- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
bu gün farklı bişey yapalım dedik,
bu köpekler bana saldırmak istedi, davacıyım:mrgreen:

Çayelinde mola

karadeniz kültüründen manzaralar






yolda derenin kenarında ördek çeşidi görüyoruz. kaçmıyor ve biz de bayağı bi fotoğrafını çektik doya doya



Bir amca yaklaşıyor ve muhabbet ediyoruz




bayağı yükseklerdeyiz. sis bastırdı, yola devam ediyoruz






yolun sonu gözüktü, taş kayması olmuş burada

geri dönüşte güzel bir küçük kanyon ve şelale görünce bayağı bi fotoğraf çekiyoruz burada





bu taşı itebilir miyim acaba motorla

itmeye çalıştığım yer:queen
deli olduğumu felan düşünmeyin, Fatih hoca ayarladı onu, yoksa taş tekerin önünde değil, ben de gaza basmıyorum zaten, yaparmıyım hiçi zaten zar zor yaklaştım oraya
)

Başka bir şelale bulup orada piknik yapıyoruz

şu giden amca çok ilginç birisiydi,çatık kaşlı, siyah tenli , kara gözlü birisiydi, ağır ağır geldi yanımıza, birşeyler konuşmaya çalıştı, sesi tam çıkmıyordu, sonra selam verdi gitti...


bu da öğle yemeğimiz



şu manzaranın güzelliğine bakarmısınız, Allah ne kadar da süslü püslü yaratmış



burdan yukarı çıktık mı motora ulaşıyoruz, ver elini Ardeşen

- hiç bilmediğimiz bir yere
- hiç haritaya bakmadan,
- hiç kimseye sormadan gidelim dedik.
- Rizenin Çayeli ilçesinden yukarı doğaçlama bir gezi yaptık öğretmen arkadaşla.
- gidebildiğimiz yere kadar gittik bayağı zevk aldık. iyi seyirler
bu köpekler bana saldırmak istedi, davacıyım:mrgreen:

Çayelinde mola

karadeniz kültüründen manzaralar






yolda derenin kenarında ördek çeşidi görüyoruz. kaçmıyor ve biz de bayağı bi fotoğrafını çektik doya doya



Bir amca yaklaşıyor ve muhabbet ediyoruz




bayağı yükseklerdeyiz. sis bastırdı, yola devam ediyoruz






yolun sonu gözüktü, taş kayması olmuş burada

geri dönüşte güzel bir küçük kanyon ve şelale görünce bayağı bi fotoğraf çekiyoruz burada





bu taşı itebilir miyim acaba motorla

itmeye çalıştığım yer:queen

Başka bir şelale bulup orada piknik yapıyoruz

şu giden amca çok ilginç birisiydi,çatık kaşlı, siyah tenli , kara gözlü birisiydi, ağır ağır geldi yanımıza, birşeyler konuşmaya çalıştı, sesi tam çıkmıyordu, sonra selam verdi gitti...


bu da öğle yemeğimiz



şu manzaranın güzelliğine bakarmısınız, Allah ne kadar da süslü püslü yaratmış



burdan yukarı çıktık mı motora ulaşıyoruz, ver elini Ardeşen
