Motosiklet Eğitmeni
- Katılım
- 27 Ocak 2008
- Mesajlar
- 11,727
Kazadan onceki virajda adam kafasini carpiyor Isle of man TT yarisiydi galiba bu baya da eski biseydir her sene bi kere izliyorum zaten burda fix.
Ellerini birakmasinin sebebi bilincini kaybetmesi olabilir cunku o hizla insan kafasini vurunca kask olsa dahi pek iyi olcagini sanmiyorum.
TT yarisi evet.:cat:
Fakat o bildigimiz video degil bu.
Ayni viraj ve hatta ayni sekilde çarpma var ama o meshur videoda tank slapper denilen olay vardi.
O kazayi yapan surucu ile de roportaj yapilmisti hatirliyorum.
Elleri birakma diye bir teknik yok arkadaslar.
Ona teknik degil aptallik denir.
Muhtemelen bir yere çarpip ellerini birakmak zorunda kaldi.
Ellerinizi birakip motoru duzeltemezsiniz.
Fren yapmaniz lazim ya da kontrayi duzeltmeniz lazim.
Hatta ikisini beraber yapmak daha iyi sonuç verir.
Eger depo tokatlayan diye çevirebilecegimiz, tank slapper durumu olsaydi, motosikletin kendini duzeltmesi için elleri biraz gevsetmekten soz edebilirdik.
Bakin birakmaktan bahsetmiyorum.
Sadece gidonu daha gevsek tutmaktan bahsediyorum.
Ama burada gorunen tek sey, solda temas olabilecegi ve motosikletin tekere kalkmasi.
Ustteki satiri yazdiktan sonra merak edip videoyu bir daha izledim.
Bence solda biseye temas yok.
Motosiklet neredeyse, yolun ortasindan gidiyor.
Videonun baslarinda bol bol tek teker gosterdigine gore arkadas acemi yarisçi ve macera olsun diye katilmis.
Etrafta seyirciyi gorunce de biraz hava yapayim demis sanirim;
Muhtemelen TT yarisinin isinma ya da antreman turlari sirasinda yasanmis olay.
Tamamen salaklik.
Diyorum ama çok da emin degilim.