- Katılım
- 27 Haz 2006
- Mesajlar
- 789
- Konu Yazar
- #1
Hepinize tekrardan merhaba.Daha önce cbf 150 cilere duyurduğum ama yalnız kaldığım bugünkü gezim herzamanki gibi harikaydı.Çerkezköy'den kalkış, Danamandıra,Çatalca istikameti ve İnceğiz köyü ağırlıklı geziyi uzatıp, Kestanelik çıkışı Alaiye Şehitliği,oradan Durusu (Terkos) Gölü ve Karadeniz'e uzaktan bakış,daha sonra da Dağyenice,Ormanlı,Karacaköy,Hallaçlı ve varış.Güzergah buydu.Sıcak bir havaydı.Sizler için seçtiğim resimleri umarım beğenirsiniz.Önümüzdeki hafta yine biryerlere uzanacağım.İlgilenenlere duyurulur.İyi seyirler.


Danamandıra Deresi.Daha önceden kupkuruydu.Son yağışlarla akmaya başladı.İyiye işaret.Kışgeliyor yavaş yavaş.



Benim karakaçan dinleniyor dere kenarında.

Çatalca ilçesi,İnceğiz Köyü mesire alanına böyle bir girişe ne dersiniz?Doğayı bu kadar koruyoruz işte...Yorumsuz...

İnceğiz mağaraları







Alaiye Şehitliği.1912 yılında şehit olanlar anısına...




Osmanlıca okuyabilenlere...Çevirirseniz sevinirim.

Terkos Gölü ve hemen arkasında Karadeniz.Resimde pek çıkmamış ama harika bir manzara.




Şimdi de biraz enduro zamanı:



çıkamadığım yeri çektim makinayla.çok dik keçi patikası.taşlık ve oynak kaygan kum.bu lastikle bu kadar.makina elinden eleni yaptı.suç bendeydi.yorgundum ve dolayısıyla yavaşça yere bıraktım.üzülmeyin

reklam kokmasın burası.yeterince var



Evet.Hepsi bu.Şimdilik bu kadar.Bir dahaki gezide buluşmak üzere.

Danamandıra Deresi.Daha önceden kupkuruydu.Son yağışlarla akmaya başladı.İyiye işaret.Kışgeliyor yavaş yavaş.


Benim karakaçan dinleniyor dere kenarında.

Çatalca ilçesi,İnceğiz Köyü mesire alanına böyle bir girişe ne dersiniz?Doğayı bu kadar koruyoruz işte...Yorumsuz...

İnceğiz mağaraları






Alaiye Şehitliği.1912 yılında şehit olanlar anısına...




Osmanlıca okuyabilenlere...Çevirirseniz sevinirim.

Terkos Gölü ve hemen arkasında Karadeniz.Resimde pek çıkmamış ama harika bir manzara.



Şimdi de biraz enduro zamanı:



çıkamadığım yeri çektim makinayla.çok dik keçi patikası.taşlık ve oynak kaygan kum.bu lastikle bu kadar.makina elinden eleni yaptı.suç bendeydi.yorgundum ve dolayısıyla yavaşça yere bıraktım.üzülmeyin

reklam kokmasın burası.yeterince var



Evet.Hepsi bu.Şimdilik bu kadar.Bir dahaki gezide buluşmak üzere.