castrol power 1 racing 10w-50 yag satan yer arıyorum

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yahu işyerimin yanı, aldık koyduk bile motora, bazı arkadaşlar hala bulamazsınız diyor :) pazarlama yapmaya çalışıyor, inanmayan gider bakar :)

iş yerın nerde onuda yazssaydın alırdım en azından

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------

yardımcı olmaya calısan tum arkadasalara tesekkurlerımı sunarım saolun:cat:
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
iş yerın nerde onuda yazssaydın alırdım en azından

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:18 ----------

yardımcı olmaya calısan tum arkadasalara tesekkurlerımı sunarım saolun:cat:

İşyerim Banka maalesef :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Vallahi ben de Bostancı sanayidekini söyleyecektim, bakıyorum herkes haberdarmış en uygun fiyatlı mağazadan. :) Ayrıca evet, orjinal Repsol de var burada. Repsol'ün 4 litreliği 65 TL olması lazım.



Evet 4 litreliği motosiklet yağı, 4 litrelik ambalajdan alınca fiyat daha hesaplı oluyor.:cat:

peki bu 4lt olan bidonun üzerinde 1lt deki gibi motosiklet resmi varmı ?
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
peki bu 4lt olan bidonun üzerinde 1lt deki gibi motosiklet resmi varmı ?
kesinlikle oto için mi moto için mi

yok hemşo 10 50 sini bulmak zor bp ıstasyonlarında bulursan sen al hesaplasırız :):) bostancı adresındekı yer ıyıymıs 4 lt 70 canavar gıbı


kesinlikle fiyat iyi bende 10-50 kullanıyordum bahcelıevler unverdı duragının yakınındakı bp de var 10-50

elf 10-60 tavsiye ederim

http://www.sahibinden.com/elf_sport_4_campione_10w_60_1_litre-34WQQaXQQ22518845WQQpXQQdisplayitem
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bende bi ara ybr ye koymuştum ozamanlar 6 ay önce 1 lt 24 tl civarıydı
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
bp lerin çogu bi haber bu yaglardan,ben tesadf gebze sanayi yolu üzerinde castrol bayinde buldum geçen hafta 10.50 ..16 tl di 15 e aldım:) param olaydı alacaktım bi kaç tane ..inş sürekli getirir..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bp lerin çogu bi haber bu yaglardan,ben tesadf gebze sanayi yolu üzerinde castrol bayinde buldum geçen hafta 10.50 ..16 tl di 15 e aldım:) param olaydı alacaktım bi kaç tane ..inş sürekli getirir..

valla sen bedava almışsın ist. şehir içinde fiyatlar katlıyor hele hele motosiklet yağı dedinmi zevki işe giriyor al gülüm ver gülüm :cat:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
fiyatını duyunca bende şaşırdım küçük bi dükkan castrol un bütün yagları mevcut,çok bilinmeyen bi yerde ama sayemde en az on müşterisi olmuştur duyan almaya gidiyo.:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
fiyatını duyunca bende şaşırdım küçük bi dükkan castrol un bütün yagları mevcut,çok bilinmeyen bi yerde ama sayemde en az on müşterisi olmuştur duyan almaya gidiyo.:)

demekki diğer yağlarla aradaki fiyat farkı istanbulda keyfi koyuluyormuş:pr:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
kesinlikle keyfi ..ben shell kullanıyordum kaç senedir her istasyonda degişik fiyat,hatta bi shell de 20 tl lik vsx full sentetik yagı 12 tl ye bir sene kullandım,hatta kaşınıp sordum bu fark neden diye bizde böle dediler,gelişi neyse artık bunlara..
 
Katılım
13 Tem 2009
Mesajlar
40
4 litrelik yağın kalan kısmı bozulmaz mı peki? Kapağın altındaki jelatini açınca bozulmaya başlıyor diye biliyorum ben???
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar ilginize teşekkürler ediyorum aramış oldugum yagı sonunda buldum :):) kadıköy hasan paşada ana bayisi var castrolun 1 litre aldım 23 tl orda calısan arkadaş bu yagların yan sanayisini cıkarıyorlar dedi dıkkat edın dedı castrolun bayılerınde orjınalını bulursunuz ama baska yerlerden alırsanız kapagına dıkkat edin yagı ters cevırın jelatını duserse yan sanayıdır dedı sizde dıkkat edın arkadaslar ucuz dıye dandık yag almayın :):) saygılar hörmetler
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
arkadaşlar ilginize teşekkürler ediyorum aramış oldugum yagı sonunda buldum :):) kadıköy hasan paşada ana bayisi var castrolun 1 litre aldım 23 tl orda calısan arkadaş bu yagların yan sanayisini cıkarıyorlar dedi dıkkat edın dedı castrolun bayılerınde orjınalını bulursunuz ama baska yerlerden alırsanız kapagına dıkkat edin yagı ters cevırın jelatını duserse yan sanayıdır dedı sizde dıkkat edın arkadaslar ucuz dıye dandık yag almayın :):) saygılar hörmetler

Dediğim yer Castrol bayisi idi zaten :wiinkk:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Hasanpaşada nerde var castrol bayisi, gitmeyelim boşuna bostancıya?
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Hasanpaşada nerde var castrol bayisi, gitmeyelim boşuna bostancıya?

1 kere gitmiştim Gökhan, hayal meyal hatırlıyorum ama, Mototal'ın karşı sırasında, çevreyoluna paralel yan yol üzerinde, Fikirtepe'ye doğruydu yanlış hatırlamıyorsam. Oradaki motorculara sorarsan tam tarif ederler zaten. Ben yanılıyor da olabilirim.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 kere gitmiştim Gökhan, hayal meyal hatırlıyorum ama, Mototal'ın karşı sırasında, çevreyoluna paralel yan yol üzerinde, Fikirtepe'ye doğruydu yanlış hatırlamıyorsam. Oradaki motorculara sorarsan tam tarif ederler zaten. Ben yanılıyor da olabilirim.

dogru hatırlıyosun ben karsı tarafta oturdugum için tarif etmekte güçlük çekıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:21 ----------

Hasanpaşada nerde var castrol bayisi, gitmeyelim boşuna bostancıya?

aydın motoru bılıyomusun o sokaga gırmeden once döner kavsak var ordan yukarı cıkarken sagda 50 - bılemedın 100 mtre falan yukarda
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.otosever.com.tr/?urun-539-CASTROL-POWER-1-RACING-4T-10W-50-MOTOSiKLET-YAGI.html

Kadıköy Suzuki bayisindede bulabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst