- Katılım
- 4 Eki 2009
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
Kendim boyadım çoooook emek verdim ama deydi sanırım,CBF150 seven arkadaşların beğenisine sunuyor yorumlarınızı bekliyorum..
http://img846.imageshack.us/i/resim001d.jpg
http://img849.imageshack.us/i/resim003a.jpg
http://img851.imageshack.us/i/resim004c.jpg
http://img830.imageshack.us/i/resim008d.jpg
http://img801.imageshack.us/i/resim009j.jpg
http://img218.imageshack.us/i/resim010b.jpg
http://img695.imageshack.us/i/resim014hh.jpg
http://img846.imageshack.us/i/resim001d.jpg
http://img849.imageshack.us/i/resim003a.jpg
http://img851.imageshack.us/i/resim004c.jpg
http://img830.imageshack.us/i/resim008d.jpg
http://img801.imageshack.us/i/resim009j.jpg
http://img218.imageshack.us/i/resim010b.jpg
http://img695.imageshack.us/i/resim014hh.jpg
Moderatör tarafında düzenlendi: