nasııııı...
büyük cc abilerinizden izin almadan buluşma felan haaaa...
cekin abicim kenara..
inin aşagı inin inin..
1 hafta yasak kullanmak doğru odanıza hadi..:farao: :bounce:ale:
AMANNNNNNN SİZİNLEMİ URAŞACAM YAV GRENAJLI MOPEDLER BULUŞACAKMIŞ BULUŞSUNLAR YAV VEDAT GÖKSEL BOŞVERIN ABİ BİRBİRLERİNE ARKA LASTİK NEREDEN BULURUZ BU NIYE 90 I GEÇMİYOR GEYİKLERİ YAPSINLAR BIRAK ZAVALLILARI KENDI HALLERİNE...:queen: :queen:
AMANNNNNNN SİZİNLEMİ URAŞACAM YAV GRENAJLI MOPEDLER BULUŞACAKMIŞ BULUŞSUNLAR YAV VEDAT GÖKSEL BOŞVERIN ABİ BİRBİRLERİNE ARKA LASTİK NEREDEN BULURUZ BU NIYE 90 I GEÇMİYOR GEYİKLERİ YAPSINLAR BIRAK ZAVALLILARI KENDI HALLERİNE...:queen: :queen:
AMANNNNNNN SİZİNLEMİ URAŞACAM YAV GRENAJLI MOPEDLER BULUŞACAKMIŞ BULUŞSUNLAR YAV VEDAT GÖKSEL BOŞVERIN ABİ BİRBİRLERİNE ARKA LASTİK NEREDEN BULURUZ BU NIYE 90 I GEÇMİYOR GEYİKLERİ YAPSINLAR BIRAK ZAVALLILARI KENDI HALLERİNE...:queen: :queen:
bırakalım bu işleri.
bizim amacımız sürat yapmak değil..
dostluk kardeşlik çerçevesinde sonbahar esintisini ciğerlerimize çeke çeke ,şöyle salına salına turlamak ist caddelerinde:mrgreen:
(bu arada traktörleri hiç sevmem:queen: )
hıh..
bırakalım bu işleri.
bizim amacımız sürat yapmak değil..
dostluk kardeşlik çerçevesinde sonbahar esintisini ciğerlerimize çeke çeke ,şöyle salına salına turlamak ist caddelerinde:mrgreen:
(bu arada traktörleri hiç sevmem:queen: )
hıh..
traktör mü muhahahaa:queen: bu çok iyiydi :cat:
neyi kıskanıcam?kıskanma...
nazar etme ne olur..
çalış sanada alsın erhan..:queen::cherry:
senin 125 cc bisiklet 12 vites bianki miydiii:queen: :queen: :queen:
senin 125 cc bisiklet 12 vites bianki miydiii:queen: :queen: :queen:
kaç gün uzaklaştırılmak istersin?
1?
3?
5?
7?
9?
.........:queen: :queen:
abicim hasanım kardeşim bak bizden başka gelende yok zaten savaş abi sen ben starbacı vedat degerlendirin derim valla benim ilk toplantınızı bombalamama gerek kalmıyacak galiba 2 kişi için fünye çekmeye degmez .
savaş abi yok abi biliyon dagıtmadan duramam
ama kimi dagıtıcaz onu bilmiyorum
HADİ İSTANBULLU CBR ciler TOPLANIN BAKALIM
NOT. şaka bi yana hasancım güzel bişeye imza atıyorsun ama ben bu senin çagrına benzer çok çagrılar yaptım tık çıkmadı cbr ciler hadi şöyle yapalım yok böyle yapalım yok yok yok olmadı bide sen dene bakalım darülacezede buluşalım dedim yok bakırköyde dedim yok![]()
artcımla gelıoruz)bı mont eksık bu gezı ıcın onuda tamamlayıp gelıorum
)