cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
AMANNNNNNN SİZİNLEMİ URAŞACAM YAV GRENAJLI MOPEDLER BULUŞACAKMIŞ BULUŞSUNLAR YAV VEDAT GÖKSEL BOŞVERIN ABİ BİRBİRLERİNE ARKA LASTİK NEREDEN BULURUZ BU NIYE 90 I GEÇMİYOR GEYİKLERİ YAPSINLAR BIRAK ZAVALLILARI KENDI HALLERİNE...:queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
nasııııı...
büyük cc abilerinizden izin almadan buluşma felan haaaa...
cekin abicim kenara..
inin aşagı inin inin..
1 hafta yasak kullanmak doğru odanıza hadi..
:farao: :bounce: :pale:

vedat hem senin gelmene gerek yok ben düşen motorcuları orada temsil edecem merak etme :queen:

AMANNNNNNN SİZİNLEMİ URAŞACAM YAV GRENAJLI MOPEDLER BULUŞACAKMIŞ BULUŞSUNLAR YAV VEDAT GÖKSEL BOŞVERIN ABİ BİRBİRLERİNE ARKA LASTİK NEREDEN BULURUZ BU NIYE 90 I GEÇMİYOR GEYİKLERİ YAPSINLAR BIRAK ZAVALLILARI KENDI HALLERİNE...:queen: :queen:

savaş abi ayıboluya ama :p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
AMANNNNNNN SİZİNLEMİ URAŞACAM YAV GRENAJLI MOPEDLER BULUŞACAKMIŞ BULUŞSUNLAR YAV VEDAT GÖKSEL BOŞVERIN ABİ BİRBİRLERİNE ARKA LASTİK NEREDEN BULURUZ BU NIYE 90 I GEÇMİYOR GEYİKLERİ YAPSINLAR BIRAK ZAVALLILARI KENDI HALLERİNE...:queen: :queen:

doğru dersin beyaaa..
zati son sürat gitseler 90 ı geçemezler..
ben 1.ni vites 120 2.ni vites 288 yapıyom..(şttt sakınha başlamayın benim motor 288 yapar kimeneeee..)
birinizi motorla birlikte artcı aliim bari napiiim..
:queen: :queen: :wiinkk:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
AMANNNNNNN SİZİNLEMİ URAŞACAM YAV GRENAJLI MOPEDLER BULUŞACAKMIŞ BULUŞSUNLAR YAV VEDAT GÖKSEL BOŞVERIN ABİ BİRBİRLERİNE ARKA LASTİK NEREDEN BULURUZ BU NIYE 90 I GEÇMİYOR GEYİKLERİ YAPSINLAR BIRAK ZAVALLILARI KENDI HALLERİNE...:queen: :queen:

bırakalım bu işleri.
bizim amacımız sürat yapmak değil..
dostluk kardeşlik çerçevesinde sonbahar esintisini ciğerlerimize çeke çeke ,şöyle salına salına turlamak ist caddelerinde:mrgreen:
(bu arada traktörleri hiç sevmem:queen: )
hıh..
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
bırakalım bu işleri.
bizim amacımız sürat yapmak değil..
dostluk kardeşlik çerçevesinde sonbahar esintisini ciğerlerimize çeke çeke ,şöyle salına salına turlamak ist caddelerinde:mrgreen:
(bu arada traktörleri hiç sevmem:queen: )
hıh..

kıskanma...
nazar etme ne olur..
çalış sanada alsın erhan..
:queen: :) :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
bırakalım bu işleri.
bizim amacımız sürat yapmak değil..
dostluk kardeşlik çerçevesinde sonbahar esintisini ciğerlerimize çeke çeke ,şöyle salına salına turlamak ist caddelerinde:mrgreen:
(bu arada traktörleri hiç sevmem:queen: )
hıh..

traktör mü muhahahaa:queen: bu çok iyiydi :cat:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yav traktörün var desinlerde granjlı bisikletin var demesınler muhahahahahahha
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
neyse ya biz konumuza dönelim, nerde bu 125liler hadi yok mu başka katılan?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abicim hasanım kardeşim bak bizden başka gelende yok zaten savaş abi sen ben starbacı vedat degerlendirin derim valla benim ilk toplantınızı bombalamama gerek kalmıyacak galiba 2 kişi için fünye çekmeye degmez .:):):)
savaş abi yok abi biliyon dagıtmadan duramam
ama kimi dagıtıcaz onu bilmiyorum :):):)
HADİ İSTANBULLU CBR ciler TOPLANIN BAKALIM

NOT. şaka bi yana hasancım güzel bişeye imza atıyorsun ama ben bu senin çagrına benzer çok çagrılar yaptım tık çıkmadı cbr ciler hadi şöyle yapalım yok böyle yapalım yok yok yok olmadı bide sen dene bakalım darülacezede buluşalım dedim yok bakırköyde dedim yok:):):)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
abicim hasanım kardeşim bak bizden başka gelende yok zaten savaş abi sen ben starbacı vedat degerlendirin derim valla benim ilk toplantınızı bombalamama gerek kalmıyacak galiba 2 kişi için fünye çekmeye degmez .:):):)
savaş abi yok abi biliyon dagıtmadan duramam
ama kimi dagıtıcaz onu bilmiyorum :):):)
HADİ İSTANBULLU CBR ciler TOPLANIN BAKALIM

NOT. şaka bi yana hasancım güzel bişeye imza atıyorsun ama ben bu senin çagrına benzer çok çagrılar yaptım tık çıkmadı cbr ciler hadi şöyle yapalım yok böyle yapalım yok yok yok olmadı bide sen dene bakalım darülacezede buluşalım dedim yok bakırköyde dedim yok:):):)

5 kişi bile olsak yeter zaten fazla kalabalığa gerek yok gökselim :) bi çağrı yaptık bakalım gelen olursa keyifli olur olmazsa da bakarız artık duruma göre ama ben umutsuz değilim :bounce:

hem boşuna uğraşmayın kardeşim kimse gelmese de yine sizi almayız aramıza :cherry::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
55
ben gecen hafta senelik iznimde motorumla istanbul'dan Ayvalık'a gittim ve döndüm. biraz yorucu ama zevkli 770 km. yol yaptım. bir topikte yazmak istedim yolculugumu ama yoğun is temposuna girince fırsat olmadı. sizlerle paylasmak isterim, benide listeye ekleyin lütfen. yer ve zaman uygun olursa muhakkak ordayım.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ekliyorum printman uygun olursan bekleriz mutlaka uzun yol deneyimlerini paylaşırsın bizimle :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst