castrol power 1 racing 10w-50 yag satan yer arıyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resimde görmüş oldugunuz yagı satan bir yer varsa istanbul sınırları içinde adres verirseniz sevinirim tesekkürler

power1-racing(1).jpg
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bostancı otosanayi girişi 4 lt si 70 e aldım, isteyenlere repsolda var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok hemşo 10 50 sini bulmak zor bp ıstasyonlarında bulursan sen al hesaplasırız :):) bostancı adresındekı yer ıyıymıs 4 lt 70 canavar gıbı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemşo sen calısınca bende calısıyom unutma :)) iş çıkışı gelırız hatunla:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
canavar gıbı olan 4 lıtre 70 gayme :p normalde daha pahalı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 ----------

tesekkurler bılgı için:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Mar 2009
Mesajlar
526
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bp istasyonlarında bulabilirsin:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
4 litre olanı motosiklet yağımıdır? dikkatli bakmak lazım

ben en son istanbul fatih kızılelma cad. sonundaki bp den almıştım 20küsür tl idi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tesekkurler arkadaslar saolun varaolun :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
canavar gıbı olan 4 lıtre 70 gayme :p normalde daha pahalı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 ----------

tesekkurler bılgı için:cat:

Bostancı sanayinin üst girişindeki yer Castrol bayii, Litreliğie bulursun orda 4 litreliğide. 4-70tl, 1-25tl.. Kredi kartı geçerli.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tenkü yolların fatihi:p
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Castrol 10-50 yağ bulmak zor arkadaslar ve fiyatları oldukca yüksektir.
10-40 ile karıstırmayın...

İstersen Rize de Litresi 26 TL den ben almıstım; bir bakar sana kargolarım duruma göre eğer bulamazsan !
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Vallahi ben de Bostancı sanayidekini söyleyecektim, bakıyorum herkes haberdarmış en uygun fiyatlı mağazadan. :) Ayrıca evet, orjinal Repsol de var burada. Repsol'ün 4 litreliği 65 TL olması lazım.

4 litre olanı motosiklet yağımıdır? dikkatli bakmak lazım

ben en son istanbul fatih kızılelma cad. sonundaki bp den almıştım 20küsür tl idi

Evet 4 litreliği motosiklet yağı, 4 litrelik ambalajdan alınca fiyat daha hesaplı oluyor.:cat:
 
Katılım
30 May 2009
Mesajlar
687
Hocam bulamazsan aradıgını elimde 5adet opet 10-40procyle ve 4 adet petrolofisi maksimoto15-50 4t yağ mevcut.Acılmamış kutularda.İlanlarda mevcut..
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Yahu işyerimin yanı, aldık koyduk bile motora, bazı arkadaşlar hala bulamazsınız diyor :) pazarlama yapmaya çalışıyor, inanmayan gider bakar :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst