CBF 150 Eşi Benzeri yok Türkiyede tek..

Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
9
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
9
yeniden deniyorum resimleri eklemeyi..
resim014.jpg
[/URL][/IMG]

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:33 ----------

ehem öhöm büyük konuşmamak gerekir ama dimi maestromuzik :) ama yine de eline sağlık ilk olmasa da nadirlerden biri motorun :rendeer:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-sedef-beyazi-honda-cbf-150-44932358/detay

galiba o sadece beyaz:)
 
Katılım
22 Eki 2010
Mesajlar
142
eşşege altın semer vurmuşlar eşek yine eşek ama guzel olmuş ellerine sağlık:cat:
 
Katılım
4 Eki 2009
Mesajlar
9
ötekileride geliyor..
resim001br.jpg
[/URL][/IMG]
resim003z.jpg
[/URL][/IMG]
resim004d.jpg
[/URL][/IMG]
resim008y.jpg
[/URL][/IMG]
resim009oq.jpg
[/URL][/IMG]
resim010m.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
Depoyada Tatlı Bi TANK PAD Daha Güzel Olur Sanırım ;)

Hayırlısı Olsun,
Elıne Emeğine Sağlık...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
I ıh, beğenmedim.. :farao::rendeer:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Eski bir CBF'çi olarak ilk dikkatimi çeken Çin ithalatı gösterge; herkes peşindeydi bir ara, nasıl edindiniz, söylerseniz halâ almak isteyenler vardır.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
güzel olmuş eline,emeğine sağlık.bence de şöyle kırmızılı bir tankped hoş olur.:cat:
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
güzel olmus normalde begenmedigim bir motor ama renk her seyi değiştiriyor... emeginize sağlık kazasız sürüsler
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu Çindeki Sundıro Honda fabrikasında üretilen orjinal beyaz cbflerden uyarlanmışı...başarılı bir renk kombinasyonu var...cbfciler bilir 2007 den beri sürekli nette görüp paylaştığımız şeyler...sizlerin ilk defa görmesi doğal...beğeni kişiye kalmış...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ocak 2011
Mesajlar
696
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pardon o direksiyonun üstündeki plastik şey nedir?GPS cihazı için mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst