- Katılım
- 7 Nis 2010
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar bügün cbr 125 aldım 2006 model 15000 KM de ama ufak bi sorunum var daha once bir kaç kez kullandım baska cbrler ama benım aldıgım motorda bi sorun fark ettım normalmı bu bılmıyorum durdugum zaman 1. vitesde durduysam boşa yada 2 ye atamıyorum ama gıderken sorun yok 3. vitesde durduysam 2 ye ve bosa atabılıyorum ama 1 e attıgım zaman tekrar bosa yada 2ye gecmıyor anlatabıldım mı bılmıyorum ama bu bi arızamı yoksa normal bışey mi .. büyük bi ihtimalle arıza oldugunu sanıyorum . bana ne kadar masraf acar 