Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
hopbaaaaa:silent:Geçmiş olsun abi hayırdır yha kimmiş neymiş plakasını almadın mı:cyclopsanMotor işi falan bitti demişsin yapma Allah aşkına öyle tek kelimeyle bitecek bi tutku değil ki bu:farao:Yanlış düşünüyorsun abi,şimdi canın yandığı için böyle söylüyor olabilirsin ama unutma ki ayağa kalkınca; motorunu arayacaksın:cat:Tekrar tekrar geçmiş olsun abicim...
çok geçmiş olsun.inş çabucak iyileşirsin.ama bence ilerde motosikleti arayabilrsin.bir süre beklemede kal bence iyice iyileşene kadar.tekrar geçmiş olsun.
Geçmiş olsun.
Motosiklet konusunda bişey demeyeceğim,en iyi kararı kendin verirsin.
Daha önceki olayda seni vazgeçirdik motosikleti bırakma konusunda,ama sanıyorum en iyi kararı sen vereceksin.
Hayırlısı neyse o olsun.
Yanlış bir başlangıç yaptın,devamında da şansın pek yaver gitmedi..
Plakasını alma gibi bir şansın olmadı mı ? Yada çevredekiler felan almamışlar mı ?
Babocan büyük geçmiş olsun..Ama öyle bitti demekle olmaz be PAŞAM...
Arkadaşların da dediği gibi şuan olayın etkisi üstünde ondandır..Yine de hayırlısı..
Büyük geçmiş olsun....:rendeer:
Çok geçmiş olsun,gerçektende burası Türkiye,çarpıp kaçanda var durup yardım
edende,ama bence birsüre dinlen sonra karar ver,tekrar geçmiş olsun,inşallah
en kısa sürede sağlığına kavuşursun:rendeer:
5 x geçmiş olsun umarım en kısa sürede eski saglıgına kavuşursun.
Motosiklet kullanımını bırakman konusunda ise cidden üzüldüm. Her karşılaştıgın zorluktan böyle kaçarmısın??? Araba alınca sorun yaşamayacakmısın. Hadi bırak araç kullanımını iş hayatındada birçok zorluklarla karşılaşabilirsin (veya karşılaşmışsındır). O zaman ne yapacaksın işimi bırakacaksın. Unutma kolay birşey yok.
İçinde motosiklet tutkusu yoksa birşey diyemem tabiki. sonuçta motosiklet kullandıgında hayatın daha büyük riskte.
Umarım motosiklet kullanımında olduğun gibi diger konulardada çabuk pes eden birisi degilsindir. Yoksa hayatın boyunca kaybetmeye mahkum biri olarak yaşarsın.
Bütün bunlar bir yana motosiklet konusunda yaşadıgın olaylar birer tecrübedir ve tecrübeler bazen böyle can sıkar yani arabada alsan acı tecrübelerin olacaktır. İş hayatında acı tecrübelerin olacaktır.Belki ailevi konulardada acı tecrübelerin olacaktır. Düşünsene birisi ile evlendin sonradan anlaşamadın boşanmak zorunda kaldın. Olaya senin mantıgınla baktıgımızda birdaha hayatın boyunca evlenmemen gerekir.
Şerefsiz İnsan bide kaçıyor Nyseki fazla bişeyin Yok ben 2.5 ay önce yaptıgım kazada ayak Tarak kemiklerim kırıldı Ayagıma Demir platin takıldı Dalagım yırtıldı
Alınmaktan Kurtardıkk Musade altında yattım Ancakk yeni yeni yurumeye basladım amaaa Motor Suruyorum hatta bi abim geldi Motor almıs yeni Ver bakalım 1 Tur dedim 2 saat Once Surdum ve hala Motor hasreti İle yanıp tutuşuyorum....