yok hemşo 10 50 sini bulmak zor bp ıstasyonlarında bulursan sen al hesaplasırızbostancı adresındekı yer ıyıymıs 4 lt 70 canavar gıbı
hemşo sen calısınca bende calısıyom unutma) iş çıkışı gelırız hatunla
![]()
canavar gıbı olan 4 lıtre 70 gaymenormalde daha pahalı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 ----------
tesekkurler bılgı için:cat:
4 litre olanı motosiklet yağımıdır? dikkatli bakmak lazım
ben en son istanbul fatih kızılelma cad. sonundaki bp den almıştım 20küsür tl idi