çatalca Yarimadasini Taniyalim

Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam arkadaşım çok güzel bir gezi yapmışsın. Ben de Çatalca'nın bir çok köyüne gitmişimdir. Fakat yıllar önce. Önümüzdeki yaz yeni aldığım Africa ile her haftasonu bütün köylerini gezmeyi düşünüyorum. Fotoğrafların da çok iyi.
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
Selam arkadaşım çok güzel bir gezi yapmışsın. Ben de Çatalca'nın bir çok köyüne gitmişimdir. Fakat yıllar önce. Önümüzdeki yaz yeni aldığım Africa ile her haftasonu bütün köylerini gezmeyi düşünüyorum. Fotoğrafların da çok iyi.


Yorumun için teşekkürler.Evet fotoğraf da benim için tıpkı motor gibi bir tutku.Aldığın AT hayırlı olsun.Gerçekten temiz bir makine.www.advrider.com a gir ve gör millet nerelere gitmiş AT ler ile:)sen çatalca yı gezeceksin. ayıp.
Yaza beraber gezeriz inşallah.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
hoş diyarlara uzanan, çok güzel bir gezi olmuş.
tebrikler.:cat:

ilk fotografı (harita) büyük yüklemen nedeniyle, topiğin açılması tam bir eziyet oluyor.
bilgine.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst