çarpıp kaçtı

Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
arkadaşlar dün bi araba bana çarpıp kaçtı. sağolsun başka bi araç sürücüsü durdu oldukça ilgilendi.

sol ayağım ve ayak bileğim kötü durumda.

artık motor olayı tamamen bitmiştir benim için. motoruda satılığa çıkarıyorum en kısa zamanda.
 
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
39
Geçmiş olsun,olaya iyi yönden bak ikinci araba durmayabilir hatta üstünden geçebilirdi.Burası Türkiye,
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
hopbaaaaa:silent:Geçmiş olsun abi hayırdır yha kimmiş neymiş plakasını almadın mı:cyclopsanMotor işi falan bitti demişsin yapma Allah aşkına öyle tek kelimeyle bitecek bi tutku değil ki bu:farao:Yanlış düşünüyorsun abi,şimdi canın yandığı için böyle söylüyor olabilirsin ama unutma ki ayağa kalkınca; motorunu arayacaksın:cat:Tekrar tekrar geçmiş olsun abicim...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Abi Geçmiş olsun :cyclopsan

Nasıl oldu ya :cyclopsan

iyimisin şimdi ciddi bişey yok dimi :cyclopsan

Motor ne durumda :cyclopsan resimleri eklersen bi bakalım :cyclopsan

Of üzüldüm ya :cyclopsan

Geçmiş olsun abi :silent:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
çok geçmiş olsun.inş çabucak iyileşirsin.ama bence ilerde motosikleti arayabilrsin.bir süre beklemede kal bence iyice iyileşene kadar.tekrar geçmiş olsun.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Geçmiş olsun.
Motosiklet konusunda bişey demeyeceğim,en iyi kararı kendin verirsin.
Daha önceki olayda seni vazgeçirdik motosikleti bırakma konusunda,ama sanıyorum en iyi kararı sen vereceksin.
Hayırlısı neyse o olsun.
Yanlış bir başlangıç yaptın,devamında da şansın pek yaver gitmedi..

Plakasını alma gibi bir şansın olmadı mı ? Yada çevredekiler felan almamışlar mı ?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Babocan büyük geçmiş olsun..Ama öyle bitti demekle olmaz be PAŞAM...
Arkadaşların da dediği gibi şuan olayın etkisi üstünde ondandır..Yine de hayırlısı..
Büyük geçmiş olsun....:rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Çok geçmiş olsun,gerçektende burası Türkiye,çarpıp kaçanda var durup yardım
edende,ama bence birsüre dinlen sonra karar ver,tekrar geçmiş olsun,inşallah
en kısa sürede sağlığına kavuşursun:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Çok geçmiş olsun,bana pişiyormuşsunuz gibi geldi ne dersiniz?:wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vay kardeşim bu ikinci üzüşün bizi valla...kimbilir ailen ne kadar endişelendi...anlattıklarınla ailenide az çok tanıdık...çok geçmiş olsun...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
5 x geçmiş olsun umarım en kısa sürede eski saglıgına kavuşursun.

Motosiklet kullanımını bırakman konusunda ise cidden üzüldüm. Her karşılaştıgın zorluktan böyle kaçarmısın??? Araba alınca sorun yaşamayacakmısın. Hadi bırak araç kullanımını iş hayatındada birçok zorluklarla karşılaşabilirsin (veya karşılaşmışsındır). O zaman ne yapacaksın işimi bırakacaksın. Unutma kolay birşey yok.

İçinde motosiklet tutkusu yoksa birşey diyemem tabiki. sonuçta motosiklet kullandıgında hayatın daha büyük riskte.

Umarım motosiklet kullanımında olduğun gibi diger konulardada çabuk pes eden birisi degilsindir. Yoksa hayatın boyunca kaybetmeye mahkum biri olarak yaşarsın.

Bütün bunlar bir yana motosiklet konusunda yaşadıgın olaylar birer tecrübedir ve tecrübeler bazen böyle can sıkar yani arabada alsan acı tecrübelerin olacaktır. İş hayatında acı tecrübelerin olacaktır.Belki ailevi konulardada acı tecrübelerin olacaktır. Düşünsene birisi ile evlendin sonradan anlaşamadın boşanmak zorunda kaldın. Olaya senin mantıgınla baktıgımızda birdaha hayatın boyunca evlenmemen gerekir.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
geçmiş olsun :rendeer:

ayağınla ilgili biraz bilgi verseydin kötü demişsin merak ettim.kaçan mahlukatıda allaha havale ediyorum:pale:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
çok geçmiş olsun ya hocam motosklet bu birkaç dengesiz insan yüzünde motorundan niye vazgeçiyorsun
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Şerefsiz İnsan bide kaçıyor Nyseki fazla bişeyin Yok ben 2.5 ay önce yaptıgım kazada ayak Tarak kemiklerim kırıldı Ayagıma Demir platin takıldı Dalagım yırtıldı
Alınmaktan Kurtardıkk Musade altında yattım Ancakk yeni yeni yurumeye basladım amaaa Motor Suruyorum hatta bi abim geldi Motor almıs yeni Ver bakalım 1 Tur dedim 2 saat Once Surdum ve hala Motor hasreti İle yanıp tutuşuyorum.... :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst