çatalca Açıklarında 4 Cbf 150

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
mahmutbey gişelerin de buluştuk. saat 10.05 de.


dogruca çatalcaya gidiyoruz,kahvaltı yapmayanlar için yaklaşım 1 saat kadar mola veriyoruz.


yol adevam ediyoruz,istikamet inceğiz köyüne magaralar varmış ama girmedik.
yol kenarında dereden geçerken biraz oyalandık ama güzeldi su.





















girdim dağ yoluna arkamdan kimseler gelmiyor,hepsi durmuş bakıyor nereye gidiyoruz diye,bi ara baktım kuzen peşimde yola devam dedim.
ama yaşar ve bülent bekliyor aşagıda bizi ben çıktıkm tepeye manzara o biçim ama yol hiç iyi degil hani diyorum ben de o an için bir kros olsa melhe gibi bulanmadan çıkmazdım o çamurlu ve engebeli yoldan,seviyorum kardeşim çamuru ve bozuk yolu,ama benim sevmemle olmuyor bu işler motorunda sevmesi lazım girdigim yolları.





burda yol ikiye ayrılıyor ben uzun ve engebeli olanı seçtim.







çıktık yola devam ediyoruz rotayı karadenize çevirdik,uzak yol olsun istanbuldan uzun olsun dogaya yakaın olalım,
ahh istanbul ahh ne var senin taşında topragında gidiyoruz gidiyoruz tekrardan geri dönüyoruz sana.





vardık kestanelik köyüne sevdim ben bu köyün adını ama kestane yemeden yola devam ettik ama döneri güzeldi.





cbf 150 leri görünce elim fotograf makinasına varıyor cbf çekimi olsa gerek.
seviyorum ben cbf leri ya.
















vardık karadenize manzara güzel ama su soguk tam denize girilecek yer su da tertemiz.



cbf 150 resim galerisine başlıyoruz buyrun :

















hava kararmak üzere yola çıkmanın zamanı geldi,karanlık yollar bizi bekliyor. son fotoları çekip istanbulun yolunu tutuyoruz.













güzel bir gündü aslında cbf ile gezdigim her gezi güzeldi,
her gezim rengarek oluyor her gezim muhteşem oluyor,
seviyorum ben böyle gezileri degişik yolları degişik manzaraları,
ve yola devam diyorum ne bu sezon durmayı ne de kışın durmayı düşünmüyorum,
bu aralar bir uzun yol planım var,ansızın birgün sabahın erken saatlarinde yola koyulup
sonra elimdeki haritaya bakarken ben nereye gidiyorum dedigim zaman anlayacagım ki nereye gittigimi o zaman elimdeki haritaya ile kendime rota çizecegim ve ben şuraya gidiyorum diyerek gaz basmaya tam yol ileri almaya devam edecegim.
yine uzun ve kısa soluklu bir gezi olucak planladıgım gezim,
seviyorum arada bi grup ile gezmeyi güzel oluyor can sıkılmıyor,yollar derde dönüşmüyor.


ne mutluki bu gezimizi de sorunsuz bitirdik daha nice gezilerde buluşmak üzere.

 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
helal olsun usta.. tam keyif yapmışsınız.. bize de nasip olur inşAllah.. Saygılar..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
güzel ve keyifli ve de heyecanlı bir gezi olmuş. tabi plakalarınızı da aldım bu arada :) cbf 150 alırsam bu plakalrı almayacağım. motorların anasını ağlatmışsınız. :)
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
47
süpersiniz mükemmel bi gün geçirmişiniz yaşamış gibi olduk ...........
benide aranıza alırmısınz....:(
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
süper olmuş elinize emeğinize sağlık baktıkca imreniyorum.:cat:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
47el9.jpg


helal arkadaşlar. güzel gezi...:cat:
geçen hafta da biz oradaydık. aynı lokantada götürmüşüz dönerleri. :)

http://video.google.com/videoplay?docid=-3023848730203633317
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:mrgreen:cbf lerden bir tanesi çantasız onun niye çantası yok:mrgreen:
güzel gezinizin fotolarıı için çok teşekkürler...
 
Katılım
15 Tem 2007
Mesajlar
265
tam olarak nerden nereye göçtünüz ben bir ara koptum dağa çıkıyorken denizemi indiniz he bide motorunuz honda elbiseniz yamaha oldumu yaw :D

ama size imreniyorum ben yapayalanuz dolaşıyorum dağlarda tepelerde siz grup halinde ama yakındır anatalyaya göç ediyorum orda yaparız bir grup inşaallah

devamını bekliyoruz cihan ustam
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Güzel gezi hocam.Beni niye götürmediniz baba :) şubatın 2-3 veya 9-10 gibi gezi olursa katılmak isterim.Duruma göre uzunluğuna göre pantolon alıyım :) Pazar günü taksim dediniz buralaramı gittiniz :cyclopsan
Yalnız bir ara motorları kuma sokmuşsunuz zincirler kumlanmadımı? :silent:Sonra nasıl temzilediniz.Denizemi soktunuz ne yaptınız :silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
güzel ve keyifli ve de heyecanlı bir gezi olmuş. tabi plakalarınızı da aldım bu arada :) cbf 150 alırsam bu plakalrı almayacağım. motorların anasını ağlatmışsınız. :)

bizim gibi motorlarına bakını görürsen onları al derim ama bulabilirsen tabi

Güzel gezi hocam.Beni niye götürmediniz baba :) şubatın 2-3 veya 9-10 gibi gezi olursa katılmak isterim.Duruma göre uzunluğuna göre pantolon alıyım :) Pazar günü taksim dediniz buralaramı gittiniz :cyclopsan
Yalnız bir ara motorları kuma sokmuşsunuz zincirler kumlanmadımı? :silent:Sonra nasıl temzilediniz.Denizemi soktunuz ne yaptınız :silent:

çagırdık ama gelmedin bizde ısrar yoktur,hemen hemen her pazar yapıyoruz gezi.
taksim diye çıktık çatalcaya yöneldik,zincirler kumlandı ama çıktıktan 2 k sonra zincir speri ile temizledik.

:mrgreen:cbf lerden bir tanesi çantasız onun niye çantası yok:mrgreen:
güzel gezinizin fotolarıı için çok teşekkürler...

siyah oldugu için çantası yok :mrgreen:

gerçekten eğlenmişe benziyorsunuz ama bana siyah cbf biraz dışlanmış gibi geldi

yok yaw arada bi ben kaçamak yapıp siyahsız çektim resimleri dışlama yok,oda bizden :bounce:

süpersiniz mükemmel bi gün geçirmişiniz yaşamış gibi olduk ...........
benide aranıza alırmısınz....:(

ne demek herkeze yerimiz var,

cbf 150 görmekten bıktım :p


birimiz hepimiz için,
hepimiz birimiz için
biz heryerdeyiz,
biz hep beraberiz.
sende gel ama cbf ile gel :mrgreen::wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst