Çayelinden Yukarı (24.04.2011)

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
bu gün farklı bişey yapalım dedik,
  • hiç bilmediğimiz bir yere
  • hiç haritaya bakmadan,
  • hiç kimseye sormadan gidelim dedik.
  • Rizenin Çayeli ilçesinden yukarı doğaçlama bir gezi yaptık öğretmen arkadaşla.
  • gidebildiğimiz yere kadar gittik bayağı zevk aldık. iyi seyirler

bu köpekler bana saldırmak istedi, davacıyım:mrgreen:


Çayelinde mola


karadeniz kültüründen manzaralar























yolda derenin kenarında ördek çeşidi görüyoruz. kaçmıyor ve biz de bayağı bi fotoğrafını çektik doya doya











Bir amca yaklaşıyor ve muhabbet ediyoruz















bayağı yükseklerdeyiz. sis bastırdı, yola devam ediyoruz























yolun sonu gözüktü, taş kayması olmuş burada



geri dönüşte güzel bir küçük kanyon ve şelale görünce bayağı bi fotoğraf çekiyoruz burada




















bu taşı itebilir miyim acaba motorla



itmeye çalıştığım yer:queen:(deli olduğumu felan düşünmeyin, Fatih hoca ayarladı onu, yoksa taş tekerin önünde değil, ben de gaza basmıyorum zaten, yaparmıyım hiçi zaten zar zor yaklaştım oraya:p)



Başka bir şelale bulup orada piknik yapıyoruz



şu giden amca çok ilginç birisiydi,çatık kaşlı, siyah tenli , kara gözlü birisiydi, ağır ağır geldi yanımıza, birşeyler konuşmaya çalıştı, sesi tam çıkmıyordu, sonra selam verdi gitti...







bu da öğle yemeğimiz











şu manzaranın güzelliğine bakarmısınız, Allah ne kadar da süslü püslü yaratmış










burdan yukarı çıktık mı motora ulaşıyoruz, ver elini Ardeşen
 
Katılım
3 Eki 2010
Mesajlar
1,082
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yapmışsın yine kardeşim mükemmel ötesi bir gezi daha
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
eline motoruna sağlık kardeş gerçekten güzel yerlere gitmişsiniz devamını bekleriz inş.
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
artık senin gezilerin belgesel niteliğinde olacak yakında :)

emeklerine tekerine sağlık Yusuf kardeş :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
dscf7510.jpg

bu foto süper olmuş :)
 
Katılım
2 Haz 2010
Mesajlar
38
muhteşem kareler elinize,yüreğinize,tekerinize,emeğinize sağlık tebrik ediyorum ve yeni gezilerinizi sabırsızlıkla bekleyip takipçiniz olduğumu bilmenizi istiyorum.
 
Katılım
28 Mar 2011
Mesajlar
10
Gezılerınızı dizi izler gibi takibe başladık :) Güzel kardenizimizi sayenizde daha da sevıyoruz
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
112
çok güzel bir gezi olmuş gerçekten :)
katalog fotoğrafları gibi güzel olmuş fotoğraflar :)

bu iki fotoğraf özellikle :)

dscf7510.jpg

dscf7511x.jpg


Ramzey firmasına gönderin katalog için kullanırlar bence :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
değerli, samimi ve güzel yorumlarınız için teşekkürler . beğenmenize sevindim. eksik olmayın.saygılar
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Sevgili Karedenizli adaşım,
Harika bir bir gezi, resimler güzel, yemekler güzel, doğa güzel, yorumlar güzel.
Paylaşım için teşekkürler. Keyifli nice geziler diliyorum.:cat:
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
vallahi bravo,hastasıyım karadenizin her şey mükemmel sizde,bu sene tatile gelicem kısmetse sizi mutlaka bulucam beraber çıkıcaz oralara
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Sevgili Karedenizli adaşım,
Harika bir bir gezi, resimler güzel, yemekler güzel, doğa güzel, yorumlar güzel.
Paylaşım için teşekkürler. Keyifli nice geziler diliyorum.:cat:

teşekkürler adaşım:cat: iyi dilekleriniz için sağolun.beğenmenize sevindim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------

vallahi bravo,hastasıyım karadenizin her şey mükemmel sizde,bu sene tatile gelicem kısmetse sizi mutlaka bulucam beraber çıkıcaz oralara

Karadenizin sisli dağları, bulut denizleri, Kaçkarların ihtişamlı duruşu,yeşilin her tonu sizi bekliyor,gelmeden bilgilendirirsiniz. Temmuzun sonuna kadar buralarda olacağım.ondan sonra ver elini askerlik.
 
Katılım
29 Kas 2009
Mesajlar
404
teşekkürler adaşım:cat: iyi dilekleriniz için sağolun.beğenmenize sevindim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:45 ----------



Karadenizin sisli dağları, bulut denizleri, Kaçkarların ihtişamlı duruşu,yeşilin her tonu sizi bekliyor,gelmeden bilgilendirirsiniz. Temmuzun sonuna kadar buralarda olacağım.ondan sonra ver elini askerlik.

tamam dostum bilgilendiricem mutlaka daha evvel geldim hayran kaldım
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Yusuf yine iyi gezmişsin tebrikler:cat:
Bu arada :
bu canavarlarla haftada 1-2 kez muhatap oluyorum hatta 2-3 defa 3-5 günlügüne ben baktım. Felaket birşeyler. :mrgreen: Zorla kendilerini sevdiriyorlar:)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Güzel bir gezi yapmıssın yusuf kardeş.paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
süper gezi olmuş eline sağlık,ramzey firması para verse bu kadar güzel katalog resimleri çektiremez:cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Kanka nereye gittin; beni de cağırsaydın :p

ya ben de bi eksiklik hissetmiştim zaten:mrgreen:meğer ki sana haber vermemişim, o kayayı ittirmeye benim motorun gücü kafi gelmemişti, bi 600cc lazımdı:mrgreen:

şaka bi yana al bi kros , seni kimsenin cesaret edip gidemediği yerlere götüreyim,ama ne yerler( ben de onu diyorum işte, her an karşımıza ayılar çıkabilir:p)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:17 ----------

Yusuf yine iyi gezmişsin tebrikler:cat:
Bu arada :

bu canavarlarla haftada 1-2 kez muhatap oluyorum hatta 2-3 defa 3-5 günlügüne ben baktım. Felaket birşeyler. :mrgreen: Zorla kendilerini sevdiriyorlar:)

ben de çok sevimli olduklarından fotoğraflarını çektim, ama bayağı bi havladılar, dağlarda karşılaştığım büyük köpeklerden korkmadım bunlarda korktuğum kadar:mrgreen: sen ne ara baktın yav bunlara:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:21 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:19 ----------

adanalı ve movibiker, değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst