çarpıp kaçtı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
öncelikle geçmiş olsun
sanırım izmire yeni yerleştin, seni hiç bir toplantıda gezide görmedikte,izmir yollarına alışman zaman alabilir :cyclopsan hani sürekli izmirde olsaydın biz seni tanırdık birlikte bir masada su içerdik, ve belki şimdi gelir seni ziyaret ederdik, yarana merhem olur moral desteğinde bulunurduk, ama sen motoru satmaya niyetlenmişsin senin için olay bitmiş kafanda artık hayırlısı neyse o olsun :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Geçmiş olsun......

Aramıza katılamadan veda etmene üzüldüm... Keşke katılsaydın... Belki sana bir nebze olsun faydamız olabilseydi... Tanısaydık toplu olarak geçmiş olsuna da gelirdik...

Herşeyin hayırlısı..... Karar kendinin....:cat:
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
çokk geçmişş olsun inşallah en kısa zmanda iyileşirsinizzz....keşkee motosiklet kullanmayıı bırakmaa kararı almasaydınızzz.....yinedee kendi kararınız fikrinizz önemliolannnn...saygılarrr....
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
arkadaşlar dün bi araba bana çarpıp kaçtı. sağolsun başka bi araç sürücüsü durdu oldukça ilgilendi.

sol ayağım ve ayak bileğim kötü durumda.

artık motor olayı tamamen bitmiştir benim için. motoruda satılığa çıkarıyorum en kısa zamanda.



ben motorların yanından geçmiyim o zaman ama senin tercihine birşey diyemem
kırmızı ışıkta fırladı soldan daldım 2.5mt havaya 15 -20 mt ılerıye sol kasıklarım mahvodu bacak şişti kasıklarım normalın 2.5 katı oldu yuruyemedım 3 gun zotla yurudum 1.5 ayda turup gıbı oldum motorum ptesı cıkıyo aynen dvm zaten sakin bi şey oslam motora bınmem
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
GEçmiş olsun. ama çabuk karar verdin sanki. Zamanla sen en hayırlı kararı vereceğine inanıyorum.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun.Acil şifalar diliyorum. Bugün sana çarpıp kaçar yarında birisi gelir ona çarpar.

İnsanlar hakkaten ne kadar vurdumduymaz oldu. Kendi çocukları,kendi yakınlarına biri çarpıp kaçsa neler derler oysa!
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çok geçmiş olsun ya.Acil şifalarrr...

Neyse o çarpıp kaçanın yanına kalmaz bu,biraz vicdanı varsa zaten acısıyla kıvranır ve cezası bu azab olur:wiinkk: ama vicdanı yoksa zati bi husumet bulur onu:cat:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
kanka ne oldu gene yav.:salut: geçmiş olsun:rendeer:görüşürüz:pale:
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Büyük geçmiş olsun güzel kardeşim.
1-2 tane şehir eşkiyasının seni motorculuktan sogutmasına izin verme..!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst