- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
mahmutbey gişelerin de buluştuk. saat 10.05 de.


dogruca çatalcaya gidiyoruz,kahvaltı yapmayanlar için yaklaşım 1 saat kadar mola veriyoruz.


yol adevam ediyoruz,istikamet inceğiz köyüne magaralar varmış ama girmedik.
yol kenarında dereden geçerken biraz oyalandık ama güzeldi su.





















girdim dağ yoluna arkamdan kimseler gelmiyor,hepsi durmuş bakıyor nereye gidiyoruz diye,bi ara baktım kuzen peşimde yola devam dedim.
ama yaşar ve bülent bekliyor aşagıda bizi ben çıktıkm tepeye manzara o biçim ama yol hiç iyi degil hani diyorum ben de o an için bir kros olsa melhe gibi bulanmadan çıkmazdım o çamurlu ve engebeli yoldan,seviyorum kardeşim çamuru ve bozuk yolu,ama benim sevmemle olmuyor bu işler motorunda sevmesi lazım girdigim yolları.





burda yol ikiye ayrılıyor ben uzun ve engebeli olanı seçtim.







çıktık yola devam ediyoruz rotayı karadenize çevirdik,uzak yol olsun istanbuldan uzun olsun dogaya yakaın olalım,
ahh istanbul ahh ne var senin taşında topragında gidiyoruz gidiyoruz tekrardan geri dönüyoruz sana.





vardık kestanelik köyüne sevdim ben bu köyün adını ama kestane yemeden yola devam ettik ama döneri güzeldi.





cbf 150 leri görünce elim fotograf makinasına varıyor cbf çekimi olsa gerek.
seviyorum ben cbf leri ya.
















vardık karadenize manzara güzel ama su soguk tam denize girilecek yer su da tertemiz.



cbf 150 resim galerisine başlıyoruz buyrun :

















hava kararmak üzere yola çıkmanın zamanı geldi,karanlık yollar bizi bekliyor. son fotoları çekip istanbulun yolunu tutuyoruz.













güzel bir gündü aslında cbf ile gezdigim her gezi güzeldi,
her gezim rengarek oluyor her gezim muhteşem oluyor,
seviyorum ben böyle gezileri degişik yolları degişik manzaraları,
ve yola devam diyorum ne bu sezon durmayı ne de kışın durmayı düşünmüyorum,
bu aralar bir uzun yol planım var,ansızın birgün sabahın erken saatlarinde yola koyulup
sonra elimdeki haritaya bakarken ben nereye gidiyorum dedigim zaman anlayacagım ki nereye gittigimi o zaman elimdeki haritaya ile kendime rota çizecegim ve ben şuraya gidiyorum diyerek gaz basmaya tam yol ileri almaya devam edecegim.
yine uzun ve kısa soluklu bir gezi olucak planladıgım gezim,
seviyorum arada bi grup ile gezmeyi güzel oluyor can sıkılmıyor,yollar derde dönüşmüyor.
ne mutluki bu gezimizi de sorunsuz bitirdik daha nice gezilerde buluşmak üzere.


dogruca çatalcaya gidiyoruz,kahvaltı yapmayanlar için yaklaşım 1 saat kadar mola veriyoruz.


yol adevam ediyoruz,istikamet inceğiz köyüne magaralar varmış ama girmedik.
yol kenarında dereden geçerken biraz oyalandık ama güzeldi su.





















girdim dağ yoluna arkamdan kimseler gelmiyor,hepsi durmuş bakıyor nereye gidiyoruz diye,bi ara baktım kuzen peşimde yola devam dedim.
ama yaşar ve bülent bekliyor aşagıda bizi ben çıktıkm tepeye manzara o biçim ama yol hiç iyi degil hani diyorum ben de o an için bir kros olsa melhe gibi bulanmadan çıkmazdım o çamurlu ve engebeli yoldan,seviyorum kardeşim çamuru ve bozuk yolu,ama benim sevmemle olmuyor bu işler motorunda sevmesi lazım girdigim yolları.





burda yol ikiye ayrılıyor ben uzun ve engebeli olanı seçtim.







çıktık yola devam ediyoruz rotayı karadenize çevirdik,uzak yol olsun istanbuldan uzun olsun dogaya yakaın olalım,
ahh istanbul ahh ne var senin taşında topragında gidiyoruz gidiyoruz tekrardan geri dönüyoruz sana.





vardık kestanelik köyüne sevdim ben bu köyün adını ama kestane yemeden yola devam ettik ama döneri güzeldi.





cbf 150 leri görünce elim fotograf makinasına varıyor cbf çekimi olsa gerek.
seviyorum ben cbf leri ya.
















vardık karadenize manzara güzel ama su soguk tam denize girilecek yer su da tertemiz.



cbf 150 resim galerisine başlıyoruz buyrun :

















hava kararmak üzere yola çıkmanın zamanı geldi,karanlık yollar bizi bekliyor. son fotoları çekip istanbulun yolunu tutuyoruz.













güzel bir gündü aslında cbf ile gezdigim her gezi güzeldi,
her gezim rengarek oluyor her gezim muhteşem oluyor,
seviyorum ben böyle gezileri degişik yolları degişik manzaraları,
ve yola devam diyorum ne bu sezon durmayı ne de kışın durmayı düşünmüyorum,
bu aralar bir uzun yol planım var,ansızın birgün sabahın erken saatlarinde yola koyulup
sonra elimdeki haritaya bakarken ben nereye gidiyorum dedigim zaman anlayacagım ki nereye gittigimi o zaman elimdeki haritaya ile kendime rota çizecegim ve ben şuraya gidiyorum diyerek gaz basmaya tam yol ileri almaya devam edecegim.
yine uzun ve kısa soluklu bir gezi olucak planladıgım gezim,
seviyorum arada bi grup ile gezmeyi güzel oluyor can sıkılmıyor,yollar derde dönüşmüyor.
ne mutluki bu gezimizi de sorunsuz bitirdik daha nice gezilerde buluşmak üzere.