cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bu kadarcık mı??
nerdesiniz cbr cemaati????????????
(yav bu arada ben fazer la gelsem olur mu kih kih kih::huuuh:: ::huuuh:: )

Kısımmmmmmmmm aloooooo bende istiom bu janjanlı avatardan söle erhana yada kim yaptıysa alooooo aloooooo diom bak yarın da sizleyim ok :queen:
Hasan kontör yok cbr kardeş anla ok mi kambersiz düğünmü olurmuş hehehe:p
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
özür dileyerek pazar gunu gelemecegımı belırtıyorum pazar gunu abım rusyadan donuo:((sıze ıyı eglenceler bı baska sefere ısallah..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
özür dileyerek pazar gunu gelemecegımı belırtıyorum pazar gunu abım rusyadan donuo:((sıze ıyı eglenceler bı baska sefere ısallah..

olmaz abicim ya kabul etmiyoruz hem bu nasıl bahane abin rusyadan geliyosa sana ne :p öğretmenin elektrikler kesildi ders çalışamadım gibi bişey yani :mrgreen: hadi gel bekliyoruz bak zaten az sayımız

Hasan kontör yok cbr kardeş anla ok mi kambersiz düğünmü olurmuş hehehe:p

tamam kader yarın görüşürüz yüzümü kara çıkarmayacağını biliyodum :cat:

tmm osaman yarın saat 15:30 dolmapahçemi diyoruz?

aynen öyle diyoruz ama ben biraz gecikmeli gelmek zorundayım :salut:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende geliom şu grenajlı mobiletlerle oynıyim azcık :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
size öncü lazım yolda zorlanırsınız su motoru taktıgınız grenajlı bisikletlerinizle :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
hasancım kardeşim mobilyetinizle mutluysanız sorun yok..
grenajları söktürünce nasıl görünüyor o mopedler?*
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hasancım kardeşim mobilyetinizle mutluysanız sorun yok..
grenajları söktürünce nasıl görünüyor o mopedler?*

çok fena görünüyo savaş abi görmeni tavsiye etmem :queen:

tmm benım telefon yazdım ararsın benı. ;)

ok ama bakalım yeni bir ayarlama yapmaya çalışıyorum belki buluşma saatinde yanınızda olabilirim ama bu durumda da erken dönmek zorundayım
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse haso hadi hazırlan gidiyoz
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yarınkı gazetelerdekı başlığa bak..
MOBİLYETCİLER İSTANBUL TURU ATTILAR...
İÇLERINDE BAYAN MOBİLYETCİLERDE VARDI...:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarınkı gazetelerdekı başlığa bak..
MOBİLYETCİLER İSTANBUL TURU ATTILAR...
İÇLERINDE BAYAN MOBİLYETCİLERDE VARDI...:p

abi mobilet diyerek o kadar yüceltme sonradan motor takılan bisikletleri
mobiletleri aşagılama mobiletlerinde bi asaleti var hiç olmazsa adı motosiklet :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
pardon Serkan cım ..
bütün mobilyetcilerden özür diliyorum ..
cbr cıları sıze benzettım dıye...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pardon Serkan cım ..
bütün mobilyetcilerden özür diliyorum ..
cbr cıları sıze benzettım dıye...

hah şimdi oldu cıbırcılar bi an sevindi bizim bisikletleride motosiklet sınıfına koyuyolar diye :mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben de gelmek istesem?
cbr'ım yok ama ybr'ım var.
hoş gelme deseniz de gelcem:queen: (yani inşallah bi aksilik olmazsa düşünüyorum gelmeyi)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben de gelmek istesem?
cbr'ım yok ama ybr'ım var.
hoş gelme deseniz de gelcem:queen: (yani inşallah bi aksilik olmazsa düşünüyorum gelmeyi)

gidemezsin canım bu kafadan hasarlı hasan cıbır (motorlu bisiklet) lardan baska kimse gelmesin diyo hoş gerci gitsek kovacak hali yok ya alırım elinden motoru oturup bi kösede ağlar :cherry:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
nası ya? cıbır dışında katılamıyoz mu yani? o cıbırsa benimki de yıbır, ne var yani?
hem öyle buluşma mı olurmuş o gelsin bu gelmesin die:p
ben gitcem serkan abi, beklerim:p sen de gel:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben gelcem zaten cıbırcılara kebapcı motorunu göstercem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst