- Katılım
- 23 Şub 2006
- Mesajlar
- 306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bu kadarcık mı??
nerdesiniz cbr cemaati????????????
(yav bu arada ben fazer la gelsem olur mu kih kih kih::huuuh:: ::huuuh:: )
Kısımmmmmmmmm aloooooo bende istiom bu janjanlı avatardan söle erhana yada kim yaptıysa alooooo aloooooo diom bak yarın da sizleyim ok :queen:
Hasan kontör yok cbr kardeş anla ok mi kambersiz düğünmü olurmuş hehehe