor kullandın dimi daha önce :queen: şaka şaka senin pistlere nasıl veda ettiğini ben bilirim :cherry: neyse yarın umarım bi aksilik olmaz da görüşebiliriz. MT gezi görsün :bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın yagmur var hiçbir motorlu bisikletli cıkmaz dısarı tek basına dolanırsın artık mt gezi görsünmüş aha aha aha :cherry:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yarın görüşürüz :cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
Evet yahu.Ne öyle "ben de gelcem bende gelcem".Cıbırı olan gelecek.:mrgreen: Kızdırmayın Hasan kardeşimi.
Yarın görüşürüz Hasan'cım.:cat:
İmza:
Sonradan olma cıbırcı
sen ne zaman cıbır aldın be:) nese hayırlı olsun. yalnız bana bak oraya bi xmax le gittini duyarsam iki elim yakandadır haberin olsun:p :mrgreen:
anlaşıldı bir de polis ekibi çağıracaz buluşma yerine :queen:
walla hasan bey çok ayıp, yakıştıramadım. belki ben sizinle ilgili haber yapmak için gelcem oraya cıbırcılar buluştu die? hani basın özgürlüğü?:cherry:
sizin daha iyi bilmeniz lazım bunları:p
polis falan da anlamam öle, basınım ben:p :p :p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
sen ne zaman cıbır aldın be:) nese hayırlı olsun. yalnız bana bak oraya bi xmax le gittini duyarsam iki elim yakandadır haberin olsun:p :mrgreen:

zaten o cıbırsız gelirse önce benim ellerim yakasında olacak merak etme :queen:

hani basın özgürlüğü?:cherry:
sizin daha iyi bilmeniz lazım bunları:p
polis falan da anlamam öle, basınım ben:p :p :p

yokki öyle bir özgürlük :cherry: kandırıyorlar bizi biz de varmış gibi davranıyoruz :p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen ne zaman cıbır aldın be:) nese hayırlı olsun. yalnız bana bak oraya bi xmax le gittini duyarsam iki elim yakandadır haberin olsun:p :mrgreen:

Yok Serkan'cım.Benimkisi rezillik.Böyle marka toplantılarına katılmak için oradan buradan buluyorum motoru.CBR125 toplantısı mı?Hemen bir cıbır ayarlıyorum.Hyosung toplantısı mı?Hazır.Artık arkadaşlarımla böyle görüşebiliyorum.Bu Hasan (donnie darko) gibiler yoksa almıyorlar beni aralarına.Onlar yüzünden vitesli motor kullanmayı öğrendim.Tilki'yi bahçeye bağlayıp arkadaşların motorlarıyla geziyorum artık.:queen:

Ahan da bütün eller yakamda.

Haydi şimdi bütün eller yakamaaaa::blusssh:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
walla ozancım haklısın be..
böle insanlar yüzünden istediğimiz motora binemez olduk:mrgreen:

bu arada ben gelmicem yarın, madem istenmiyoruz.. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
günaydın efsane motorcular büyük buluşmaya hazırmısınııızzzz:bounce:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hazırrıııııııııızzzzzzzzzz.:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst