çatalca Yarimadasini Taniyalim

Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Hepinize tekrardan merhaba.Daha önce cbf 150 cilere duyurduğum ama yalnız kaldığım bugünkü gezim herzamanki gibi harikaydı.Çerkezköy'den kalkış, Danamandıra,Çatalca istikameti ve İnceğiz köyü ağırlıklı geziyi uzatıp, Kestanelik çıkışı Alaiye Şehitliği,oradan Durusu (Terkos) Gölü ve Karadeniz'e uzaktan bakış,daha sonra da Dağyenice,Ormanlı,Karacaköy,Hallaçlı ve varış.Güzergah buydu.Sıcak bir havaydı.Sizler için seçtiğim resimleri umarım beğenirsiniz.Önümüzdeki hafta yine biryerlere uzanacağım.İlgilenenlere duyurulur.İyi seyirler.


Danamandıra Deresi.Daha önceden kupkuruydu.Son yağışlarla akmaya başladı.İyiye işaret.Kışgeliyor yavaş yavaş.



Benim karakaçan dinleniyor dere kenarında.

Çatalca ilçesi,İnceğiz Köyü mesire alanına böyle bir girişe ne dersiniz?Doğayı bu kadar koruyoruz işte...Yorumsuz...

İnceğiz mağaraları







Alaiye Şehitliği.1912 yılında şehit olanlar anısına...




Osmanlıca okuyabilenlere...Çevirirseniz sevinirim.

Terkos Gölü ve hemen arkasında Karadeniz.Resimde pek çıkmamış ama harika bir manzara.




Şimdi de biraz enduro zamanı:



çıkamadığım yeri çektim makinayla.çok dik keçi patikası.taşlık ve oynak kaygan kum.bu lastikle bu kadar.makina elinden eleni yaptı.suç bendeydi.yorgundum ve dolayısıyla yavaşça yere bıraktım.üzülmeyin:)

reklam kokmasın burası.yeterince var:)




Evet.Hepsi bu.Şimdilik bu kadar.Bir dahaki gezide buluşmak üzere.
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
Güzel gezi olmuş eline sağlık çatalcaya daha önceden çok gittim çok güzel yeşillik alanlara sahip tabi keşvedilmiş artık çoğu yere dikmişler villaları:)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
istanbulun akciğerleri buraları ama değeri bilinmiyor maalesef.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka gidiliecek yerleri hep çekmişin....helal olsun valla...ben üye olduğum başka bir grubu Tekirdağa yönlendireyim dedim ama plan değişti paşam...cbfciler daha düşünenen kadar ohooo...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Şehitlerle yazıyı görünce bütün şehitlerimize bir Fatiha okudum..... Gezi güzel olmuş fotolar uzun bir düzargaha göre sankim biraz az ama olsun biz onuda yapamadık daha :) CıBıF ı naaptın abii bir sağa bir sola yatırmışsın :) motrun eli yüzü toprak görmüş iyi olmuş :cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
Tekirdağ/Saray ilçesinde bende 5 sene kadar Şoför lük yaptım...Saraydan kıyıköy istikametine giderken , Saray/güngörmez sırasında bir çok ünlümüzün örnek olarak Doğuş , emel sayın ve birçok TRT şarkıcılarının sahip olduğu villalar vardır.Kışın gözlerinizi açamayacak kadar da soğuk oluur..
çok güzel yerler:cat:

Hallaçlı dedin de ordan aklıma geliverdi..:mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
kanka gidiliecek yerleri hep çekmişin....helal olsun valla...ben üye olduğum başka bir grubu Tekirdağa yönlendireyim dedim ama plan değişti paşam...cbfciler daha düşünenen kadar ohooo...


yaw oraya ben de üyeyim.senden daha fazla girip çkıyorum metehan.ben sizi öğrendim artık.tembel tembel yatın.kim daha çok 38 lik takacak ona bakın mekdanıldsçılar sizi:queen:

ooo güzell gezi olmuşşşş... kıskanıorum artık yaaa:)

teşekkürler.kıskanma gez sen de.plansız çık.gerisi gelir.

Şehitlerle yazıyı görünce bütün şehitlerimize bir Fatiha okudum..... Gezi güzel olmuş fotolar uzun bir düzargaha göre sankim biraz az ama olsun biz onuda yapamadık daha :) CıBıF ı naaptın abii bir sağa bir sola yatırmışsın :) motrun eli yüzü toprak görmüş iyi olmuş :cherry:


bu topraklar kolay kazanılmamış.her yerde meçhul askerler....
ben gezilerde tabela resmi çekmiyorum.aslında daha çok vardı ama buraya koyması uzun zaman alıyor teker teker.bu yüzden seçiyorum.sevildiğinizi bilin.:)
cbf toza toprağa bulandı artık.3.de beni üzerinden attı zavallı.dayanamadı.yere uzandık ikimiz.Allahtan kimse yoktu.

Tekirdağ/Saray ilçesinde bende 5 sene kadar Şoför lük yaptım...Saraydan kıyıköy istikametine giderken , Saray/güngörmez sırasında bir çok ünlümüzün örnek olarak Doğuş , emel sayın ve birçok TRT şarkıcılarının sahip olduğu villalar vardır.Kışın gözlerinizi açamayacak kadar da soğuk oluur..
çok güzel yerler:cat:

Hallaçlı dedin de ordan aklıma geliverdi..:mrgreen:

saray çıkışı güngörme yolu üzeri kanara kanyonu var.harika.oraya da gideceğim ama ne zaman bilmiyorum.oraların süt ürünleri meşhur ancan arabayla gidince alabiliyorum.evet pekçok ünlü orada.kışın arabayla balığa giderken pekçok jeep geliyor zaten.

hallaçlı saray kıyıköy yolunun daoğusunda.o güzergahta değil.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Fotograflara baktim da, gercekten guzel yerler oralar. Is yerinden bir arkadasim Trakyali, anlata anlata bitiremiyor. Belliymis yani. :) Gezi raporunu foruma eklediginiz icin kendi adima tesekkur ederim.

Konudisi: sabahin besinde altisinda departed'in esprisine gulecegim diye kendim iyerden yere vurdum. :cherry: Cok yasayin departed.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
fotolar guzelde 1970 de cekılen cekyat ta guzel cıkmıs.


kameranın hafıza pili bitmiş olmalı.diğer resimlerde ayarladım saat ve tarihi.

Fotograflara baktim da, gercekten guzel yerler oralar. Is yerinden bir arkadasim Trakyali, anlata anlata bitiremiyor. Belliymis yani. :) Gezi raporunu foruma eklediginiz icin kendi adima tesekkur ederim.

Konudisi: sabahin besinde altisinda departed'in esprisine gulecegim diye kendim iyerden yere vurdum. :cherry: Cok yasayin departed.

Birşey değil.Gezdikçe ekliyorum.Arkası geliyor mevsimler elverdikçe.Diğer gezilerime de bakabilirsin.Buraları gerçekten güzel, sessiz sakin.Motosiklet için güzel yolları var.
 
Son düzenleme:

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bende vakit buldukça çatalca yapıyorum ama buraları görmemiştim şehitliğe fln gidip o manevi atmosferi yakalmak isterdim,paylaşım için tşkler:)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Bende vakit buldukça çatalca yapıyorum ama buraları görmemiştim şehitliğe fln gidip o manevi atmosferi yakalmak isterdim,paylaşım için tşkler:)


burası(şehitlik) çatalca merkezden uzak.ilk fırsatta gitmeni tavsiye ederim.manevi ortamı çok hoşru.manzarası da harika.bir tarafta karadeniz diğer tarafta marmara görebiliyorsun.istanbula hakim bir tepe.yaşasın motorculuk.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
burası(şehitlik) çatalca merkezden uzak.ilk fırsatta gitmeni tavsiye ederim.manevi ortamı çok hoşru.manzarası da harika.bir tarafta karadeniz diğer tarafta marmara görebiliyorsun.istanbula hakim bir tepe.yaşasın motorculuk.

Evet en yakın zamanda inşallah gitcem ama bu sene zor:pale: ;
bi de bu şehitlik İnceğiz köyü civarında bi yerde mi , ben pek Terkos cevresine gidemedim yoksa oralarda mı; şehitliğ yakın bi köy ismi versen ben bulurum:cherry:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
güzel yerlere gitmişsin dostum :cat: ama ben genede motoruna üzüldüm yaww:pale:
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
eLLerine sağLık :) Çok güzeLLer :)


mesajın için teşekkürler.

Evet en yakın zamanda inşallah gitcem ama bu sene zor:pale: ;
bi de bu şehitlik İnceğiz köyü civarında bi yerde mi , ben pek Terkos cevresine gidemedim yoksa oralarda mı; şehitliğ yakın bi köy ismi versen ben bulurum:cherry:
kestanelik köyünde girergirmez hemen sağa yol var.tabelası da var.Alaiye Şehitliği diye.İlk resmime haritaya bak.orada kırmızı okları takip ett.bitime doğru yuvarlak içine alınan yer şehitlik szr.gölün altı.haritada gitmek isteyenler için yuvarlak içine almıştım.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst