Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 14 Tem 2006
- Mesajlar
- 505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
noterden satış sözleşmen varsa prob. yok zaten 1 ay içersinde üstüne almak zorundasın aksi takdirde cezaya girer.yok anladim şaka olduğunu da, merak ettim arada konuyu da dagitmadan sorayim belki cevap alirim dedim. ruhsati adima degistirmesem ne sorun cikar? -noterden alim satim sozlesmem ve ruhsat üzerinde alıcı olarak adım var.
evet arkadaşlar nerde buluşuyoruz bugün olurmu dolmabahçe?ögleden sonra