Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 3 Haz 2006
- Mesajlar
- 1,181
- Konu Yazar
- #141
la nooli burda dağılın bakem dağılın iki dakka uzak kaldık neler olmuş burda
biz senin kebapçı motorunu görmek istemiyoruz serkan git kepaçı kardaşlarına göster hem seninkiyle aynı anda kebap ve lahmacun servisi yababilirler belki pizza bilem olur :queen:
yok savaş başlık şu: İŞTE YOLLARDA GÖRMEK İSTEDİĞİMİZ MANZARA
savaş abi telin açık olsun da traktöre ihtiyacımız olursa haber veririz :queen:
abi üzgünüm ya bu sadece bir CBR 125 buluşması :bounce:
ben gelcem zaten cıbırcılara kebapcı motorunu göstercem![]()
biz senin kebapçı motorunu görmek istemiyoruz serkan git kepaçı kardaşlarına göster hem seninkiyle aynı anda kebap ve lahmacun servisi yababilirler belki pizza bilem olur :queen:
yarınkı gazetelerdekı başlığa bak..
MOBİLYETCİLER İSTANBUL TURU ATTILAR...
İÇLERINDE BAYAN MOBİLYETCİLERDE VARDI...![]()
yok savaş başlık şu: İŞTE YOLLARDA GÖRMEK İSTEDİĞİMİZ MANZARA
pardon Serkan cım ..
bütün mobilyetcilerden özür diliyorum ..
cbr cıları sıze benzettım dıye...
savaş abi telin açık olsun da traktöre ihtiyacımız olursa haber veririz :queen:
ben de gelmek istesem?
cbr'ım yok ama ybr'ım var.
hoş gelme deseniz de gelcem:queen: (yani inşallah bi aksilik olmazsa düşünüyorum gelmeyi)
abi üzgünüm ya bu sadece bir CBR 125 buluşması :bounce:
Son düzenleme: