cbr 125'liler, sonbaharın güzel havalarını değerlendirelim...

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Bugüne kadar birçok toplantı ve etkinliğe katıldık güzelim motorlarımızla ama artık biz bize olalım ve cbr 125lerimizi toplayıp sonbaharın şu güzel havalarını değerlendirelim diyorum. Yaz bitti ve sakin sakin rüzgarlanmak için bu son şansları değerlendirelim ne dersiniz? gelen teklifler doğrultusunda buluşma günü, saati ve yerini belirleyelim. evet buyrun görüşleriniz?

istanbulda böyle yol yokki demeyin daha güzelleri de var


hız limitimiz :)


arkadaşlar meteorolojik verilere göre 3 eylül pazar günü hava parçalı bulutlu ve sıcaklık 26-21 derece yani motor sürüşü için mükemmel bir hava, ne dersiniz? pazar günü saat 15.30 dolmabahçe çay bahçesi otoparkını öneriyorum, kabul edenler? etmeyenler? kabul edilmiştir :queen:

ilk buluşmamızı gerçekleştirmiş olduk öyle ya da böyle :)



kelsinus'tan gelenler:



























































durumum notta belirtilen şartlara uygun ve ben varım diyenler:

1. starsailor
2. donniedarko
3. praetorian +1
4. printman
5. tronic
6. destinyofrock
7. suspect
8. kelsinus+sametcakar
9. özge özlem
10.

NOT: buluşmaya A-2 ehliyeti, full koruması (kask, eldiven, mont, dizlik) ve cbr 125'i olmayan katılamaz :cherry: lütfen ısrar etmeyiniz

hava durumu için: http://www.meteor.gov.tr/2006/tahmin/tahmin-iller-istanbul.aspx?secimNo=40

irtibat tel 0542 244 22 10 (Hasan)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eski cbr lileri kabul ediyormusun ?:)
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
ben ankara'dayim ve ehliyetim yok ama bi sorum olacak, katilmak isteyenleri aydinlatmaniz açısından,

full koruma ne demek? yani kask mont eldiven pantolon bot sırtlık, bunlarin hepsi mi full korumadir yoksa kask eldiven bot yeterlimidir? yani muallak bi ifade bence detayli belirtin, ki bu da saçma olacaktir, motosiklet pantolonu olmayan gelemez gibi. bu yüzden kask ile sınırlayın bence. yani biri eldiveni veya botu olmadigindan toplantiya katilamazsa komik olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ankara'dayim ve ehliyetim yok ama bi sorum olacak, katilmak isteyenleri aydinlatmaniz açısından,

full koruma ne demek? yani kask mont eldiven pantolon bot sırtlık, bunlarin hepsi mi full korumadir yoksa kask eldiven bot yeterlimidir? yani muallak bi ifade bence detayli belirtin.

mont, kask, eldiven, dizliktir belirtilenler :cat:

donniedarko;409276görüşleriniz[/B' Alıntı:
?

not: buluşmaya A-2 ehliyeti, full koruması ve cbr 125'i olmayan katılamaz :cherry: lütfen ısrar etmeyiniz

ahhh ehliyet ahhhhh :pr: :pr:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
benim full korumadan anladığım sırasıyla kask, eldiven, dizlik ve mont, bellik, bot ve pantolonu da buna ekleyebiliriz ama ilk dörtü olmazsa olmazlardan

ben varım:)
kim hor görüyormuş bizi bakiiim..
cısssssssssss:farao:

listeye başlayalım o zaman hadi bismillah :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Bende Hondaciyim Abİlerİm Ablalarim Damlanin Motorunada Ezİyet EtmİŞlİĞİm Var Bend E Geleyimmi??
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Bende Hondaciyim Abİlerİm Ablalarim Damlanin Motorunada Ezİyet EtmİŞlİĞİm Var Bend E Geleyimmi??

senin ehliyetin 16 yıllık ve motorun 650 cc savaş abi seni alamayız ama çizilecek koruma arabasına rastlarsak sana haber veririz :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olmaz hasanım olmaz ben gelmezsem savaş abi gelmezse bizi çagırmazsanız ilk buluşmanıza bombalı saldırıda bulunuruz.:):):)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
olmaz hasanım olmaz ben gelmezsem savaş abi gelmezse bizi çagırmazsanız ilk buluşmanıza bombalı saldırıda bulunuruz.:):):)

olmaz abicim ya olmaz ısrar etmeyin :p biz cbr 125lerin başbaşa kalma hakkımız yok mu :pale: bu arada buluşma yeri ve saati gizli tutulacaktır güvenlik gerekçesiyle :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yüzsüzlük degilmi kardeşim geliyorum işte hatta geliyoruz yok öyle cbr liler başbaşa falan olmaz savaş abi bizi çagırıyorlar gidelim arkadaşların canı sıkılmasın:):):)
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
HASAN BENIM MOTORDAN 5 TANE 125 CBR ÇIKAR 25 CC DE STEPNE OLARAK KALIR SİZİN KONVOYA 5 TANE MOTOR KATIYORUZ YINE YARANAMIYORUZ VALLA SİZE YAKIŞMADI BU :cherry:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yüzsüzlük degilmi kardeşim geliyorum işte hatta geliyoruz yok öyle cbr liler başbaşa falan olmaz savaş abi bizi çagırıyorlar gidelim arkadaşların canı sıkılmasın:):):)

BANA ASFALTTA 5 125 CBR GÜCÜNDE DERLER AMA BU ARKADAŞLAR BİLMİYOR GÖKSELCIM GİDELIM D AĞITALIM BUNNARIN TOPLANTISINI...:queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
bende bende..
nevar sizin 4 katı büyükse benim makına..
hem onun ruhu 125 cc..
:) :cherry: :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
gelmeyin abicim gelmeyin yaa aaaaaa polis çağıracam vala hemi de sivil olanından :mrgreen:

yok abi buluşma muluşma iptal ediyoruz hadi dağılın bakem topiği kitlesin biri alantar kimdeydi :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
gelmeyin abicim gelmeyin yaa aaaaaa polis çağıracam vala hemi de sivil olanından :mrgreen:

yok abi buluşma muluşma iptal ediyoruz hadi dağılın bakem topiği kitlesin biri alantar kimdeydi :queen:

of bi rahat bırakın yaaa...
skuuuuuull nerdesin:salut:
baksana dövceklermiş bizi:pale:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
nasııııı...
büyük cc abilerinizden izin almadan buluşma felan haaaa...
cekin abicim kenara..
inin aşagı inin inin..
1 hafta yasak kullanmak doğru odanıza hadi..
:farao: :bounce: :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst