Kocaeli İl Temsilcisi
- Katılım
- 29 Mar 2011
- Mesajlar
- 4,134
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle tüm gönül dostlarına her zaman olduğu gibi sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
konunun tamamına baktıktan sonra , konu başlığını neden bu şekilde açtığımı anlayacağınızı umuyorum , çünkü bu motosiklet (cbf 150) gerçekten tam bu yolların motorudur ki bu gün yaptığım yaklaşık 100 km lik ,bir doğa turundan sonra bunu iyice anladığım gibi sizlerinde anlayacağınızı umuyorum
bir kaç zamandır iş ve ev arasında sıkışıp kaldığım için tek başıma , doğayla başbaşa olmayı, mis gibi kekik kokusu ve çimen yeşili eşliğinde hem balık tutmak hemde haftanın yorgunluğunu atmak amacı ile bir doğa turu yapasım geldi
lakin ara ara bunu her insan yapmalı diyorum özelliklede kendinizi dinlemek isterseniz bunu şiddetle tavsiye ediyorum
balık konusunda hayal kırıklığına uğrasamda , en azından tabiat anayla başbaşa kalmış olmak herşeye bedeldi
isterseniz konunun gerisine fotoğraflarla devam edelim , umarım keyif alırsınız esen kalın....:rendeer:

konunun amacını anlamanız açısından









buradaki balıkları gördükten sonra derede balık tutmaktan vazgeçtim















































yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar





















hava bedava,su bedava, peynir ekmek değil ama ,çilek,erik,kiraz bedava
bedava yaşıyoruz bedavaaaa 



kısmetimde yağmur yemekte varmış

çizmeleri kaale almayın
sırf mt yeleğiyle kombine oldukları için giydim :cherry: 









makinamında şarjı bitti benimde
yorum yazan gönül dostlarına teşekkür ederim umarım keyif almışsınızdır . esen kalın. :rendeer:
konunun tamamına baktıktan sonra , konu başlığını neden bu şekilde açtığımı anlayacağınızı umuyorum , çünkü bu motosiklet (cbf 150) gerçekten tam bu yolların motorudur ki bu gün yaptığım yaklaşık 100 km lik ,bir doğa turundan sonra bunu iyice anladığım gibi sizlerinde anlayacağınızı umuyorum
bir kaç zamandır iş ve ev arasında sıkışıp kaldığım için tek başıma , doğayla başbaşa olmayı, mis gibi kekik kokusu ve çimen yeşili eşliğinde hem balık tutmak hemde haftanın yorgunluğunu atmak amacı ile bir doğa turu yapasım geldi
lakin ara ara bunu her insan yapmalı diyorum özelliklede kendinizi dinlemek isterseniz bunu şiddetle tavsiye ediyorum
balık konusunda hayal kırıklığına uğrasamda , en azından tabiat anayla başbaşa kalmış olmak herşeye bedeldi
isterseniz konunun gerisine fotoğraflarla devam edelim , umarım keyif alırsınız esen kalın....:rendeer:

konunun amacını anlamanız açısından









buradaki balıkları gördükten sonra derede balık tutmaktan vazgeçtim















































yılandan korkmam yalandan korktuğum kadar





















hava bedava,su bedava, peynir ekmek değil ama ,çilek,erik,kiraz bedava



kısmetimde yağmur yemekte varmış

çizmeleri kaale almayın









makinamında şarjı bitti benimde