cbr 125 viteste ufak bi sorun :(

Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
9
slm arkadaşlar bügün cbr 125 aldım 2006 model 15000 KM de ama ufak bi sorunum var daha once bir kaç kez kullandım baska cbrler ama benım aldıgım motorda bi sorun fark ettım normalmı bu bılmıyorum durdugum zaman 1. vitesde durduysam boşa yada 2 ye atamıyorum ama gıderken sorun yok 3. vitesde durduysam 2 ye ve bosa atabılıyorum ama 1 e attıgım zaman tekrar bosa yada 2ye gecmıyor anlatabıldım mı bılmıyorum ama bu bi arızamı yoksa normal bışey mi .. büyük bi ihtimalle arıza oldugunu sanıyorum . bana ne kadar masraf acar :(
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Debriyajın ayarsız olabilir. Bende de buna benzer sıkıntılar olmulştu. debriyaj ayarsızlığından kaynaklanıyordu. ayarlayınca düzelmişti.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Debriyaj manetinin üzerindeki ayar civtasını sola doğru çevirip teli birz ger. Sorun çözülmezse debriyaj balatalarını değiştirmek gerekicek.
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
347
debrıyaj balatası ıle ılgılı bır sorun degıstırmen gerek...
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
bi sıkıntısı yok durduğun yerde yarım gaz ver motor hareket eder gibi olacak sonra değiştir vitesini. zincirini yağla motorun yağını değiştir fark edecektir.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
9
bi sıkıntısı yok durduğun yerde yarım gaz ver motor hareket eder gibi olacak sonra değiştir vitesini.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:00 ----------

bende bu taktıgı bugun çözdüm :)) öyle yapıyordum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:02 ----------

cevaplarınız için teşekkürler
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bi sıkıntısı yok durduğun yerde yarım gaz ver motor hareket eder gibi olacak sonra değiştir vitesini.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:00 ----------

bende bu taktıgı bugun çözdüm :)) öyle yapıyordum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:02 ----------

cevaplarınız için teşekkürler

Bu birtaktik değil, bu fikri veren arkadaşın motoru hyo 25o, oda sorunlu balatalı bir motora sahip. Debriyaj balatanı değiştirelisin..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Bence de bu bir sorun olmayabilir.Benim motosikletimde yarı otomatik.Dururken 1.vitesten boşa geçmekte zorlanır.Ama biraz ileri geri motoru oynatınca herşey düzelir.Şanzumanla alakalı bir durum sanırım.
 
Katılım
27 Tem 2005
Mesajlar
229
Balataların yanmış olabilir. Balataların servis limitlerine bakıp kontrol etmelisin.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
bi sıkıntısı yok durduğun yerde yarım gaz ver motor hareket eder gibi olacak sonra değiştir vitesini. zincirini yağla motorun yağını değiştir fark edecektir.

Ewet vitesli motorlarda oluyo, arkadaşın dediği gibi veya motoru ileri hareket ettirdiğin zaman da oluyo:cat:
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
9
benim sorunun pek ileri geri hareket ettirmeden diil sanıyorum cunku her zaman yapıyor arkadasların tavsıyelerı ıle debriyaj teline ufak bi ayar verdım eskıden hıc gecmıyordu sımdı biraz zorda olsa gecıyor
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
9
balatayı deeeeeğiştırdım düzeldi :) b,raz geeç oldu ama
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motordada durduğu yerde soğukken falan 1 den boşa zor gçeiyor fakat trafik anındayken böyle olmuyor? acaba nedendir...!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst