cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok anladim şaka olduğunu da, merak ettim arada konuyu da dagitmadan sorayim belki cevap alirim dedim. ruhsati adima degistirmesem ne sorun cikar? -noterden alim satim sozlesmem ve ruhsat üzerinde alıcı olarak adım var.
noterden satış sözleşmen varsa prob. yok zaten 1 ay içersinde üstüne almak zorundasın aksi takdirde cezaya girer.
evet arkadaşlar nerde buluşuyoruz bugün olurmu dolmabahçe?ögleden sonra :):):)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Konuyu Toplam 6 üye okuyor. (4 Kayıtlı üye ve 2 Misafir)
donniedarko, GÖKSEL..., mithrelios, SuSpect

aramızda irlandalılar mı var :p

evet arkadaşlar nerde buluşuyoruz bugün olurmu dolmabahçe?ögleden sonra :):):)

yok göksel biz buluşmayı iptal ettik topici de kapatıyoruz birazdan :cherry: :p
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
noterden satış sözleşmen varsa prob. yok zaten 1 ay içersinde üstüne almak zorundasın aksi takdirde cezaya girer.
evet arkadaşlar nerde buluşuyoruz bugün olurmu dolmabahçe?ögleden sonra :):):)

ya işte ceza meselesi, bunun cezasi nedir, trafikte polis mi görürse keser yoksa ruhsati degistirmek istedigimde mi keserler? yani cuzi bişeyse cezasi ruhsati hiç almayip üzerime satmadan once motoru(ona da nerden baksan 2 yıl var) halletmeyi düşünüyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok yok afyonludur o hasanım anlayışlı bir arkadaştır ama GÜNCEL olun diye anlamak istemiyor:)
olsun kardeşim beni dışlasanızda yanınıza almasanızda :(:(:(benim bir zamanlar yoldaşım olan cıbırım ORDA OLACAK kırmızı olan:)
samet mutlaka git
bende gelicem haber verirsin bana :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
haklısın ama ben çalışıyorum o kadar erken çıkamam işyerinden en erken 17 gibi çıkabilirim ama dediğim gibi siz daha erken bir saatte buluşursunuz ben sonra çıkışta gelirim telefonlarınızı bana özelden atarsanız

Hocam 17 gibi çıkıyorsan eve gidip üstünü değişmen dolmapahçeye gelmen falan anca 19 oluyor işte.

Şimdi bu duruma karşılık çoğunluk ne derse o olsun ben tek bişi söylemim ayıp olur.

Ha bu arada yarın yağmir varmı?
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
İyide hangi pazar :silent:

Madem pazar günü buluşcas, herkes tatilde osaman daha erken buluşabiliris, örneğin: saat 15:00 gibi. hava kararıncaya kadar gezeriz, zati kış gelior havalarda erkenden kararıyor saat 19:50 de guneş falan kalmıyor.

15.30 bana da uyar..
işi olan arkadaşlar sonradan katılır ok:cat:
yarın yağmur yok bu arada:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
GÖKSEL...;413030' Alıntı:
yok yok afyonludur o hasanım anlayışlı bir arkadaştır ama GÜNCEL olun diye anlamak istemiyor:)
olsun kardeşim beni dışlasanızda yanınıza almasanızda :(:(:(benim bir zamanlar yoldaşım olan cıbırım ORDA OLACAK kırmızı olan:)
samet mutlaka git
bende gelicem haber verirsin bana :)

destekleriniz için teşekkür ederiz efem yanımızda olamazsanız da gönlümüzde olacaksınız :rendeer: desteklerinizi her zaman bekleriz özellikle güncel için :cat:

Hocam 17 gibi çıkıyorsan eve gidip üstünü değişmen dolmapahçeye gelmen falan anca 19 oluyor işte.

Şimdi bu duruma karşılık çoğunluk ne derse o olsun ben tek bişi söylemim ayıp olur.

Ha bu arada yarın yağmir varmı?

hayır eve gitmiyorum motorla işe geliyorum ve üstümü işyerinde değişiyorum sonra sıkıntı yok işyerinde 17'de çıkarsam , 17.15'te yanınızdayım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya işte ceza meselesi, bunun cezasi nedir, trafikte polis mi görürse keser yoksa ruhsati degistirmek istedigimde mi keserler? yani cuzi bişeyse cezasi ruhsati hiç almayip üzerime satmadan once motoru(ona da nerden baksan 2 yıl var) halletmeyi düşünüyorum
arkadaşım 2 sene binmeyi düşünüyorsan al ruhsatını üstüne aslanlar gibi kafan rahat olsun trafikte polisin sözleşme tarihinin geçmesinden dolayı kesecegi ceza ne olur onu bilmem ama sözleşmen olmasaydı ve ruhsatta aldıgın adama ait olsaydı trafigin kesecegi ceza 206 YTL olacaktır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ok ben buluşma saatini 15.30 olarak güncelliyorum, yalnız birinizin cebi bende olsun ki sonra arayıp yeri öğrenebileyim ben de cebimi ilk mesaja ekliyorum

bu arada benim çıkmam gerekiyo dönüşte görüşmek üzere
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
hadi bu kadarcık mı??
nerdesiniz cbr cemaati????????????
(yav bu arada ben fazer la gelsem olur mu kih kih kih::huuuh:: ::huuuh:: )
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
15.30 bana da uyar..
işi olan arkadaşlar sonradan katılır ok:cat:
yarın yağmur yok bu arada:)
evet evet 15,30 banada uyar hatta 14,30 yapalım:)
yaz bitti artık arkadaşlar son son demindeyiz bu günlerin
selelerinizi çok özleyeceksiniz .
ne kadar yol o kadar sele
ne kadar sele o kadar yol:)
o kadar yol bir depo benzin.:)


EVET YARIN KAÇTA 14.30 DOLMABAHÇE UYGUNMUDUR HERKESE:queen:
:rendeer: :rendeer: GÜNCEL:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
evet evet 15,30 banada uyar hatta 14,30 yapalım:)
yaz bitti artık arkadaşlar son son demindeyiz bu günlerin
selelerinizi çok özleyeceksiniz .
ne kadar yol o kadar sele
ne kadar sele o kadar yol:)
o kadar yol bir depo benzin.:)


EVET YARIN KAÇTA 14.30 DOLMABAHÇE UYGUNMUDUR HERKESE:queen:
:rendeer: :rendeer: GÜNCEL:rendeer: :rendeer:

sen comet i pert edip yerine cbr aldın sanırım görmeyeli::evil:: ::evil::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen comet i pert edip yerine cbr aldın sanırım görmeyeli::evil:: ::evil::
ALLAH kimsenin motorunu pert ettirmesin comet cbr GSX600R fark etmez
yav tamam kardeşim GE-Lİ-YO-RUM madem o kadar istiyorsunuz
heeee hem dur bakayım sen bi başınamı gidicen yok:pr: fazer erhanda gelecek dimi :queen: fazer oluyoda comet olmuyomu fazer yoksa cbr 125r ın yeni bir modelide benimmi haberim yok.:queen: :queen:

tmm osaman yarın saat 15:30 dolmapahçemi diyoruz?
evet evet 15,30 zeytinyaglı dolma bahçe:)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlaştık:cat:
Bu arada Hasan'cım benim telefonumu kaydet istersen:0533 650 9489.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
893
Hea benım numaramıda alabilirsiniz sorun olmas ama mumkunse gecenin bir körü benı arayıpta hadi çıkıp gezelim demeyin, son 3 aydır 7/24 açık tel.

0546 237 1355
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
ALLAH kimsenin motorunu pert ettirmesin comet cbr GSX600R fark etmez
yav tamam kardeşim GE-Lİ-YO-RUM madem o kadar istiyorsunuz
heeee hem dur bakayım sen bi başınamı gidicen yok:pr: fazer erhanda gelecek dimi :queen: fazer oluyoda comet olmuyomu fazer yoksa cbr 125r ın yeni bir modelide benimmi haberim yok.:queen: :queen:


evet evet 15,30 zeytinyaglı dolma bahçe:)

erhan gelmio fazer da gelmio:)
comet de gelmiooooooooooooooo

15.30 da Dolmabahçe deyim...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erhan gelmio fazer da gelmio:)
comette gelmiyoooooooooooo
15.30 da Dolmabahçe deyim...

tamam ben geliyooooooooooooooooooooom
yav bugün bişey yapmıyormusunuz aynı saatte hem bugün hem yarın olsa süper olur

ulan amma yapıştım size haaa sayemde c.tesi gündemine yerleştiniz
ozanım yarın beraber gidelim hasan sen BEN COMET:queen:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamam ben geliyooooooooooooooooooooom
yav bugün bişey yapmıyormusunuz aynı saatte hem bugün hem yarın olsa süper olur

ulan amma yapıştım size haaa sayemde c.tesi gündemine yerleştiniz
ozanım yarın beraber gidelim hasan sen BEN COMET:queen:

Bilemiyorum Göksel'im.:pale: Damla senin Comet'in lastiklerini indirir gibi geliyor bana.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst